?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Alla Osipenko: Filmy a seriály

  • Ruská archa
    Ruská archa (2002)
    FilmRole: Sebe
    68%
    1
  • Golos
    Golos (1982)
    FilmRole: Yuliya's Neighbor
    67%
    2
  • Skorbnoye beschuvstviye
    Skorbnoye beschuvstviye (1987)
    FilmRole: Ariadne
    Děj tohoto velkoryse pojatého filmu se odehrává v sídle zvláštního tvaru archy během první světové války a v duchu (i když ne v příběhu) odráží hru, která ho inspirovala, zuřivě protiválečný Dům zlomených srdcí od George Bernarda Shawa. V tomto venkovském domě se shromáždila velká skupina rodiny a přátel, aby tančili, pili a konverzovali. Jejich konverzace je obzvláště zdobena učenými literárními odkazy a citáty. Navzdory jejich zjevné vytříbenosti jsou jejich starosti prosté: sex a násilí. Znepokojivé obrazy narušují klid nevhodné idylky rekreantů: patří mezi ně dokumentární záběry hladovějících afrických dětí, obrazy (skutečné i rekonstruované) George Bernarda Shawa při jeho každodenním životě a mrtvola ožívající na pitevním stole, jen aby tento zázrak zlevnila napomínáním skupiny žen. Hudba použitá ve filmu ironicky poukazuje na jeho znepokojivé poselství a je veskrze anachronická.
    66%
    Děj tohoto velkoryse pojatého filmu se odehrává v sídle zvláštního tvaru archy během první světové války a v duchu (i když ne v příběhu) odráží hru, která ho inspirovala, zuřivě protiválečný Dům zlomených srdcí od George Bernarda Shawa. V tomto venkovském domě se shromáždila velká skupina rodiny a přátel, aby tančili, pili a konverzovali. Jejich konverzace je obzvláště zdobena učenými literárními odkazy a citáty. Navzdory jejich zjevné vytříbenosti jsou jejich starosti prosté: sex a násilí. Znepokojivé obrazy narušují klid nevhodné idylky rekreantů: patří mezi ně dokumentární záběry hladovějících afrických dětí, obrazy (skutečné i rekonstruované) George Bernarda Shawa při jeho každodenním životě a mrtvola ožívající na pitevním stole, jen aby tento zázrak zlevnila napomínáním skupiny žen. Hudba použitá ve filmu ironicky poukazuje na jeho znepokojivé poselství a je veskrze anachronická.
    3