?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Enzo Ocone: Filmy a seriály

  • Podivné dědictví
    Podivné dědictví (1972)
    Film
    Tomův otec má na smrtelné posteli jediné přání: aby se jeho syn vydal na Západ a konečně se z padavky změnil v muže. Umírající muž má tři staré přátele – Holy Joea, Bulla a Opičáka Smithe – kteří už se o něj postarají, jen tam musí dojet. A protože Tom je poslušný syn, vydá se na cestu. V kufru má kompletní výbavu na hon na lišku, neboť předpokládá, že tohle je ošacení, jakému kultivovaní Zápaďané dávají přednost. Když ovšem Tom dorazí do cíle, čeká na něj drsné probuzení. Ačkoliv je statečný jako lev, ocitl se prostě na naprosto nevhodném místě – vždyť do města vjel dokonce na kole! Otcovým přátelům dojde, že se do práce musejí pustit co nejrychleji, protože udělat z Toma chlapa – to bude neuvěřitelná fuška...
    Žánry:AkčníKomedieWestern
    82%
    Tomův otec má na smrtelné posteli jediné přání: aby se jeho syn vydal na Západ a konečně se z padavky změnil v muže. Umírající muž má tři staré přátele – Holy Joea, Bulla a Opičáka Smithe – kteří už se o něj postarají, jen tam musí dojet. A protože Tom je poslušný syn, vydá se na cestu. V kufru má kompletní výbavu na hon na lišku, neboť předpokládá, že tohle je ošacení, jakému kultivovaní Zápaďané dávají přednost. Když ovšem Tom dorazí do cíle, čeká na něj drsné probuzení. Ačkoliv je statečný jako lev, ocitl se prostě na naprosto nevhodném místě – vždyť do města vjel dokonce na kole! Otcovým přátelům dojde, že se do práce musejí pustit co nejrychleji, protože udělat z Toma chlapa – to bude neuvěřitelná fuška...
    Žánry:AkčníKomedieWestern
    1
  • Dekameron
    Dekameron (1971)
    Film
    • Max
    Filmová verze Boccacciova Dekameronu z roku 1970 tvoří součást tak zvané Trilogie života (Trilogia della Vita), do níž se dále řadí CANTERBURSKÉ POVÍDKY (1971) a KYTICE Z TISÍC JEDNÉ NOCI (1974). Jak patrno, Pier Paolo Pasolini se zaměřil na slavné soubory povídek, propojených rámcovou situací (v níž se vypráví a naslouchá) a dopřávajících značný prostor pro projevení národního ducha a lidového živlu. Jak režisér sám uvedl, šlo mu o tu skupinu lidstva, která se v budoucnosti - když dosáhne vyššího ideologického uvědomění - promění z plebejské třídy v proletariát. K nejslavnějšímu dílu italské renesance (psáno bylo 1348-1353) přistoupil Pasolini velice samostatně a originálně. Zrušil například jeho rámcové podmínky, tj. situaci, kdy se deset vypravěčů - sedm vážených paní a tři jinoši reprezentující vrstvu florentského patriciátu - uteče před zuřící morovou nákazou roku 1348 do idylického prostředí venkovského sídla, aby holdovali dobrému jídlu, tanci, hrám a čas si krátili po deset dní vyprávěním deseti příběhů. Tak jako vůči těmto vznešeným vypravěčům, projevil Pasolini úplnou ignoraci také k milostným a dobrodružným příběhům ze světa (nejednou exotického) aristokratů a panovníků; ve svém výběru preferoval lidovost a italskost.
    Žánry:DramaKomedieErotický
    64%
    Filmová verze Boccacciova Dekameronu z roku 1970 tvoří součást tak zvané Trilogie života (Trilogia della Vita), do níž se dále řadí CANTERBURSKÉ POVÍDKY (1971) a KYTICE Z TISÍC JEDNÉ NOCI (1974). Jak patrno, Pier Paolo Pasolini se zaměřil na slavné soubory povídek, propojených rámcovou situací (v níž se vypráví a naslouchá) a dopřávajících značný prostor pro projevení národního ducha a lidového živlu. Jak režisér sám uvedl, šlo mu o tu skupinu lidstva, která se v budoucnosti - když dosáhne vyššího ideologického uvědomění - promění z plebejské třídy v proletariát. K nejslavnějšímu dílu italské renesance (psáno bylo 1348-1353) přistoupil Pasolini velice samostatně a originálně. Zrušil například jeho rámcové podmínky, tj. situaci, kdy se deset vypravěčů - sedm vážených paní a tři jinoši reprezentující vrstvu florentského patriciátu - uteče před zuřící morovou nákazou roku 1348 do idylického prostředí venkovského sídla, aby holdovali dobrému jídlu, tanci, hrám a čas si krátili po deset dní vyprávěním deseti příběhů. Tak jako vůči těmto vznešeným vypravěčům, projevil Pasolini úplnou ignoraci také k milostným a dobrodružným příběhům ze světa (nejednou exotického) aristokratů a panovníků; ve svém výběru preferoval lidovost a italskost.
    Žánry:DramaKomedieErotický
    2
  • Saló aneb 120 dnů sodomy
    Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
    Film
    52%
    3