?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Abdurrahman Keskiner: Filmy a seriály

  • Muhsin Bey
    Muhsin Bey (1987)
    Film
    Film, který je založen na vztahu titulního hrdiny Muhsina Kanadıkırıka a Aliho Nazika, se točí kolem střetu různých přístupů k životu. Život Muhsina Kanadıkırıka se přiblížil poslední čtvrtině; v životě moc úspěšný nebyl, protože vyznával určité principy a vždy tak trochu bojoval proti větrným mlýnům. Jako agent objevující nadějné zpěváky má rád tradiční tureckou hudbu, jež si nepotrpí na zbytečné okrasy. Ali Nazik je mladý zpěvák z venkova se slibným hlasem a v poměrech tureckého showbyznysu se rozhodl udělat díru do světa. Režisér se spíše než na postižení dialogu mezi různými kulturami soustředí na konflikt dvou generací. Využívá přitom vzorce jak z klasických tureckých filmů, tak z nové turecké kinematografie. Přátelství, láska, zrada a nečekané zvraty plynou podobně jako v každém z typických tureckých filmů, avšak setkáme se zde také s novými originálními prvky vyprávění. Muhsin Bey je se svým realisticky věrným, až dokumentárním postižením života v historické čtvrti Beyoğlu jako tradiční píseň... o Beyoğlu, hudebním průmyslu, nevděčnosti a hrdinovi, který zvolil tu nejsnadnější cestu ke slávě.
    81%
    Film, který je založen na vztahu titulního hrdiny Muhsina Kanadıkırıka a Aliho Nazika, se točí kolem střetu různých přístupů k životu. Život Muhsina Kanadıkırıka se přiblížil poslední čtvrtině; v životě moc úspěšný nebyl, protože vyznával určité principy a vždy tak trochu bojoval proti větrným mlýnům. Jako agent objevující nadějné zpěváky má rád tradiční tureckou hudbu, jež si nepotrpí na zbytečné okrasy. Ali Nazik je mladý zpěvák z venkova se slibným hlasem a v poměrech tureckého showbyznysu se rozhodl udělat díru do světa. Režisér se spíše než na postižení dialogu mezi různými kulturami soustředí na konflikt dvou generací. Využívá přitom vzorce jak z klasických tureckých filmů, tak z nové turecké kinematografie. Přátelství, láska, zrada a nečekané zvraty plynou podobně jako v každém z typických tureckých filmů, avšak setkáme se zde také s novými originálními prvky vyprávění. Muhsin Bey je se svým realisticky věrným, až dokumentárním postižením života v historické čtvrti Beyoğlu jako tradiční píseň... o Beyoğlu, hudebním průmyslu, nevděčnosti a hrdinovi, který zvolil tu nejsnadnější cestu ke slávě.
    1
  • Umut
    Umut (1970)
    Film
    Snímek, který zvítězil v několika anketách jako nejlepší turecký film, znamená zvrat v Güneyově kariéře: jde o mistrovské dílo, završující etapu Ugly King a předznamenávající tzv. fenomén Yılmaz Güney Naděje je prvním a nejdůležitějším příkladem toho, jak velmi byl Yilmaz Güney ovlivněn italským neorealismem. Neorealismus kinematografický směr odrážející každodenní realitu chudých utlačovaných lidí, aniž by se přitom uchyloval ke klišé či k vyumělkovanosti nebyl pro Güneye pouhým zdrojem inspirace; on sám výrazně svým filmem přispěl k jeho vývoji. Cabbar, chudý vozka z Adany, svádí boj s nuznými životními podmínkami, aby mohl být oporou své ženě, své matce a pěti dětem. Kupon do loterie, do nějž vložil svou naději na lepší budoucnost, však obrat k lepšímu v jeho životě nepřinese. Cabbara nadobro opustilo štěstí. Věřitelé naléhají, on sám je neustále ponižován, jeden z jeho koní uhyne a druhý je mu zabaven. Nelze než upnout se k poslední naději, že najde kdesi zakopaný poklad a přítel Hoja naznačuje, že ví, kde by se měl nacházet. Závěrečná část filmu dokumentuje cestu za efemérním bohatstvím.
    Žánry:Drama
    75%
    Snímek, který zvítězil v několika anketách jako nejlepší turecký film, znamená zvrat v Güneyově kariéře: jde o mistrovské dílo, završující etapu Ugly King a předznamenávající tzv. fenomén Yılmaz Güney Naděje je prvním a nejdůležitějším příkladem toho, jak velmi byl Yilmaz Güney ovlivněn italským neorealismem. Neorealismus kinematografický směr odrážející každodenní realitu chudých utlačovaných lidí, aniž by se přitom uchyloval ke klišé či k vyumělkovanosti nebyl pro Güneye pouhým zdrojem inspirace; on sám výrazně svým filmem přispěl k jeho vývoji. Cabbar, chudý vozka z Adany, svádí boj s nuznými životními podmínkami, aby mohl být oporou své ženě, své matce a pěti dětem. Kupon do loterie, do nějž vložil svou naději na lepší budoucnost, však obrat k lepšímu v jeho životě nepřinese. Cabbara nadobro opustilo štěstí. Věřitelé naléhají, on sám je neustále ponižován, jeden z jeho koní uhyne a druhý je mu zabaven. Nelze než upnout se k poslední naději, že najde kdesi zakopaný poklad a přítel Hoja naznačuje, že ví, kde by se měl nacházet. Závěrečná část filmu dokumentuje cestu za efemérním bohatstvím.
    Žánry:Drama
    2