?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Paul Lewis: Filmy a seriály

  • Co dál, doktore?
    Co dál, doktore? (1972)
    Film
    Americká crazykomedie s hvězdným obsazením je založena na existenci čtyř navlas stejných kabel, mezi nimiž dojde k řadě záměn. V jednom zavazadle jsou šperky závratné ceny, v dalším jsou zase přísně tajné vládní dokumenty. Zcela bez důležitosti není ani zavazadlo třetí, ve kterém má jistá dáma svoji „garderóbu“ na cestu. Zdánlivě bezcenná je poslední taška, plná „kamení“, pokud by ovšem její obsah nesloužil k demonstraci převratné vědecké teorie. V důsledku toho dojde i k propletenci lidských osudů. Tak se seznámí dvě zcela rozdílné osobnosti – roztržitý hudební teoretik Howard a excentrická slečna Judy. Děj samotný se odehrává jednak ve velkém hotelu, jednak v ulicích San Francisca, a je „prošpikován“ množstvím gagů a nápadů. Film získal Cenu britských kritiků za nejlepší komedii roku 1972 a byl v témže roce vyhlášen za pátý nejnavštěvovanější film v USA i Kanadě.
    76%
    Americká crazykomedie s hvězdným obsazením je založena na existenci čtyř navlas stejných kabel, mezi nimiž dojde k řadě záměn. V jednom zavazadle jsou šperky závratné ceny, v dalším jsou zase přísně tajné vládní dokumenty. Zcela bez důležitosti není ani zavazadlo třetí, ve kterém má jistá dáma svoji „garderóbu“ na cestu. Zdánlivě bezcenná je poslední taška, plná „kamení“, pokud by ovšem její obsah nesloužil k demonstraci převratné vědecké teorie. V důsledku toho dojde i k propletenci lidských osudů. Tak se seznámí dvě zcela rozdílné osobnosti – roztržitý hudební teoretik Howard a excentrická slečna Judy. Děj samotný se odehrává jednak ve velkém hotelu, jednak v ulicích San Francisca, a je „prošpikován“ množstvím gagů a nápadů. Film získal Cenu britských kritiků za nejlepší komedii roku 1972 a byl v témže roce vyhlášen za pátý nejnavštěvovanější film v USA i Kanadě.
    1
  • Stopař
    Stopař (1986)
    Film

    Jedné deštivé noci zastaví mladík Jim Halsey stopaři Johnu Ryderovi, aby mu únavná cesta po texaské dálnici rychleji ubíhala. Jenže muž s ledově modrýma očima stopoval z úplně jiného důvodu, než je cesta do San Diega. Jen co dosedne, vytáhne z kapsy vystřelovací nůž, kterým právě zabil nějakého neznámého muže. Jimovi je okamžitě jasné, že tentokrát je na řadě on, ale stopař ho opět překvapí. Místo aby bodl, začne ho prosit, aby ho zabil a tím zabránil dalšímu krveprolití. Vyděšený mladík vyhodí stopaře z auta a co nejrychleji od něj odjíždí. Po několika kilometrech jízdy si zhluboka oddechne a snaží se na celý incident rychle zapomenout. Tím však mladíkova noční můra zdaleka nekončí. Zanedlouho ho totiž začne předjíždět rodinné auto, z něhož mu zamává opět John. Jimovi přejede mráz po zádech v předtuše dalšího neštěstí. A už po pár kilometrech zjistí, že jeho tušení bylo správné. Po několika minutách přijíždí na místo činu policie, která Jima zatkne pro podezření z několikanásobné vraždy

    73%

    Jedné deštivé noci zastaví mladík Jim Halsey stopaři Johnu Ryderovi, aby mu únavná cesta po texaské dálnici rychleji ubíhala. Jenže muž s ledově modrýma očima stopoval z úplně jiného důvodu, než je cesta do San Diega. Jen co dosedne, vytáhne z kapsy vystřelovací nůž, kterým právě zabil nějakého neznámého muže. Jimovi je okamžitě jasné, že tentokrát je na řadě on, ale stopař ho opět překvapí. Místo aby bodl, začne ho prosit, aby ho zabil a tím zabránil dalšímu krveprolití. Vyděšený mladík vyhodí stopaře z auta a co nejrychleji od něj odjíždí. Po několika kilometrech jízdy si zhluboka oddechne a snaží se na celý incident rychle zapomenout. Tím však mladíkova noční můra zdaleka nekončí. Zanedlouho ho totiž začne předjíždět rodinné auto, z něhož mu zamává opět John. Jimovi přejede mráz po zádech v předtuše dalšího neštěstí. A už po pár kilometrech zjistí, že jeho tušení bylo správné. Po několika minutách přijíždí na místo činu policie, která Jima zatkne pro podezření z několikanásobné vraždy

    2
  • V roli kaskadéra
    V roli kaskadéra (1980)
    Film
    69%
    3
  • 4
  • Barvy
    Barvy (1988)
    Film
    • Amazon Prime Video
    • Google Play
    • iTunes
    66%
    5
  • Last Movie, The
    Last Movie, The (1971)
    Film

    Po fenomenálním úspěchu snímku Bezstarostná jízda režíruje Dennis Hopper v Peru alegorii s titulem Poslední film. Toto dílo většina recenzentů odmítla jako zmatené, někteří jím však byli naopak nadšení. Na rozdíl od Bezstarostné jízdy netočil však Hopper Poslední film pro polonezávislou produkci, nýbrž pro studio Universal, a to požadovalo komerční změny, které Hopper kategoricky odmítl provést. V důsledku toho se snímek Poslední film promítal v USA jen 14 dnů v pouhých třech kinech, vzápětí byl stažen z distribuce a Hollywood na Hoppera uvrhl klatbu. Jedním z hlavních motivů ironické alegorie Poslední film je natáčení drsného westernu o Billym the Kidovi. Když američtí filmaři končí s prací v peruánských horách, místní andští Indiáni, kteří byli dosud jen pozorovateli, začínají napodobovat chování herců. Při svých zápasech používají však skutečné zbraně a ostrou munici a na kaskadérovi Kansasovi (Dennis Hopper) nakonec požadují, aby se doopravdy nechal oběsit. Godardovskou estetikou i americkou undergroundovou avantgardou poznamenaný snímek mísí rituál, fikci, realitu a fantazii a je drze rebelskou úvahou o realitě a iluzornosti filmu, který nás odvádí od poctivého prožívání skutečných lidských dramat a stává se vlastně jedním z nástrojů společenské korupce. Poslední film je také satirou na styl celé řady amerických filmů včetně Bezstarostné jízdy, jejích rockových a motocyklových souvislostí.

    Žánry:DramaSatira
    60%

    Po fenomenálním úspěchu snímku Bezstarostná jízda režíruje Dennis Hopper v Peru alegorii s titulem Poslední film. Toto dílo většina recenzentů odmítla jako zmatené, někteří jím však byli naopak nadšení. Na rozdíl od Bezstarostné jízdy netočil však Hopper Poslední film pro polonezávislou produkci, nýbrž pro studio Universal, a to požadovalo komerční změny, které Hopper kategoricky odmítl provést. V důsledku toho se snímek Poslední film promítal v USA jen 14 dnů v pouhých třech kinech, vzápětí byl stažen z distribuce a Hollywood na Hoppera uvrhl klatbu. Jedním z hlavních motivů ironické alegorie Poslední film je natáčení drsného westernu o Billym the Kidovi. Když američtí filmaři končí s prací v peruánských horách, místní andští Indiáni, kteří byli dosud jen pozorovateli, začínají napodobovat chování herců. Při svých zápasech používají však skutečné zbraně a ostrou munici a na kaskadérovi Kansasovi (Dennis Hopper) nakonec požadují, aby se doopravdy nechal oběsit. Godardovskou estetikou i americkou undergroundovou avantgardou poznamenaný snímek mísí rituál, fikci, realitu a fantazii a je drze rebelskou úvahou o realitě a iluzornosti filmu, který nás odvádí od poctivého prožívání skutečných lidských dramat a stává se vlastně jedním z nástrojů společenské korupce. Poslední film je také satirou na styl celé řady amerických filmů včetně Bezstarostné jízdy, jejích rockových a motocyklových souvislostí.

    Žánry:DramaSatira
    6
  • Žhavé místo
    Žhavé místo (1990)
    Film

    Harry Madox je samotářský muž, cynický podvodník, který se pohybuje na hranici zákona a má za sebou pestrou minulost. Táhne od města k městu, hledá důvěřivé oběti, které by mohl oškubat a většinou se mu podaří zmizet dřív, než všechno praskne. Jednoho dne dorazí do prašného sluncem rozpáleného městečka Taylor v Texasu. Najde si práci v obchodě s ojetými auty, jehož majitelem je postarší George Harshaw a začne pracovat na plánovaném vyloupení malé místní banky vedené excentrickým Julianem Wardem. Do jeho plánů však nečekaně začnou zasahovat dvě zcela odlišné ženy. Na jedné straně vyzývavá blondýna Dolly Harshaw, manželka jeho zaměstnavatele, vědomá si toho, že dokáže zamotat mužům hlavu a zvyklá na to, že vždy dosáhne toho, co si usmyslí. A když si usmyslí, že získá Madoxe, rozehraje známou hru nápadně nenápadných signálů a brzy dosáhne svého. Jenže na druhé straně je tu také Harshawova sekretářka Gloria Harper, nevinně vypadající kráska se smutným pohledem, skrývající před světem nějaké temné tajemství. Ani jejímu kouzlu nedokáže Madox odolat. Velmi brzy tak začnou jeho přípravy k loupeži narážet na nečekané potíže.

    60%

    Harry Madox je samotářský muž, cynický podvodník, který se pohybuje na hranici zákona a má za sebou pestrou minulost. Táhne od města k městu, hledá důvěřivé oběti, které by mohl oškubat a většinou se mu podaří zmizet dřív, než všechno praskne. Jednoho dne dorazí do prašného sluncem rozpáleného městečka Taylor v Texasu. Najde si práci v obchodě s ojetými auty, jehož majitelem je postarší George Harshaw a začne pracovat na plánovaném vyloupení malé místní banky vedené excentrickým Julianem Wardem. Do jeho plánů však nečekaně začnou zasahovat dvě zcela odlišné ženy. Na jedné straně vyzývavá blondýna Dolly Harshaw, manželka jeho zaměstnavatele, vědomá si toho, že dokáže zamotat mužům hlavu a zvyklá na to, že vždy dosáhne toho, co si usmyslí. A když si usmyslí, že získá Madoxe, rozehraje známou hru nápadně nenápadných signálů a brzy dosáhne svého. Jenže na druhé straně je tu také Harshawova sekretářka Gloria Harper, nevinně vypadající kráska se smutným pohledem, skrývající před světem nějaké temné tajemství. Ani jejímu kouzlu nedokáže Madox odolat. Velmi brzy tak začnou jeho přípravy k loupeži narážet na nečekané potíže.

    7
  • 8
  • 9