?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Mario Messere: Filmy a seriály

  • Bídníci 20. století
    Bídníci 20. století (1995)
    Film
    Je to jako blesk z čistého nebe. Němci okupují Francii a jejímu nezdolnému obyvatelstvu začínají ty nejbídnější časy. Avšak i v této době může zazářit dobré srdce člověka Henri Fortin je chudý a negramotný bývalý boxer. Ziman je bohatý židovský právník z Paříže. Během 2. světové války se jejich cesty setkají: když Fortin souhlasí s tím, že odveze Zimanovu rodinu do Švýcarska. Fortin žádá Zimana, aby mu během cesty předčítal Bídníky od Victora Huga. Ještě než se jejich cesta skončí, zdá se, že příběh z knihy a tahle cesta mají hodně společného
    Žánry:DramaHistorický
    72%
    Je to jako blesk z čistého nebe. Němci okupují Francii a jejímu nezdolnému obyvatelstvu začínají ty nejbídnější časy. Avšak i v této době může zazářit dobré srdce člověka Henri Fortin je chudý a negramotný bývalý boxer. Ziman je bohatý židovský právník z Paříže. Během 2. světové války se jejich cesty setkají: když Fortin souhlasí s tím, že odveze Zimanovu rodinu do Švýcarska. Fortin žádá Zimana, aby mu během cesty předčítal Bídníky od Victora Huga. Ještě než se jejich cesta skončí, zdá se, že příběh z knihy a tahle cesta mají hodně společného
    Žánry:DramaHistorický
    1
  • Nevinné krutosti
    Nevinné krutosti (1996)
    Film
    72%
    2
  • Bratrstvo vlků - Hon na bestii
    Bratrstvo vlků - Hon na bestii (2001)
    Film
    • iTunes
    Gévaudan, hornatý kraj centrální Francie, je sužován děsivou bestií. Oficiální stanovisko je, že jde o obzvláště nebezpečného vlka. Je povoláno vojsko, které začne vybíjet vlky z celého kraje. Všichni doufají, že mezi nimi bude i vraždící bestie. Jev přichází na králův rozkaz zkoumat přírodovědec Grégoir de Fronsac. Intriky šlechticů a politický zájem krále stojí proti poctivé snaze mladého vědce zbavit kraj děsivého nebezpečí, jež má na svědomí už přes sto životů. S Fronsacem do kraje terorizovaného bestií přišel i jeho indiánský pokrevní bratr Mani, který nejen ovládá různé druhy tradičních bojových umění, ale dokáže i komunikovat s přírodou. Mani naslouchá tajemným hlasům, které ho dokážou přivést až k hrůznému tajemství řádícího netvora... Jejich protivníkem ale není jen netvor samotný. Středověké francouzské městečko ponořené do nočních mlh skrývá další hrozivé tajemství. Příběh vychází ze známé francouzské pověsti, všechny hlavní postavy kromě Maniho skutečně existovaly.
    62%
    Gévaudan, hornatý kraj centrální Francie, je sužován děsivou bestií. Oficiální stanovisko je, že jde o obzvláště nebezpečného vlka. Je povoláno vojsko, které začne vybíjet vlky z celého kraje. Všichni doufají, že mezi nimi bude i vraždící bestie. Jev přichází na králův rozkaz zkoumat přírodovědec Grégoir de Fronsac. Intriky šlechticů a politický zájem krále stojí proti poctivé snaze mladého vědce zbavit kraj děsivého nebezpečí, jež má na svědomí už přes sto životů. S Fronsacem do kraje terorizovaného bestií přišel i jeho indiánský pokrevní bratr Mani, který nejen ovládá různé druhy tradičních bojových umění, ale dokáže i komunikovat s přírodou. Mani naslouchá tajemným hlasům, které ho dokážou přivést až k hrůznému tajemství řádícího netvora... Jejich protivníkem ale není jen netvor samotný. Středověké francouzské městečko ponořené do nočních mlh skrývá další hrozivé tajemství. Příběh vychází ze známé francouzské pověsti, všechny hlavní postavy kromě Maniho skutečně existovaly.
    3
  • Všichni kdo mě mají rádi pojedou vlakem
    Všichni kdo mě mají rádi pojedou vlakem (1998)
    Film

    Skutečným autorem mnohoznačného prohlášení byl sice krátce před smrtí francouzský režisér François Reichenbach, jeho přítelkyně, scenáristka Danièle Thompsonová, si ho ovšem vypůjčila nejen pro název snímku, jehož je spoluautorkou, ale i jako klíč k němu. Vložila ho do úst malíře Jeana-Baptista Emmericha, který svými posledními slovy vyzval blízké, příbuzné a přátele, aby ho tímto neobvyklým způsobem doprovodili na cestě do Limoges, kde si přál být pohřben. Ale snad ještě dřív, než vlak vyjede ze Slavkovského nádraží, začíná být zřejmé, že charizmatický Jean-Baptist byl zaživa patrně také neobyčejně zlomyslný, manipulativní a snad i krutý. Podařilo se totiž shromáždit na jednom místě lidi, které miloval, jimiž se milovat nechával a jejichž rivalitu o svou přízeň s chutí rozdmýchával. Nastupuje historik umění a jeho milenec, stárnoucí žena, přesvědčená, že byla nebožtíkovou jedinou láskou, synovec s odcizenou manželkou, bývalí milenci, přátelé... Takřka tucet postav, které se v omezeném prostoru, roztřeseném jako jejich pocity, vydávají na cestu, se tak stává obětí posledního žertu muže, jenž cestuje v zapečetěné rakvi – autem. Cesta vlakem, pohřeb na „největším hřbitově na světě“ a konečně „svačina“ v rozlehlém rodinném domě. To jsou tři dějství, do nichž scenáristé Chéreau a Thompsonová rozdělili výtečně rozehrané (a na Césara zrežírované) melodrama, v němž se smuteční slavnost stává nejen katalyzátorem vztahu k nebožtíkovi, ale i tavicím kotlem osobních a vztahových problémů všech zúčastněných. [44. MFFKV 2009]

    Žánry:DramaLGBTQ+
    60%

    Skutečným autorem mnohoznačného prohlášení byl sice krátce před smrtí francouzský režisér François Reichenbach, jeho přítelkyně, scenáristka Danièle Thompsonová, si ho ovšem vypůjčila nejen pro název snímku, jehož je spoluautorkou, ale i jako klíč k němu. Vložila ho do úst malíře Jeana-Baptista Emmericha, který svými posledními slovy vyzval blízké, příbuzné a přátele, aby ho tímto neobvyklým způsobem doprovodili na cestě do Limoges, kde si přál být pohřben. Ale snad ještě dřív, než vlak vyjede ze Slavkovského nádraží, začíná být zřejmé, že charizmatický Jean-Baptist byl zaživa patrně také neobyčejně zlomyslný, manipulativní a snad i krutý. Podařilo se totiž shromáždit na jednom místě lidi, které miloval, jimiž se milovat nechával a jejichž rivalitu o svou přízeň s chutí rozdmýchával. Nastupuje historik umění a jeho milenec, stárnoucí žena, přesvědčená, že byla nebožtíkovou jedinou láskou, synovec s odcizenou manželkou, bývalí milenci, přátelé... Takřka tucet postav, které se v omezeném prostoru, roztřeseném jako jejich pocity, vydávají na cestu, se tak stává obětí posledního žertu muže, jenž cestuje v zapečetěné rakvi – autem. Cesta vlakem, pohřeb na „největším hřbitově na světě“ a konečně „svačina“ v rozlehlém rodinném domě. To jsou tři dějství, do nichž scenáristé Chéreau a Thompsonová rozdělili výtečně rozehrané (a na Césara zrežírované) melodrama, v němž se smuteční slavnost stává nejen katalyzátorem vztahu k nebožtíkovi, ale i tavicím kotlem osobních a vztahových problémů všech zúčastněných. [44. MFFKV 2009]

    Žánry:DramaLGBTQ+
    4
  • 5
  • V moci snů
    V moci snů (2000)
    Film
    Marie žije na francúzskom vidieku, aby dôsledne uchovala svoje tajomstvo. Vždy, keď zaspí, má sen o tom, že žije v New Yorku a volá sa Marty. Keď zaspí Marty v Amerike, vo sne sa stáva Marie a žije vo Francúzsku. Obe žijú dva životy a sú zmätené, nevedia, ktorý život je skutočný a aký je len snom. Čo však urobia, keď sa v ich blízkosti objavia muži, ktorí ich chcú spoznať bližšie? Marie sa totiž zoznámi so sympatickým cudzincom a Marty má zase milého manažéra. Obe majú teda rovnaký problém nemôžu ich pustiť do svojich spální, pretože nechcú, aby sa ich nové životy ukončili. Otázka však znie sú tí muži skutoční? Možno poradia psychoterapeuti, čo však, ak aj tí sa im iba zdajú? Sú obe ženy nejakým spôsobom spojené, alebo jedna z nich má čudesné vidiny? A ktorá z nich? Marie a Marty musia zistiť, čo je skutočnosť a čo sen a vybrať si medzi nimi...
    51%
    Marie žije na francúzskom vidieku, aby dôsledne uchovala svoje tajomstvo. Vždy, keď zaspí, má sen o tom, že žije v New Yorku a volá sa Marty. Keď zaspí Marty v Amerike, vo sne sa stáva Marie a žije vo Francúzsku. Obe žijú dva životy a sú zmätené, nevedia, ktorý život je skutočný a aký je len snom. Čo však urobia, keď sa v ich blízkosti objavia muži, ktorí ich chcú spoznať bližšie? Marie sa totiž zoznámi so sympatickým cudzincom a Marty má zase milého manažéra. Obe majú teda rovnaký problém nemôžu ich pustiť do svojich spální, pretože nechcú, aby sa ich nové životy ukončili. Otázka však znie sú tí muži skutoční? Možno poradia psychoterapeuti, čo však, ak aj tí sa im iba zdajú? Sú obe ženy nejakým spôsobom spojené, alebo jedna z nich má čudesné vidiny? A ktorá z nich? Marie a Marty musia zistiť, čo je skutočnosť a čo sen a vybrať si medzi nimi...
    6
  • Pravda o Charliem
    Pravda o Charliem (2002)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    48%
    7
  • Arsen Lupin - zloděj gentleman
    Arsen Lupin - zloděj gentleman (2004)
    Film
    Zloděj džentlmen, vášnivý dobrodruh, nenapravitelný svůdce a chameleón, jehož umění převleku ohromovalo jeho přátele, nepřátele i oběti. Tento nový příběh slavného zloděje odhaluje důležité aspekty jeho mladosti, které zůstávali zahalené tajemstvím, ale byli příčinou jeho pozdější zlodějské kariéry. Jeho šťastné dětství skončilo poté, kdy ho rodinné intriky vyhnali z domova. Už jako chlapec totiž pomohl svému otci ukrást vzácný náhrdelník, ale otce na útěku někdo zavraždil. Mladík se tedy rozhodnul jít v jeho šlépějích a věnovat se zlodějskému řemeslu, ale přestože žije mimo zákon a nepřijímá morální kodex společnosti na prahu průmyslové revoluce, nikdy se nesnížil k vraždě. Bohatým dámám bere všechno cenné a blýskavé s hrdostí Robina Hooda, dedukcí Sherlocka Holmese a šarmem Dona Juana, a před zákonem se vždy skryje na zámku své krásné milenky Clarisse. Osud však dostihne také jeho, a Arsene bude potřebovat všechen svůj talent, když se díky své pověsti stane hlavním podezřelým ze spáchání série odvážných krádeží a chladnokrevných vražd.
    47%
    Zloděj džentlmen, vášnivý dobrodruh, nenapravitelný svůdce a chameleón, jehož umění převleku ohromovalo jeho přátele, nepřátele i oběti. Tento nový příběh slavného zloděje odhaluje důležité aspekty jeho mladosti, které zůstávali zahalené tajemstvím, ale byli příčinou jeho pozdější zlodějské kariéry. Jeho šťastné dětství skončilo poté, kdy ho rodinné intriky vyhnali z domova. Už jako chlapec totiž pomohl svému otci ukrást vzácný náhrdelník, ale otce na útěku někdo zavraždil. Mladík se tedy rozhodnul jít v jeho šlépějích a věnovat se zlodějskému řemeslu, ale přestože žije mimo zákon a nepřijímá morální kodex společnosti na prahu průmyslové revoluce, nikdy se nesnížil k vraždě. Bohatým dámám bere všechno cenné a blýskavé s hrdostí Robina Hooda, dedukcí Sherlocka Holmese a šarmem Dona Juana, a před zákonem se vždy skryje na zámku své krásné milenky Clarisse. Osud však dostihne také jeho, a Arsene bude potřebovat všechen svůj talent, když se díky své pověsti stane hlavním podezřelým ze spáchání série odvážných krádeží a chladnokrevných vražd.
    8
  • Kavalkáda
    Kavalkáda (2005)
    Film
    Francouzský režisér Steve Suissa se karlovarskému publiku představil loni hořkou komedií Velká role, vyprávějící o muži, který lže své ženě, aby jí zpříjemnil poslední týdny života. Ústřední postava filmu Kavalkáda netrpí zhoubnou chorobou, ale na zbytek života je poznamenána vinou vlastního hazardérství. Úspěšný hudebník Léo má všechno: slávu, peníze, štěstí u žen a dobré přátele. Bezstarostně se vrhá do všech zábav, jistý a sebevědomý, i poněkud rozmazlený. Jednoho dne je ale všechno jinak: Léo v plné rychlosti nabourá se svým drahým autem a probudí se teprve na klinice. Zůstal naživu, ale už nikdy nebude žít jako dřív: je odsouzen smířit se s životem na kolečkovém křesle. Film vznikl na základě autobiografické knihy Bruna de Stabenratha, a líčí tedy skutečný příběh. Přechody od bezmocné zlosti a zoufalství k prvním úspěchům na cestě k alespoň částečné soběstačnosti a k přehodnocení dosavadního způsobu života má na svých bedrech komediální herec Titoff, který má na svém kontě teprve tři filmy. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:Drama
    47%
    Francouzský režisér Steve Suissa se karlovarskému publiku představil loni hořkou komedií Velká role, vyprávějící o muži, který lže své ženě, aby jí zpříjemnil poslední týdny života. Ústřední postava filmu Kavalkáda netrpí zhoubnou chorobou, ale na zbytek života je poznamenána vinou vlastního hazardérství. Úspěšný hudebník Léo má všechno: slávu, peníze, štěstí u žen a dobré přátele. Bezstarostně se vrhá do všech zábav, jistý a sebevědomý, i poněkud rozmazlený. Jednoho dne je ale všechno jinak: Léo v plné rychlosti nabourá se svým drahým autem a probudí se teprve na klinice. Zůstal naživu, ale už nikdy nebude žít jako dřív: je odsouzen smířit se s životem na kolečkovém křesle. Film vznikl na základě autobiografické knihy Bruna de Stabenratha, a líčí tedy skutečný příběh. Přechody od bezmocné zlosti a zoufalství k prvním úspěchům na cestě k alespoň částečné soběstačnosti a k přehodnocení dosavadního způsobu života má na svých bedrech komediální herec Titoff, který má na svém kontě teprve tři filmy. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:Drama
    9