5.7

Olga Šalagová: Filmy a seriály

  • 1
  • Slnko v sieti
    Slnko v sieti (1962)
    FilmRole: Jana
    • KVIFF TV
    • DaFilms
    Lyrický příběh nesmělé lásky dvou mladých studentů zachycuje emocionální dozrávání soudobé mládeže, která se snaží zakrývat svoji neijstotu, nezkušenost a strach ze života předstíraným cynismem a odmítavou pózou. Jejich vnitřní svět je však plný citů, ke kterým se nechtějí veřejně přiznat. Film bývá považován za průkopnické dílo československé nové vlny.
    Žánry:Drama
    74%
    Lyrický příběh nesmělé lásky dvou mladých studentů zachycuje emocionální dozrávání soudobé mládeže, která se snaží zakrývat svoji neijstotu, nezkušenost a strach ze života předstíraným cynismem a odmítavou pózou. Jejich vnitřní svět je však plný citů, ke kterým se nechtějí veřejně přiznat. Film bývá považován za průkopnické dílo československé nové vlny.
    Žánry:Drama
    2
  • Pehavý Max a strašidlá
    Pehavý Max a strašidlá (1987)
    FilmRole: hostinská
    • Netflix
    • Google Play
    • SledovaniTV
    • +1
    Předlohou filmu se stal román spisovatele Alana Pettersona Frankensteinova teta. Hrdinou příběhu je desetiletý sirotek Max, který uteče z kočovného cirkusu mezi podivné obyvatele zámku Frankenstein, kde se stane svědkem vzniku umělého člověka a posléze i pomocníkem při aklimatizaci tohoto tvora na zdejším světě. Upír, bílá paní, ohnivý muž, ani vodník nejsou zlá, tajemná, nepřístupná a děsivá strašidla, nýbrž inteligentní a dobrosrdečné bytosti nadané nadpřirozenými schopnostmi, jež však při troše dobré vůle a trpělivosti může zvládnout i malý kluk. Film Pihovatý Max si zasloužil označení moderní pohádka. Režisér těžil ze všeobecně známé frankensteinovské látky, diváky však vede dál než jen za fascinací nestvůrami. Téma se mu stalo osnovou pro parodii, která dodržuje nepsaná pravidla pohádek a hledá hodnoty morální.
    Žánry:FantasyHororKomedie
    72%
    Předlohou filmu se stal román spisovatele Alana Pettersona Frankensteinova teta. Hrdinou příběhu je desetiletý sirotek Max, který uteče z kočovného cirkusu mezi podivné obyvatele zámku Frankenstein, kde se stane svědkem vzniku umělého člověka a posléze i pomocníkem při aklimatizaci tohoto tvora na zdejším světě. Upír, bílá paní, ohnivý muž, ani vodník nejsou zlá, tajemná, nepřístupná a děsivá strašidla, nýbrž inteligentní a dobrosrdečné bytosti nadané nadpřirozenými schopnostmi, jež však při troše dobré vůle a trpělivosti může zvládnout i malý kluk. Film Pihovatý Max si zasloužil označení moderní pohádka. Režisér těžil ze všeobecně známé frankensteinovské látky, diváky však vede dál než jen za fascinací nestvůrami. Téma se mu stalo osnovou pro parodii, která dodržuje nepsaná pravidla pohádek a hledá hodnoty morální.
    Žánry:FantasyHororKomedie
    3
  • Panna zázračnica
    Panna zázračnica (1966)
    FilmRole: dáma v černém

    Snímek Štefana Uhera je pro mě osobně sice méně strhující, než rodinné drama Tři sestry, nicméně svým ústředním tématem a hledáním podstaty umění ve společnosti, ve mně i tak zanechal silný zážitek. I tady se režisér velmi nevybíravě vyjadřuje k socialistickému režimu, což ho se zmíněným dramatem pojí. Sledujeme formující se osobnosti mladých umělců, kteří však musí absolvovat povinný vojenský výcvik. Předmětem jejich tužeb a zdrojem nevyčerpatelné inspirace se stane mladé děvče Annabell, které žije s řemeslníkem, jenž slouží k imaginací okouzleným mladíkům jako kontrast. Idealizace její osoby, vtisknutí úlohy múzy a především její objektivizace vede k tomu, že mládenci nevidí dívčiny pocity a reálný život, který se řítí vstříc tragické události. Snímek nechává otevřený prostor mnohovrstevnatým interpretacím a opatřuje vizuální stránku surrealismem oplývající mizanscénou, stejně tak i precizně inscenovaným pohybem kamery a rámováním, které se diametrálně liší od nesvázaného observačního snímání ruční kamerou, kterou razili jiní novovlnní autoři.

    65%

    Snímek Štefana Uhera je pro mě osobně sice méně strhující, než rodinné drama Tři sestry, nicméně svým ústředním tématem a hledáním podstaty umění ve společnosti, ve mně i tak zanechal silný zážitek. I tady se režisér velmi nevybíravě vyjadřuje k socialistickému režimu, což ho se zmíněným dramatem pojí. Sledujeme formující se osobnosti mladých umělců, kteří však musí absolvovat povinný vojenský výcvik. Předmětem jejich tužeb a zdrojem nevyčerpatelné inspirace se stane mladé děvče Annabell, které žije s řemeslníkem, jenž slouží k imaginací okouzleným mladíkům jako kontrast. Idealizace její osoby, vtisknutí úlohy múzy a především její objektivizace vede k tomu, že mládenci nevidí dívčiny pocity a reálný život, který se řítí vstříc tragické události. Snímek nechává otevřený prostor mnohovrstevnatým interpretacím a opatřuje vizuální stránku surrealismem oplývající mizanscénou, stejně tak i precizně inscenovaným pohybem kamery a rámováním, které se diametrálně liší od nesvázaného observačního snímání ruční kamerou, kterou razili jiní novovlnní autoři.

    4
  • Škriatok
    Škriatok (1995)
    Seriál
    Seriál o dvoch deťoch a počítačovom škriatkovi. Peter a Evka práve vďaka počítačovej technike pochopia hodnoty ľudskej tvorivosti v literárnych dielach klasickej svetovej tvorby pre deti, akými sú Dobrodružstvá Toma Sawyera, Traja mušketieri, Peter Pan, V púšti a v pralese a mnohé iné. Vstupom súčasných detí do klasickej literatúry sa pôvodné príbehy začnú meniť. Peter a Evka "píšu" svoje vlastné na pôde známych situácií. Zažívajú okamihy konfliktov, nedorozumení, nebezpečenstva, ale aj zbližovania a pochopenia jeden druhého. Ich večne zaneprázdnené mamy sú prinútené uveriť neuveriteľnému. Aby svoje deti zachránili, musia tiež vojsť do sveta literatúry a detskej fantázie. Až touto skúškou môžu znova získať dôveru svojich detí a objaviť v sebe schopnosť krásneho a pre ľudský život tak prepotrebného snívania.
    Žánry:Rodinný
    64%
    Seriál o dvoch deťoch a počítačovom škriatkovi. Peter a Evka práve vďaka počítačovej technike pochopia hodnoty ľudskej tvorivosti v literárnych dielach klasickej svetovej tvorby pre deti, akými sú Dobrodružstvá Toma Sawyera, Traja mušketieri, Peter Pan, V púšti a v pralese a mnohé iné. Vstupom súčasných detí do klasickej literatúry sa pôvodné príbehy začnú meniť. Peter a Evka "píšu" svoje vlastné na pôde známych situácií. Zažívajú okamihy konfliktov, nedorozumení, nebezpečenstva, ale aj zbližovania a pochopenia jeden druhého. Ich večne zaneprázdnené mamy sú prinútené uveriť neuveriteľnému. Aby svoje deti zachránili, musia tiež vojsť do sveta literatúry a detskej fantázie. Až touto skúškou môžu znova získať dôveru svojich detí a objaviť v sebe schopnosť krásneho a pre ľudský život tak prepotrebného snívania.
    Žánry:Rodinný
    5
  • Hriech Kataríny Padychovej
    Hriech Kataríny Padychovej (1973)
    FilmRole: Dora
    Po manželově odchodu za prací se titulní hrdinka dopustí nevěry, která nezůstane bez následků. Když se muž vrátí, ocitá se před složitým dilematem, jak by si měl počínat. Ještě více než čítankové rozehrání jedné nevěry však tvůrci zdůrazňují bědné sociální poměry za první republiky, které lidi nutí hledat obživu za hranicemi. Vznikl jen plochý, ilustrativní přepis předlohy Petera Jilemnického.
    Žánry:Drama
    63%
    Po manželově odchodu za prací se titulní hrdinka dopustí nevěry, která nezůstane bez následků. Když se muž vrátí, ocitá se před složitým dilematem, jak by si měl počínat. Ještě více než čítankové rozehrání jedné nevěry však tvůrci zdůrazňují bědné sociální poměry za první republiky, které lidi nutí hledat obživu za hranicemi. Vznikl jen plochý, ilustrativní přepis předlohy Petera Jilemnického.
    Žánry:Drama
    6
  • A poběžím až na kraj světa
    A poběžím až na kraj světa (1979)
    FilmRole: matka Šarinová
    62%
    7
  • 8
  • Pan Kaňka ve vesmíru II. - Mise Voltana
    Pan Kaňka ve vesmíru II. - Mise Voltana (1988)
    FilmRole: Linella
    57%
    9
  • 10
  • Volanie démonov
    Volanie démonov (1967)
    FilmRole: Růžena
    I na Slovensku stvořili dvojici vyšetřovatelů, která prošla několika filmy. Volanie démonov je v pořadí třetí z nich. Policisté, jeden maigretovsky hloubavý, druhý humorně unáhlený, tentokrát řeší požár v továrně na nábytek a navíc úmrtí dvou zaměstnanců - jeden se upálil, druhý se zřítil do vyschlé studny. Vyšetřování zamotaného případu trvá dlouho, ale nakonec se ukáže, že pomstychtivost může být mimořádně silná i vytrvalá.
    Žánry:Krimi
    57%
    I na Slovensku stvořili dvojici vyšetřovatelů, která prošla několika filmy. Volanie démonov je v pořadí třetí z nich. Policisté, jeden maigretovsky hloubavý, druhý humorně unáhlený, tentokrát řeší požár v továrně na nábytek a navíc úmrtí dvou zaměstnanců - jeden se upálil, druhý se zřítil do vyschlé studny. Vyšetřování zamotaného případu trvá dlouho, ale nakonec se ukáže, že pomstychtivost může být mimořádně silná i vytrvalá.
    Žánry:Krimi
    11
  • Advokátka
    Advokátka (1977)
    FilmRole: Stella
    Mladá právnička prožívá své první profesní obtíže, vrství se jí rodinné neshody. Obtížně snáší, že obhajoby souzených lidí - počínaje ženou, která zavraždila svého agresivního manžela - nevycházejí podle jejích představ, prožívá zklamání, že ani její muž není právě příkladem mravnosti, neboť při vyšetřování rozkrádání majetku v socialistickém majetku vedou všechny nitky právě k němu. Přes všechny potíže si však hrdinka uchovává smysl pro čest i spravedlnost. Tvůrci se pokusili vymodelovat ideální hrdinku, avšak vybavili ji přílišnou tezovitostí.
    54%
    Mladá právnička prožívá své první profesní obtíže, vrství se jí rodinné neshody. Obtížně snáší, že obhajoby souzených lidí - počínaje ženou, která zavraždila svého agresivního manžela - nevycházejí podle jejích představ, prožívá zklamání, že ani její muž není právě příkladem mravnosti, neboť při vyšetřování rozkrádání majetku v socialistickém majetku vedou všechny nitky právě k němu. Přes všechny potíže si však hrdinka uchovává smysl pro čest i spravedlnost. Tvůrci se pokusili vymodelovat ideální hrdinku, avšak vybavili ji přílišnou tezovitostí.
    12
  • Hodina modrých slonů
    Hodina modrých slonů (1971)
    FilmRole: Zuzanina matka

    Ačkoli se vánoční svátky rychle blíží, pro děti z mateřské školy je to nepředstavitelně daleko. Ale protože jsou podnikavé, usmyslí si, že půjdou na Vánoční ostrovy, kde zajisté probíhají oslavy Vánoc ustavičně. Pokus o moderní pohádku, zbavenou klasických rekvizit, však nevyšel a snímek upadl do zapomnění. Možná, že po letech to bude objevitelská podívaná, navíc namluvená slovensky, neboť film vznikal v česko-slovenské koprodukci a má dvě jazykové verze.

    Žánry:FantasyRodinný
    54%

    Ačkoli se vánoční svátky rychle blíží, pro děti z mateřské školy je to nepředstavitelně daleko. Ale protože jsou podnikavé, usmyslí si, že půjdou na Vánoční ostrovy, kde zajisté probíhají oslavy Vánoc ustavičně. Pokus o moderní pohádku, zbavenou klasických rekvizit, však nevyšel a snímek upadl do zapomnění. Možná, že po letech to bude objevitelská podívaná, navíc namluvená slovensky, neboť film vznikal v česko-slovenské koprodukci a má dvě jazykové verze.

    Žánry:FantasyRodinný
    13
  • Lev Tolstoj
    Lev Tolstoj (1984)
    FilmRole: Tánička Suchotinová
    Lev Nikolajevič Tolstoj byl velký spisovatel, jenž portrétoval duši znevolnělého i aristokratického Ruska, avšak jeho představy o mravní obrodě vlasti byly v mnohém utopické. Na sklonku života se rozhodl opustit rodinu a dožít v anonymitě, provázen jen svým lékařem, jenž pocházel ze Slovenska. Režisér Sergej Gerasimov se soustředí především na sebezpytné hrdinovy reflexe, snažil se postihnout složitou Tolstého osobnost a přiblížit i rodinné konflikty, nechybějí ani náboženské rozvahy. Snímek se několikrát noří do retrospektiv, v nichž byl Tolstoj konfrontován s nepředstavitelnou bídou, která svírá ruský proletariát. Často jej vidíme při rozmluvách jak s důležitými osobnostmi, tak s obyčejnými nuzáky, jimž se snaží pomáhat. Režisér Sergej Gerasimov natočil životopis jako uctivý hold, prodchnutý patetičností vyslovovaných myšlenek.
    54%
    Lev Nikolajevič Tolstoj byl velký spisovatel, jenž portrétoval duši znevolnělého i aristokratického Ruska, avšak jeho představy o mravní obrodě vlasti byly v mnohém utopické. Na sklonku života se rozhodl opustit rodinu a dožít v anonymitě, provázen jen svým lékařem, jenž pocházel ze Slovenska. Režisér Sergej Gerasimov se soustředí především na sebezpytné hrdinovy reflexe, snažil se postihnout složitou Tolstého osobnost a přiblížit i rodinné konflikty, nechybějí ani náboženské rozvahy. Snímek se několikrát noří do retrospektiv, v nichž byl Tolstoj konfrontován s nepředstavitelnou bídou, která svírá ruský proletariát. Často jej vidíme při rozmluvách jak s důležitými osobnostmi, tak s obyčejnými nuzáky, jimž se snaží pomáhat. Režisér Sergej Gerasimov natočil životopis jako uctivý hold, prodchnutý patetičností vyslovovaných myšlenek.
    14
  • Dialóg 20-40-60
    Dialóg 20-40-60 (1968)
    FilmRole: 1 - dívka
    53%
    15
  • Kamarátky
    Kamarátky (1979)
    FilmRole: Milena
    Bezproblémové přátelství zpravidla trvá tak dlouho, dokud je neprověří zátěžová situace. Přesvědčí se o tom i hrdinka tohoto příběhu, která se v těžké životní situaci obrátí na své kamarádky, když odhalí manželovu nevěru, ale s překvapením zjišťuje, že je obtěžuje už jen vyslechnout ji, natož pomoci. Režisér Štefan Uher však nedospěl dál než ke zjednodušující, zbanalizované historce, která není s to postihnout niterná dilemata, nepomohlo mu ani obsazení dvou oblíbených českých hereček.
    53%
    Bezproblémové přátelství zpravidla trvá tak dlouho, dokud je neprověří zátěžová situace. Přesvědčí se o tom i hrdinka tohoto příběhu, která se v těžké životní situaci obrátí na své kamarádky, když odhalí manželovu nevěru, ale s překvapením zjišťuje, že je obtěžuje už jen vyslechnout ji, natož pomoci. Režisér Štefan Uher však nedospěl dál než ke zjednodušující, zbanalizované historce, která není s to postihnout niterná dilemata, nepomohlo mu ani obsazení dvou oblíbených českých hereček.
    16
  • Dvě věci pro život
    Dvě věci pro život (1972)
    FilmRole: Betka
    52%
    17
  • Kulhavý ďábel
    Kulhavý ďábel (1968)
    FilmRole: Kateřina

    Velice volně podle francouzské pitoreskní předlohy Alaina René Lesaga vznikla hudební komedie o ďábelském pokoušení. Pekelník Asmodej se tu pokouší zamilovaného jinocha přesvědčit o pošetilosti lásky, ale navzdory vynaloženému úsilí síla citu pokaždé zvítězí. Erotické motivy jsou velice krotké a propojení jednotlivých dějových segmentů podléhá chatrnosti. Nepomohlo ani obsazení zpívajícího Václava Neckáře do ústřední kladné role, postavu úlisně vlezlého ďábla si zahrál režisér filmu Juraj Herz. I když vznikla podívaná se záměrem diváka upoutat výtvarnými nápady a poněkud cynickou nadsázkou, nakonec vyšuměla spíše do ztracena. Herz se teprve chystal na své životní dílo Spalovač mrtvol.

    Režie:Juraj Herz
    51%

    Velice volně podle francouzské pitoreskní předlohy Alaina René Lesaga vznikla hudební komedie o ďábelském pokoušení. Pekelník Asmodej se tu pokouší zamilovaného jinocha přesvědčit o pošetilosti lásky, ale navzdory vynaloženému úsilí síla citu pokaždé zvítězí. Erotické motivy jsou velice krotké a propojení jednotlivých dějových segmentů podléhá chatrnosti. Nepomohlo ani obsazení zpívajícího Václava Neckáře do ústřední kladné role, postavu úlisně vlezlého ďábla si zahrál režisér filmu Juraj Herz. I když vznikla podívaná se záměrem diváka upoutat výtvarnými nápady a poněkud cynickou nadsázkou, nakonec vyšuměla spíše do ztracena. Herz se teprve chystal na své životní dílo Spalovač mrtvol.

    Režie:Juraj Herz
    18
  • Cézar a detektívi
    Cézar a detektívi (1967)
    FilmRole: matka
    Groteskní, silně stylizovaná komedie chce evokovat svět dětské představivosti. Na příkladu malého chlapce je zdůrazněna absence přetvářky, v kontrastu ke světu dospělých, kteří jsou ochotni vše nahlížet skrze peníze a na problémy dětí nemají čas ani trpělivost. Současně se tvůrci opájejí cirkusovým prostředím, které zastoupeno hlavně klaunem je stejně upřímné a nefalšované jako dětská mysl. Ve vedlejších rolích objevíme řadu zajímavých osobností českého i slovenského filmu.
    Žánry:KomedieRodinný
    49%
    Groteskní, silně stylizovaná komedie chce evokovat svět dětské představivosti. Na příkladu malého chlapce je zdůrazněna absence přetvářky, v kontrastu ke světu dospělých, kteří jsou ochotni vše nahlížet skrze peníze a na problémy dětí nemají čas ani trpělivost. Současně se tvůrci opájejí cirkusovým prostředím, které zastoupeno hlavně klaunem je stejně upřímné a nefalšované jako dětská mysl. Ve vedlejších rolích objevíme řadu zajímavých osobností českého i slovenského filmu.
    Žánry:KomedieRodinný
    19
  • Rex
    Rex (2017)
    Seriál

    Ak sa opýtate na najobľúbenejšieho televízneho psíka, zaručene dostanete odpoveď - Rex. Nemecký ovčiak s neomylným inštinktom a fenomenálnou inteligenciou si získal priazeň miliónov divákov vďaka legendárnemu rakúsko-nemeckému seriálu Komisár Rex. Obrovské úspechy žal aj na obrazovkách televízie Markíza a teraz konečne prichádza v jedinečnom slovenskom spracovaní! Richard Moser (Tobias Moretti), Alex Brandtner (Gedeon Burkhard) a Marc Hoffmann (Alexander Pschill) sú traja viedenskí policajní komisári, ktorým parťáka robil práve tento sympatický vlčiak a veľký milovník salámových žemlí. Ich slovenským kolegom sa stane policajný kapitán Richard Majer v podaní talentovaného mladého herca Juraja Baču, ktorého si diváci obľúbili v rodinnom seriáli Búrlivé víno. Zaujímavosťou je, že Rexa stvárňujú na striedačku hneď traja psí herci pôvodom z Poľska - Odin, Rex a Joši.
    Slovenská adaptácia Komisára Rexa vzniká na základe pôvodných rakúskych scenárov, dej však bude zasadený do prostredia Bratislavy. Zárukou kvalitného spracovania je oceňovaný režisér Peter Bebjak a celý tím produkčnej spoločnosti D.N.A. Production, ktorá pre Markízu v minulosti vyrábala aj kritikmi pozitívne hodnotený kriminálny seriál Mesto tieňov. Rex je bojovník proti zločinu na plný úväzok, pracujúci na ťažkých a nebezpečných prípadoch, epizódu po epizóde. Na svoj obraz si ho pretvorili napríklad aj v Taliansku, Rusku alebo Poľsku, kde sa od roku 2012 s pretrvávajúcim úspechom vysiela ako Komisár Alex. (TV Markíza)

    Žánry:AkčníKrimi
    47%

    Ak sa opýtate na najobľúbenejšieho televízneho psíka, zaručene dostanete odpoveď - Rex. Nemecký ovčiak s neomylným inštinktom a fenomenálnou inteligenciou si získal priazeň miliónov divákov vďaka legendárnemu rakúsko-nemeckému seriálu Komisár Rex. Obrovské úspechy žal aj na obrazovkách televízie Markíza a teraz konečne prichádza v jedinečnom slovenskom spracovaní! Richard Moser (Tobias Moretti), Alex Brandtner (Gedeon Burkhard) a Marc Hoffmann (Alexander Pschill) sú traja viedenskí policajní komisári, ktorým parťáka robil práve tento sympatický vlčiak a veľký milovník salámových žemlí. Ich slovenským kolegom sa stane policajný kapitán Richard Majer v podaní talentovaného mladého herca Juraja Baču, ktorého si diváci obľúbili v rodinnom seriáli Búrlivé víno. Zaujímavosťou je, že Rexa stvárňujú na striedačku hneď traja psí herci pôvodom z Poľska - Odin, Rex a Joši.
    Slovenská adaptácia Komisára Rexa vzniká na základe pôvodných rakúskych scenárov, dej však bude zasadený do prostredia Bratislavy. Zárukou kvalitného spracovania je oceňovaný režisér Peter Bebjak a celý tím produkčnej spoločnosti D.N.A. Production, ktorá pre Markízu v minulosti vyrábala aj kritikmi pozitívne hodnotený kriminálny seriál Mesto tieňov. Rex je bojovník proti zločinu na plný úväzok, pracujúci na ťažkých a nebezpečných prípadoch, epizódu po epizóde. Na svoj obraz si ho pretvorili napríklad aj v Taliansku, Rusku alebo Poľsku, kde sa od roku 2012 s pretrvávajúcim úspechom vysiela ako Komisár Alex. (TV Markíza)

    Žánry:AkčníKrimi
    20
  • Sneh pod nohami
    Sneh pod nohami (1978)
    Film

    Je špatné, když ctižádostiví rodiče a koneckonců i někteří učitelé ve sportovní střední škole chtějí z dospívající dětí za každou cenu vychovat ambiciózní sportovce. Snímek, odehrávající se v lyžařském prostředí, odsuzuje tvrdý dril i vytváření iluze vlastní výjimečnosti - až náročné závody juniorů prokáží, který trenérský přístup je optimální. Sneh pod nohami předkládá ilustrativní, nabádavou osvětu o nesnadném modelování všespasitelné socialistické morálky - i odvaze dospělých přiznat případnou chybu.

    Žánry:Drama
    46%

    Je špatné, když ctižádostiví rodiče a koneckonců i někteří učitelé ve sportovní střední škole chtějí z dospívající dětí za každou cenu vychovat ambiciózní sportovce. Snímek, odehrávající se v lyžařském prostředí, odsuzuje tvrdý dril i vytváření iluze vlastní výjimečnosti - až náročné závody juniorů prokáží, který trenérský přístup je optimální. Sneh pod nohami předkládá ilustrativní, nabádavou osvětu o nesnadném modelování všespasitelné socialistické morálky - i odvaze dospělých přiznat případnou chybu.

    Žánry:Drama
    21
  • Plechová kavalerie
    Plechová kavalerie (1979)
    Seriál
    42%
    22
  • Podivín Zerbino
    Podivín Zerbino (1982)
    Film
    42%
    23
  • 24