6.0

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Laurence Masliah: Filmy a seriály

  • Le sang de la vigne
    Le sang de la vigne (2011)
    Seriál
    71%
    1
  • Jménem mých blízkých
    Jménem mých blízkých (1983)
    Film
    67%
    2
  • Rozmar
    Rozmar (1984)
    FilmRole: Odile Allais-Brunetière
    Byl jednou jeden prezident a ten měl tajemství, tajemství o jednom dopise a o jedné milence. Ta milenka měla tajemství o jejich synovi, jehož porodila v cizině. A ta tajemství vydržela plných deset let. Pan prezident sice není zrovna šťastně ženatý, ale pravda o levobočku hrozí politickým skandálem, a je tudíž třeba jednat. Co takhle ubytovat milenku se synem v paláci ve Versailles? Ale samozřejmě tajně!
    Žánry:Drama
    65%
    Byl jednou jeden prezident a ten měl tajemství, tajemství o jednom dopise a o jedné milence. Ta milenka měla tajemství o jejich synovi, jehož porodila v cizině. A ta tajemství vydržela plných deset let. Pan prezident sice není zrovna šťastně ženatý, ale pravda o levobočku hrozí politickým skandálem, a je tudíž třeba jednat. Co takhle ubytovat milenku se synem v paláci ve Versailles? Ale samozřejmě tajně!
    Žánry:Drama
    3
  • Un monde presque paisible
    Un monde presque paisible (2002)
    Film
    Film zasazený do málo probádaného období těsně po druhé světové válce sleduje skupinu převážně židovských Pařížanů, kteří se pokoušejí znovu začít žít a znovu zažehnout svou schopnost štěstí ve stínu nevýslovných hrůz. Variety jej označil za "naprosto okouzlující, smutný, jemný a vtipný v nejlepší francouzské tradici kvalitní kinematografie". Film Marcela Gomese.
    Žánry:Drama
    64%
    Film zasazený do málo probádaného období těsně po druhé světové válce sleduje skupinu převážně židovských Pařížanů, kteří se pokoušejí znovu začít žít a znovu zažehnout svou schopnost štěstí ve stínu nevýslovných hrůz. Variety jej označil za "naprosto okouzlující, smutný, jemný a vtipný v nejlepší francouzské tradici kvalitní kinematografie". Film Marcela Gomese.
    Žánry:Drama
    4
  • Tango des Rashevski, Le
    Tango des Rashevski, Le (2003)
    FilmRole: Rosa
    Adolphe 'Dolfo' Rashevski cestuje s vnukem Ricem do Izraele, ale jeho bratr, ortodoxní rabín Samuel 'Šmouel', se odmítá zúčastnit pohřbu jejich sestry Rosy, která přežila Osvětim. Zpět doma celá dobře integrovaná rodina a jejich 'gojim' (nežidovští a budoucí) partneři pravidelně zápasí s významem židovské krve, tradic a náboženství. Pro jednoho se zdá být cestou k získání manželky, pro jiné bombou pod manželstvím nebo překážkou. Láska má ale tendenci překonat vše kromě smrti.
    64%
    Adolphe 'Dolfo' Rashevski cestuje s vnukem Ricem do Izraele, ale jeho bratr, ortodoxní rabín Samuel 'Šmouel', se odmítá zúčastnit pohřbu jejich sestry Rosy, která přežila Osvětim. Zpět doma celá dobře integrovaná rodina a jejich 'gojim' (nežidovští a budoucí) partneři pravidelně zápasí s významem židovské krve, tradic a náboženství. Pro jednoho se zdá být cestou k získání manželky, pro jiné bombou pod manželstvím nebo překážkou. Láska má ale tendenci překonat vše kromě smrti.
    5
  • Hippocrate
    Hippocrate (2014)
    FilmRole: Mère de Benjamin (voice)
    Benjamin má být skvělý doktor, o tom je přesvědčený. Jenže jeho první zkušenost jako mladého lékaře na oddělení, kde pracuje jeho otec, se nevyvíjí tak, jak si představoval. Zodpovědnost je ohromující, jeho otec je spíše nepřítomný a jeho kolega, lékař ze zahraničí, má mnohem více zkušeností než on. Tato stáž donutí Benjamina konfrontovat se se svými limity… a nastoupit cestu k dospělosti.
    Žánry:Drama
    64%
    Benjamin má být skvělý doktor, o tom je přesvědčený. Jenže jeho první zkušenost jako mladého lékaře na oddělení, kde pracuje jeho otec, se nevyvíjí tak, jak si představoval. Zodpovědnost je ohromující, jeho otec je spíše nepřítomný a jeho kolega, lékař ze zahraničí, má mnohem více zkušeností než on. Tato stáž donutí Benjamina konfrontovat se se svými limity… a nastoupit cestu k dospělosti.
    Žánry:Drama
    6
  • Bohužel pro mě
    Bohužel pro mě (1993)
    FilmRole: Rachel Donnadieu
    • Netflix
    63%
    7
  • Francouzka
    Francouzka (1995)
    Film
    Jeanne se sotva stihne provdat, když vypukne válka a ona svého manžela Louise, vojáka, téměř nepozná, než přijde debakl roku 1940. Zatímco čeká na jeho návrat ze zajateckého tábora, Jeanne se pouští do nesčetných afér s Louisovými spolubojovníky. Louis, který se snaží zapomenout na tyto válečné zrady, vezme svou ženu a nemluvňata-dvojčata, která nezplodil, do Berlína, kde se zamiluje do Matthaiase, citlivého německého průmyslníka. Když Indočínská válka pošle Louise do Vietnamu, Matthaias následuje Jeanne zpět do Francie. Následné přestěhování do Damašku, kam je Louis přidělen jako vojenský atašé, nedokáže jejich pouto přetrhnout.
    Žánry:Drama
    62%
    Jeanne se sotva stihne provdat, když vypukne válka a ona svého manžela Louise, vojáka, téměř nepozná, než přijde debakl roku 1940. Zatímco čeká na jeho návrat ze zajateckého tábora, Jeanne se pouští do nesčetných afér s Louisovými spolubojovníky. Louis, který se snaží zapomenout na tyto válečné zrady, vezme svou ženu a nemluvňata-dvojčata, která nezplodil, do Berlína, kde se zamiluje do Matthaiase, citlivého německého průmyslníka. Když Indočínská válka pošle Louise do Vietnamu, Matthaias následuje Jeanne zpět do Francie. Následné přestěhování do Damašku, kam je Louis přidělen jako vojenský atašé, nedokáže jejich pouto přetrhnout.
    Žánry:Drama
    8
  • Pěstuj si pravačku
    Pěstuj si pravačku (1987)
    FilmRole: Classic Lover
    Pěstuj si pravačku, jeden z Godardových filmově nejanarchističtějších a nejvtipnějších filmů, v sobě skrývá tři poměrně nezávislé narativní linie: v první z nich se postava filmového tvůrce nazývaná okolními lidmi občas Princ a občas Idiot (hraná značně sebeironicky samotným Godardem) snaží dopravit kotouče s filmem během dvaceti čtyř hodin producentovi; v druhé sledujeme dokumentaristicky zaznamenávané zkoušení písní skupiny Les Rita Mitsouko v hudebním studiu; v poslední linii se pak odehrávají bizarní setkání mezi Individuem a Mužem. Jedním z témat, jež propojují tyto linie, je zkoumání samotného procesu tvorby, který explicitně zobrazují scény se skupinou Les Rita Mitsouko a méně explicitně celý film svou vlastní rozbitou formou, umožňující divákovi, aby si dílo do značné míry skládal dohromady jaksi sám. Pěstuj si pravačku se nesnaží působit jako dokonale vyhotovený a už dávno zakončený výtvor - spíše je čímsi, co se jakoby teprve utváří před našima očima, chaotickým děním smyslu, osvobodivým nabízením všech možných potencialit významů, emocí, filmu. Godard v tomto svém fragmentárním snímku využívá s mistrnou lehkostí typické prvky své nenapodobitelné poetiky (montáž bez ustání vytvářející nečekaná spojení obrazů, zvuků, hudby a slov; statickou, nicméně s kompozicí obrazu a světlem nesmírně jemně a precizně pracující kameru; používání citací z literatury namísto konvenčních dialogů atd.), aby stvořil dech vyrážející dílo plné humoru, myšlenek a poezie.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    57%
    Pěstuj si pravačku, jeden z Godardových filmově nejanarchističtějších a nejvtipnějších filmů, v sobě skrývá tři poměrně nezávislé narativní linie: v první z nich se postava filmového tvůrce nazývaná okolními lidmi občas Princ a občas Idiot (hraná značně sebeironicky samotným Godardem) snaží dopravit kotouče s filmem během dvaceti čtyř hodin producentovi; v druhé sledujeme dokumentaristicky zaznamenávané zkoušení písní skupiny Les Rita Mitsouko v hudebním studiu; v poslední linii se pak odehrávají bizarní setkání mezi Individuem a Mužem. Jedním z témat, jež propojují tyto linie, je zkoumání samotného procesu tvorby, který explicitně zobrazují scény se skupinou Les Rita Mitsouko a méně explicitně celý film svou vlastní rozbitou formou, umožňující divákovi, aby si dílo do značné míry skládal dohromady jaksi sám. Pěstuj si pravačku se nesnaží působit jako dokonale vyhotovený a už dávno zakončený výtvor - spíše je čímsi, co se jakoby teprve utváří před našima očima, chaotickým děním smyslu, osvobodivým nabízením všech možných potencialit významů, emocí, filmu. Godard v tomto svém fragmentárním snímku využívá s mistrnou lehkostí typické prvky své nenapodobitelné poetiky (montáž bez ustání vytvářející nečekaná spojení obrazů, zvuků, hudby a slov; statickou, nicméně s kompozicí obrazu a světlem nesmírně jemně a precizně pracující kameru; používání citací z literatury namísto konvenčních dialogů atd.), aby stvořil dech vyrážející dílo plné humoru, myšlenek a poezie.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    9
  • O Desconhecido de Estrasburgo
    O Desconhecido de Estrasburgo (1998)
    FilmRole: Magda
    Madeleine je se svým milencem Jean-Paulem, když její manžel přijde domů a přistihne je spolu. Madeleine svého manžela zabije a řekne Jean-Paulovi, aby utekl, než dorazí policie. Poté, co Jean-Paul odjede, nabere stopaře. Když auto, ukradené stopařem, exploduje, policie věří, že mrtvý stopař je Jean-Paul. Madeleine se sblíží s Jean-Paulovým bratrem Bastienem, zatímco Jean-Paul, který dorazí do Štrasburku, je považován za dědice velkého jmění. Detektiv na případu tráví více času psaním detektivních románů než vyšetřováním skutečných zločinů.
    Žánry:Thriller
    57%
    Madeleine je se svým milencem Jean-Paulem, když její manžel přijde domů a přistihne je spolu. Madeleine svého manžela zabije a řekne Jean-Paulovi, aby utekl, než dorazí policie. Poté, co Jean-Paul odjede, nabere stopaře. Když auto, ukradené stopařem, exploduje, policie věří, že mrtvý stopař je Jean-Paul. Madeleine se sblíží s Jean-Paulovým bratrem Bastienem, zatímco Jean-Paul, který dorazí do Štrasburku, je považován za dědice velkého jmění. Detektiv na případu tráví více času psaním detektivních románů než vyšetřováním skutečných zločinů.
    Žánry:Thriller
    10
  • La Vouivre
    La Vouivre (1989)
    FilmRole: Juliette
    55%
    11
  • Signé Charlotte
    Signé Charlotte (1985)
    Film
    • Netflix
    52%
    12
  • 13
  • Divine poursuite, La
    Divine poursuite, La (1997)
    FilmRole: Dorothée du Clos-Verger
    49%
    14
  • Julie Lescautová
    Julie Lescautová (1992)
    Seriál
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia. Jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády. Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení, či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ), si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    46%
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia. Jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády. Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení, či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ), si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    15
  • Charité biz'ness
    Charité biz'ness (1998)
    FilmRole: Florence
    27%
    16