?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Phuong Maittret: Filmy a seriály

  • Stará puška
    Stará puška (1975)
    Film
    Blíží se konec války a Němci chvatně opouštějí okupovaná území jižní Francie. Městečko Montauban brzy volně vydechne, ale zatím se po ulicích ještě ozývá střelba a z poražených je cítit vztek a strach. Doktor Julien Dandieu se rozhodne poslat svou milovanou ženu a třináctiletou dceru Claru na venkov, na jejich starý zámeček, stranou od hlavního tahu německých vojsk. Když si ráno přijede pro svou rodinu, čeká ho nevyslovitelná hrůza. A Julien se rozhodne pomstít své blízké.
    Žánry:DramaVálečnýRetro
    77%
    Blíží se konec války a Němci chvatně opouštějí okupovaná území jižní Francie. Městečko Montauban brzy volně vydechne, ale zatím se po ulicích ještě ozývá střelba a z poražených je cítit vztek a strach. Doktor Julien Dandieu se rozhodne poslat svou milovanou ženu a třináctiletou dceru Claru na venkov, na jejich starý zámeček, stranou od hlavního tahu německých vojsk. Když si ráno přijede pro svou rodinu, čeká ho nevyslovitelná hrůza. A Julien se rozhodne pomstít své blízké.
    Žánry:DramaVálečnýRetro
    1
  • U konce s dechem
    U konce s dechem (1960)
    Film
    • iTunes
    Legendární nestárnoucí debut klasika francouzské Nouvelle vague. Pastiš filmových žánrů v originální filmové koláži-dekonstrukci. Neúnavný rebel a experimentátor Jean-Luc Godard s pomocí svého dvorního kameramana Raoula Coutarda posílá vycházející hvězdu Belmonda na osudnou štafetu v ulicích Paříže. Jednoduchý příběh o krádeži auta, následné vraždě a útěku překvapuje formální vytříbeností a bezprostředním vyprávěním a fragmentárností. Téměř závratné tempo příběhu o přitažlivém rebelovi, okouzlujícím a ležérním vrahu na útěku představuje odvetu mladé filmařské generace úzkoprsé společnosti. Režisér si nenuceně pohrává s žánrovými klišé a hlásí se k anarchistickému okouzlení zločinem, sexem, násilím. Přitom znovu objevuje krásu filmové interpunkce, jak ji definoval Griffith nebo Feuilladův Fantomas. Nevyhýbá se kontrapunktnímu srovnání, hýří širokou paletou nástrojů, od klasického Mozarta, až po odvazový jazz. Snímek má i příznačné poslání bezstarostné jízdy a volného pádu, tak typické pro divoké mládí a bezohlednou upřímnost. Sotva se totiž Godardův hrdina nadechne, pokud mu to závratné tempo a těkající kamera umožní, již chcípá na bílé laině ulice. Vzkřísení filmové řeči a nastartování nových vyjadřovacích možností, které U konce s dechem signalizuje, má i dodnes nesmírný vliv, který je možno najít i u tak rozdílného režiséra, jako je Quentin Tarrantino. Přitom jeden z nejvlivnějších a stále svěžích snímků světové kultury není jen dílem jednotlivce. Ďábelský koktejl a manifest Nové vlny o rychlé jízdě, vraždě, bezstarostné mládeži, pop-ikonách západní kultury totiž pomáhali namíchat tehdy ještě nepříliš známé osobnosti jako režiséři François Truffaut, Claude Chabrol nebo Jean-Pierre Melville. "Osobnost poněkud odlišná od Wellese, Buňuela, Bergmana, Claira. Oproti jejich dlouhé tvorbě má za sebou teprve sedm let režijní práce, na rozdíl od nich nemá vyhlídky stát se klasikem sedmého umění. Jeho filmy poznamenává spontánní, živelné hledání nových možností, zkoušení nosnosti výrazových prostředků, neukončenost tvaru, kvas myšlenky, určitá nekázeň, což všechno se špatně slučuje s požadavky, jež bývají zpravidla kladeny na zralá, mistrovská díla." (Ljubomír Oliva)
    73%
    Legendární nestárnoucí debut klasika francouzské Nouvelle vague. Pastiš filmových žánrů v originální filmové koláži-dekonstrukci. Neúnavný rebel a experimentátor Jean-Luc Godard s pomocí svého dvorního kameramana Raoula Coutarda posílá vycházející hvězdu Belmonda na osudnou štafetu v ulicích Paříže. Jednoduchý příběh o krádeži auta, následné vraždě a útěku překvapuje formální vytříbeností a bezprostředním vyprávěním a fragmentárností. Téměř závratné tempo příběhu o přitažlivém rebelovi, okouzlujícím a ležérním vrahu na útěku představuje odvetu mladé filmařské generace úzkoprsé společnosti. Režisér si nenuceně pohrává s žánrovými klišé a hlásí se k anarchistickému okouzlení zločinem, sexem, násilím. Přitom znovu objevuje krásu filmové interpunkce, jak ji definoval Griffith nebo Feuilladův Fantomas. Nevyhýbá se kontrapunktnímu srovnání, hýří širokou paletou nástrojů, od klasického Mozarta, až po odvazový jazz. Snímek má i příznačné poslání bezstarostné jízdy a volného pádu, tak typické pro divoké mládí a bezohlednou upřímnost. Sotva se totiž Godardův hrdina nadechne, pokud mu to závratné tempo a těkající kamera umožní, již chcípá na bílé laině ulice. Vzkřísení filmové řeči a nastartování nových vyjadřovacích možností, které U konce s dechem signalizuje, má i dodnes nesmírný vliv, který je možno najít i u tak rozdílného režiséra, jako je Quentin Tarrantino. Přitom jeden z nejvlivnějších a stále svěžích snímků světové kultury není jen dílem jednotlivce. Ďábelský koktejl a manifest Nové vlny o rychlé jízdě, vraždě, bezstarostné mládeži, pop-ikonách západní kultury totiž pomáhali namíchat tehdy ještě nepříliš známé osobnosti jako režiséři François Truffaut, Claude Chabrol nebo Jean-Pierre Melville. "Osobnost poněkud odlišná od Wellese, Buňuela, Bergmana, Claira. Oproti jejich dlouhé tvorbě má za sebou teprve sedm let režijní práce, na rozdíl od nich nemá vyhlídky stát se klasikem sedmého umění. Jeho filmy poznamenává spontánní, živelné hledání nových možností, zkoušení nosnosti výrazových prostředků, neukončenost tvaru, kvas myšlenky, určitá nekázeň, což všechno se špatně slučuje s požadavky, jež bývají zpravidla kladeny na zralá, mistrovská díla." (Ljubomír Oliva)
    2
  • Jsem nesmělý, ale léčím se
    Jsem nesmělý, ale léčím se (1978)
    Film
    • iVysílání
    Pierre je vrchním pokladníkem v hotelu ve Vichy. Je takový bojácný, plachý a nesmělý, že nedokáže nikomu říct ne. Když se však jednoho dne srazí s Agnes, Pierre se do ní vášnivě zamiluje. A nic mu nestojí v cestě, aby ji následoval do Nice, kde sleduje každý její krok. Pomáhá mu Aldo, který se stává jeho soukromým učitelem v získávání ženských srdcí. Pierre se neváhá zaměstnat v hotelu, kde je Agnes hostem. Umývá nádobí a dělá jednu hloupost za druhou. Bláznivá komedie jak se patří, dovedená až do absurdity. Čeho všeho je Pierre schopný, aby získal svou lásku...?
    Žánry:Komedie
    72%
    Pierre je vrchním pokladníkem v hotelu ve Vichy. Je takový bojácný, plachý a nesmělý, že nedokáže nikomu říct ne. Když se však jednoho dne srazí s Agnes, Pierre se do ní vášnivě zamiluje. A nic mu nestojí v cestě, aby ji následoval do Nice, kde sleduje každý její krok. Pomáhá mu Aldo, který se stává jeho soukromým učitelem v získávání ženských srdcí. Pierre se neváhá zaměstnat v hotelu, kde je Agnes hostem. Umývá nádobí a dělá jednu hloupost za druhou. Bláznivá komedie jak se patří, dovedená až do absurdity. Čeho všeho je Pierre schopný, aby získal svou lásku...?
    Žánry:Komedie
    3
  • Rána deštníkem
    Rána deštníkem (1980)
    Film
    Tentokrát ztělesnil nepříliš úspěšného a stejně tak málo zaměstnaného herce Grégoira Lecomta, který se živí v reklamách na psí konzervy, má malou roli v představení malé divadelní kavárny a jeho jedinou vášní jsou krásné ženy. Jeho milenka Josyane však pracuje u dopravní policie, a tak má díky svým kolegyním perfektní přehled o dalších milostných avantýrách „svého“ Grégoira. Jednoho dne má podepsat smlouvu na malou filmovou roli zabijáka, omylem se však dostane do kanceláře mafiána Barberiniho, který očekává skutečného zabijáka, aby jej pověřil vraždou obchodníka se zbraněmi Otty Krampeho. Ta se má uskutečnit hned další den v Saint Tropez, kde milionář chystá velkolepou oslavu svých narozenin. Zatímco Gregoire vše považuje za scénář, skutečný zabiják Moskowitz se již dovtípil pravdy a nyní se vydal po hercových stopách, aby jej zabil. Do společnosti herce se vetře také vyzývavá blondýnka Bunny, která je ve skutečnosti inspektorkou protišpionážní služby. To všechno samozřejmě nezůstane bez následků. Zatímco Moskowitzův pokus o vraždu však vyjde naprázdno, Josyane je úspěšná, takže, když přijde Grégoire domů vyhodí jej i s kufry na ulici. Druhý den si vyzvedne svou rekvizitu - deštník, aniž by tušil, že je v něm ukryt bodec napuštěný silným jedem. To už se ovšem o Grégoirovi doví i Krempe a pošle na něj své zabijáky. Grégoire se tak ocitá ve dvojím ohni, aniž by cokoli tušil. A v Saint Tropez se rozjíždí velkolepá párty, na které se sejdou všichni praví i nepraví vrahové a také jejich oběti a ke Gregoirově zděšení také Bunny a Josyane.
    Žánry:KomedieKrimi
    72%
    Tentokrát ztělesnil nepříliš úspěšného a stejně tak málo zaměstnaného herce Grégoira Lecomta, který se živí v reklamách na psí konzervy, má malou roli v představení malé divadelní kavárny a jeho jedinou vášní jsou krásné ženy. Jeho milenka Josyane však pracuje u dopravní policie, a tak má díky svým kolegyním perfektní přehled o dalších milostných avantýrách „svého“ Grégoira. Jednoho dne má podepsat smlouvu na malou filmovou roli zabijáka, omylem se však dostane do kanceláře mafiána Barberiniho, který očekává skutečného zabijáka, aby jej pověřil vraždou obchodníka se zbraněmi Otty Krampeho. Ta se má uskutečnit hned další den v Saint Tropez, kde milionář chystá velkolepou oslavu svých narozenin. Zatímco Gregoire vše považuje za scénář, skutečný zabiják Moskowitz se již dovtípil pravdy a nyní se vydal po hercových stopách, aby jej zabil. Do společnosti herce se vetře také vyzývavá blondýnka Bunny, která je ve skutečnosti inspektorkou protišpionážní služby. To všechno samozřejmě nezůstane bez následků. Zatímco Moskowitzův pokus o vraždu však vyjde naprázdno, Josyane je úspěšná, takže, když přijde Grégoire domů vyhodí jej i s kufry na ulici. Druhý den si vyzvedne svou rekvizitu - deštník, aniž by tušil, že je v něm ukryt bodec napuštěný silným jedem. To už se ovšem o Grégoirovi doví i Krempe a pošle na něj své zabijáky. Grégoire se tak ocitá ve dvojím ohni, aniž by cokoli tušil. A v Saint Tropez se rozjíždí velkolepá párty, na které se sejdou všichni praví i nepraví vrahové a také jejich oběti a ke Gregoirově zděšení také Bunny a Josyane.
    Žánry:KomedieKrimi
    4
  • Hračka
    Hračka (1976)
    Film
    • iVysílání
    Francois Perrin se ucházel o místo redaktora v prestižním týdeníku, byl přijat na zkušební dobu a dostal za úkol napsat reportáž z obchodního domu. A právě když dorazil na místo, přišel tam nakupovat synek jeho nejvyššího šéfa Eric. Rozmazlený chlapec má doma tolik věcí, že už ho ani nebaví. Nyní mu otec slíbil, že dostane všechno, po čem zatouží. Náhle Erikovu pozornost upoutá člověk, který se chová poněkud popleteně: Francois. Právě tuhle živou hračku chce! Ředitel obchodního domu se ujme vyjednávání. Novinář je vyvedený z míry, nechce ale přijít o čerstvě nabyté zaměstnání. Dá se tedy přemluvit, aby nekazil hru, a zabalený v krabici putuje do sídla tiskového magnáta...
    Žánry:KomedieSatira
    71%
    Francois Perrin se ucházel o místo redaktora v prestižním týdeníku, byl přijat na zkušební dobu a dostal za úkol napsat reportáž z obchodního domu. A právě když dorazil na místo, přišel tam nakupovat synek jeho nejvyššího šéfa Eric. Rozmazlený chlapec má doma tolik věcí, že už ho ani nebaví. Nyní mu otec slíbil, že dostane všechno, po čem zatouží. Náhle Erikovu pozornost upoutá člověk, který se chová poněkud popleteně: Francois. Právě tuhle živou hračku chce! Ředitel obchodního domu se ujme vyjednávání. Novinář je vyvedený z míry, nechce ale přijít o čerstvě nabyté zaměstnání. Dá se tedy přemluvit, aby nekazil hru, a zabalený v krabici putuje do sídla tiskového magnáta...
    Žánry:KomedieSatira
    5
  • 6
  • 7
  • Všechno uvidíme
    Všechno uvidíme (1976)
    Film
    62%
    8
  • 9
  • 10
  • To já ne, to on
    To já ne, to on (1980)
    Film
    • iVysílání
    Pierre (kdo jiný, než Pierre Richard) je nadaný scenárista, ale nedokáže se prosadit. Takže to, co vymyslí a napíše, podepíše svým jménem slavný Georges Vallier, který je nudný už na první pohled. Jen těžko by sám dokázal vymyslet jediný gag, na kterém založil svou slávu. V Paříži je právě známý italský herec Aldo Barazutti (kdo jiný, než Aldo Maccione) a shodou okolností se s Pierrem seznámí na jednom večírku. Pierre se mu představí jako Georges Vallier. Konec konců, proč ne. Vždyť Vallier je vlastně Pierre, který by bez něho neexistoval. Aldo je nadšen, navrhne slavnému scenáristovi, aby s ním odjel do Tunisu, kde by pro něj napsal film. Pierre netuší, že psaní scénáře je pouhou záminkou, aby mohl Aldo uniknout od své dominantní žárlivé italské manželky a strávit čtrnáct dní se svou milenkou. Než se naděje, ocitne se s Aldem a Valérií v jednom tuniském paláci obklopen pouští, dromedáry a... skutečným Georgesem Vallierem, který si pro svou dovolenou vybral právě stejný hotel. (Česká televize)
    Žánry:Komedie
    57%
    Pierre (kdo jiný, než Pierre Richard) je nadaný scenárista, ale nedokáže se prosadit. Takže to, co vymyslí a napíše, podepíše svým jménem slavný Georges Vallier, který je nudný už na první pohled. Jen těžko by sám dokázal vymyslet jediný gag, na kterém založil svou slávu. V Paříži je právě známý italský herec Aldo Barazutti (kdo jiný, než Aldo Maccione) a shodou okolností se s Pierrem seznámí na jednom večírku. Pierre se mu představí jako Georges Vallier. Konec konců, proč ne. Vždyť Vallier je vlastně Pierre, který by bez něho neexistoval. Aldo je nadšen, navrhne slavnému scenáristovi, aby s ním odjel do Tunisu, kde by pro něj napsal film. Pierre netuší, že psaní scénáře je pouhou záminkou, aby mohl Aldo uniknout od své dominantní žárlivé italské manželky a strávit čtrnáct dní se svou milenkou. Než se naděje, ocitne se s Aldem a Valérií v jednom tuniském paláci obklopen pouští, dromedáry a... skutečným Georgesem Vallierem, který si pro svou dovolenou vybral právě stejný hotel. (Česká televize)
    Žánry:Komedie
    11
  • 12