6.4

Xavier Beauvois: Filmy a seriály

  • 1
  • Monsieur Chocolat
    Monsieur Chocolat (2016)
    FilmRole: Jacques Potin
    Rafael Padilla přezdívaný Chocolat byl prvním černošským klaunem. Vystupoval společně s ostříleným kolegou Footitem toto a první pohled nepravděpodobné duo si na počátku 20. století podmanilo Paříž. Jenže lákadla slávy a dobové předsudky připraví Padillovi v podání Omara Sye (Nedotknutelní, Samba) víc překážek, než s kolika počítal... (AČFK)
    Žánry:Drama
    69%
    Rafael Padilla přezdívaný Chocolat byl prvním černošským klaunem. Vystupoval společně s ostříleným kolegou Footitem toto a první pohled nepravděpodobné duo si na počátku 20. století podmanilo Paříž. Jenže lákadla slávy a dobové předsudky připraví Padillovi v podání Omara Sye (Nedotknutelní, Samba) víc překážek, než s kolika počítal... (AČFK)
    Žánry:Drama
    2
  • Síla odvahy
    Síla odvahy (2008)
    FilmRole: Claude Granville

    Pět žen se ocitne na francouzském okupovaném území s úkolem zachránit britského geologa a zabít německého plukovníka. A Louise, Jeanne, Suzy, Gaëlle a Maria tvoří úžasný odbojový tým.

    Píše se květen 1944 a skupina pěti žen zapojených do odboje seskočí padákem na okupované francouzské území se speciálním úkolem. Mají zachránit britského geologa, který byl zajat v Normandii a zabít německého plukovníka SS Heindricha. Skupinu vede vdova po vůdci odboje Louise (Sophie Marceauová), která prošla střeleckým výcvikem. Jeanne (Julie Depardieuová) je tvrdá holka, která se nerozpakuje zabíjet. Někdejší showgirl Suzy (Marie Gillainová) bývala Heinrichovou milenkou. Gaëlle (Déborah Françoisová) je odbornice na výbušniny, která zoufale touží po akci. A Maria (Maya Sansaová) je italská šlechtična, která v utajení pracuje pro francouzský odboj. Příběh pěti žen, které se staly hrdinkami, byl inspirován skutečným osudem Lisy Villameurové, která působila za 2. světové války ve francouzském odboji. Francouzské válečné drama režíroval Jean-Paul Salomé.

    68%

    Pět žen se ocitne na francouzském okupovaném území s úkolem zachránit britského geologa a zabít německého plukovníka. A Louise, Jeanne, Suzy, Gaëlle a Maria tvoří úžasný odbojový tým.

    Píše se květen 1944 a skupina pěti žen zapojených do odboje seskočí padákem na okupované francouzské území se speciálním úkolem. Mají zachránit britského geologa, který byl zajat v Normandii a zabít německého plukovníka SS Heindricha. Skupinu vede vdova po vůdci odboje Louise (Sophie Marceauová), která prošla střeleckým výcvikem. Jeanne (Julie Depardieuová) je tvrdá holka, která se nerozpakuje zabíjet. Někdejší showgirl Suzy (Marie Gillainová) bývala Heinrichovou milenkou. Gaëlle (Déborah Françoisová) je odbornice na výbušniny, která zoufale touží po akci. A Maria (Maya Sansaová) je italská šlechtična, která v utajení pracuje pro francouzský odboj. Příběh pěti žen, které se staly hrdinkami, byl inspirován skutečným osudem Lisy Villameurové, která působila za 2. světové války ve francouzském odboji. Francouzské válečné drama režíroval Jean-Paul Salomé.

    3
  • O bozích a lidech
    O bozích a lidech (2010)
    Film

    Malá křesťanská komunita v severní Africe, v níž našlo klid i naplnění osudů osm mnichů shodné víry, ale rozdílného věku i názorů, žije v poklidu, dokud život v oblasti nenaruší masakr, za nímž stojí místní islámští fundamentalisté. Poté, co odmítnou armádní dozor, čelí mniši otázce, jak se bránit přetrvávajícímu riziku, i zjištění, že láska k bližnímu není pro všechny věřící přesvědčivým argumentem.

    Film se zabývá univerzálními hodnotami, které nelze zavrhovat, ať už věříme v jakéhokoli boha, ale také ukazuje, že odevzdanost víře ještě neznamená automatické nalezení odpovědí a z nich pramenícího klidu. Snímek usiluje o zachycení života v klášteře bez idealizace „služebníků božích“ a úspěšně problematizuje domněnky o stádním uvažování věřících. Dílo, jež klade náboženské otázky, ale zároveň je univerzálně duchovní, vychází ze skutečné události, kterou režisér odhaluje až na samém konci, a posiluje tak dopad svého už tak sugestivního filmu.

    68%

    Malá křesťanská komunita v severní Africe, v níž našlo klid i naplnění osudů osm mnichů shodné víry, ale rozdílného věku i názorů, žije v poklidu, dokud život v oblasti nenaruší masakr, za nímž stojí místní islámští fundamentalisté. Poté, co odmítnou armádní dozor, čelí mniši otázce, jak se bránit přetrvávajícímu riziku, i zjištění, že láska k bližnímu není pro všechny věřící přesvědčivým argumentem.

    Film se zabývá univerzálními hodnotami, které nelze zavrhovat, ať už věříme v jakéhokoli boha, ale také ukazuje, že odevzdanost víře ještě neznamená automatické nalezení odpovědí a z nich pramenícího klidu. Snímek usiluje o zachycení života v klášteře bez idealizace „služebníků božích“ a úspěšně problematizuje domněnky o stádním uvažování věřících. Dílo, jež klade náboženské otázky, ale zároveň je univerzálně duchovní, vychází ze skutečné události, kterou režisér odhaluje až na samém konci, a posiluje tak dopad svého už tak sugestivního filmu.

    4
  • 5
  • 6
  • N'oublie pas que tu vas mourir
    N'oublie pas que tu vas mourir (1995)
    FilmRole: Benoit

    Xavier Beauvois zůstává až dodnes režisérem, jehož jedni zatracují a druzí obdivují. Ve svém celovečerním debutu otevírá téma nemoci AIDS. S pomocí citlivé kameramanské práce své kolegyně, vlastního scénáře, vlastní režie i hereckého výkonu se mu podařilo natočit vizuálně působivý snímek.

    Většina filmů od tvůrců, kteří získali Cenu Jeana Viga, jsou odrazem světa, ve kterém žijeme. Tato tendence je patrná také ve snímku Xaviera Beauvoise Nezapomeň, že zemřeš natočeném deset let po výskytu nemoci AIDS ve Francii a během obléhání Sarajeva. V rozhovoru pro časopis Les Cahiers du cinéma v lednu roku 1996 režisér řekl : "Zajímám se jednoduše o svět a chci točit filmy o současné době, nechci adaptovat Pagnola nebo Shakespeara. A nejsem koneckonců sám, stačí shlédnout filmy Desplechina, Kahna, Corsiniové, Lvovské a jiných filmařů mé generace." (pozn.autora: tři ze čtyř citovaných režisérů získali Cenu Jeana Viga).

    A film Xaviera Beauvoise je opravdu znakem své doby. Jeho podtitul "Evropa 1995" odkazuje k filmu Evropa 51 Roberta Rosselliniho. Nezapomeň, že zemřeš je revoltující a nepředvídatelný snímek, stejně jako událost, která převrátí život naruby hlavní postavě. Benoît, jehož roli hraje sám režisér, je studentem dějin umění, který se chce jednou stát ředitelem muzea nebo profesorem. Tempo filmu se zrychluje, zabarvení a délky záběrů se střídají. Student, který byl dříve tak rozumný má sebevražedné sklony po odhalení nemoci, která evokuje smrt a jejíž jméno zde vůbec není vysloveno, protože jak říká Xavier Beauvois: "divák je inteligentní a chápe. Protože Benoît to nikomu neřekne. Protože to není téma filmu. Protože to slovo jsem nikdy nevyslovil ve společnosti těch, které jsem znal a kteří na tuto nemoc zemřeli."

    Xavier Beauvois, který je zároveň scénárista, tvůrce dialogů, režisér filmu i herec měl po své ruce vynikající kameramanku Caroline Champetier, která pracuje jemně se stínem a světlem, které jsou rovněž průvodci člověka na cestě odchodu.

    (Luce Vigová, LFŠ 2007)

    Žánry:DramaLGBTQ+
    66%

    Xavier Beauvois zůstává až dodnes režisérem, jehož jedni zatracují a druzí obdivují. Ve svém celovečerním debutu otevírá téma nemoci AIDS. S pomocí citlivé kameramanské práce své kolegyně, vlastního scénáře, vlastní režie i hereckého výkonu se mu podařilo natočit vizuálně působivý snímek.

    Většina filmů od tvůrců, kteří získali Cenu Jeana Viga, jsou odrazem světa, ve kterém žijeme. Tato tendence je patrná také ve snímku Xaviera Beauvoise Nezapomeň, že zemřeš natočeném deset let po výskytu nemoci AIDS ve Francii a během obléhání Sarajeva. V rozhovoru pro časopis Les Cahiers du cinéma v lednu roku 1996 režisér řekl : "Zajímám se jednoduše o svět a chci točit filmy o současné době, nechci adaptovat Pagnola nebo Shakespeara. A nejsem koneckonců sám, stačí shlédnout filmy Desplechina, Kahna, Corsiniové, Lvovské a jiných filmařů mé generace." (pozn.autora: tři ze čtyř citovaných režisérů získali Cenu Jeana Viga).

    A film Xaviera Beauvoise je opravdu znakem své doby. Jeho podtitul "Evropa 1995" odkazuje k filmu Evropa 51 Roberta Rosselliniho. Nezapomeň, že zemřeš je revoltující a nepředvídatelný snímek, stejně jako událost, která převrátí život naruby hlavní postavě. Benoît, jehož roli hraje sám režisér, je studentem dějin umění, který se chce jednou stát ředitelem muzea nebo profesorem. Tempo filmu se zrychluje, zabarvení a délky záběrů se střídají. Student, který byl dříve tak rozumný má sebevražedné sklony po odhalení nemoci, která evokuje smrt a jejíž jméno zde vůbec není vysloveno, protože jak říká Xavier Beauvois: "divák je inteligentní a chápe. Protože Benoît to nikomu neřekne. Protože to není téma filmu. Protože to slovo jsem nikdy nevyslovil ve společnosti těch, které jsem znal a kteří na tuto nemoc zemřeli."

    Xavier Beauvois, který je zároveň scénárista, tvůrce dialogů, režisér filmu i herec měl po své ruce vynikající kameramanku Caroline Champetier, která pracuje jemně se stínem a světlem, které jsou rovněž průvodci člověka na cestě odchodu.

    (Luce Vigová, LFŠ 2007)

    Žánry:DramaLGBTQ+
    7
  • 8
  • Tueur, Le
    Tueur, Le (2007)
    FilmRole: Franzen
    63%
    9
  • Nevěstinec
    Nevěstinec (2011)
    FilmRole: Jacques

    Přelom devatenáctého a dvacátého století - období velkých sociálních změn - postihl také proslulé pařížské nevěstince. Uzavřenému světu, v němž se na jedné straně nabízela krása a potěšení ale i ponížení a bolest, hrozil zákaz. Francouzský režisér Bertrand Bonello vyšel v příběhu o „vzpomínkách z nevěstince“ ze současné sociologické studie o pařížských „domech lásky“ na přelomu století. Filmový obraz prostitutek a jejich zákazníků zbavil lechtivého a povrchního pozlátka, který nahradil o poznání živočišnější atmosférou. Do popředí se dostávají autentické osudy dívek, jejich rivalita i přátelství, ale i dobové volání po obratu k rádoby humánnější společnosti. (oficiální text distributora)

    62%

    Přelom devatenáctého a dvacátého století - období velkých sociálních změn - postihl také proslulé pařížské nevěstince. Uzavřenému světu, v němž se na jedné straně nabízela krása a potěšení ale i ponížení a bolest, hrozil zákaz. Francouzský režisér Bertrand Bonello vyšel v příběhu o „vzpomínkách z nevěstince“ ze současné sociologické studie o pařížských „domech lásky“ na přelomu století. Filmový obraz prostitutek a jejich zákazníků zbavil lechtivého a povrchního pozlátka, který nahradil o poznání živočišnější atmosférou. Do popředí se dostávají autentické osudy dívek, jejich rivalita i přátelství, ale i dobové volání po obratu k rádoby humánnější společnosti. (oficiální text distributora)

    10
  • 11
  • 12
  • Cena slávy
    Cena slávy (2014)
    Film
    • Edison

    Eddymu je čtyřicet, právě ho propustili z vězení a krom toho, že patří do čeledi drobných zlodějíčků, není ničím zajímavý. Jeho kamarád Osman bydlí v karavanu, má chytrou sedmiletou dceru, ženu v nemocnici a žádné peníze, kterými by rodinu zabezpečil. Když Eddy v televizi zahlédne reportáž o smrti Charlie Chaplina, dostane brilantní nápad, jak vyřešit neradostné vyhlídky všech zúčastněných. Otázka je, zda únos Chaplinovy rakve není až příliš geniální na to, aby ho pochopil i někdo jiný. (Film Europe)

    Žánry:DramaKomedie
    60%

    Eddymu je čtyřicet, právě ho propustili z vězení a krom toho, že patří do čeledi drobných zlodějíčků, není ničím zajímavý. Jeho kamarád Osman bydlí v karavanu, má chytrou sedmiletou dceru, ženu v nemocnici a žádné peníze, kterými by rodinu zabezpečil. Když Eddy v televizi zahlédne reportáž o smrti Charlie Chaplina, dostane brilantní nápad, jak vyřešit neradostné vyhlídky všech zúčastněných. Otázka je, zda únos Chaplinovy rakve není až příliš geniální na to, aby ho pochopil i někdo jiný. (Film Europe)

    Žánry:DramaKomedie
    13
  • Komisař
    Komisař (2005)
    FilmRole: Nicolas Morbé
    Mladý poručík Antoine (Jalil Lespert) právě ukončil studia. I přes nesouhlas své ženy se rozhodne odjet do Paříže a pustit se do boje se zločinem. Pod ochranou zkušené kpt. Vaudieu (Nathalie Baye) začíná pronikat do každonního života pařížské policie. Prvotní nováčkovské nadšení je však vystřídáno drsným uvědoměním, že dráha policisty bývá plná zklamání, krutosti, bolesti a ztrát.
    Žánry:DramaKrimi
    60%
    Mladý poručík Antoine (Jalil Lespert) právě ukončil studia. I přes nesouhlas své ženy se rozhodne odjet do Paříže a pustit se do boje se zločinem. Pod ochranou zkušené kpt. Vaudieu (Nathalie Baye) začíná pronikat do každonního života pařížské policie. Prvotní nováčkovské nadšení je však vystřídáno drsným uvědoměním, že dráha policisty bývá plná zklamání, krutosti, bolesti a ztrát.
    Žánry:DramaKrimi
    14
  • Villa Amalia
    Villa Amalia (2009)
    FilmRole: Thomas
    Poté, co Ann uvidí, jak se její partner Thomas líbá s jinou ženou, nechce s ním mít už nic společného. Nežádá vysvětlení ani omluvy, je rozhodnuta skoncovat nejen se svým dlouholetým vztahem, ale se vším, co bylo dřív. Prodá dům i s nábytkem, dokonce i klavír, který milovala, napěchuje šatstvo do obrovských plastových pytlů a odnese je k popelnicím. Jednoduše škrtne celou minulost, odhodlána začít úplně znovu a jinak. Jediným člověkem, k němuž má důvěru, je bývalý kamarád z mládí Georges, jehož náhodou potkala v onen osudný večer. Jednoho dne, po návštěvě staré nemocné matky, odjíždí Ann do Itálie a kdesi na ostrově, který křížem krážem prochodí, objeví starý opuštěný dům nad mořem. Jmenuje se Villa Amalia a zdá se, že to je onen vysněný opěrný bod nového Annina života. Předlohou k filmu byl román francouzského autora Pascala Quignarda, ověnčený prestižní Goncourtovou cenou, o ženě, která si usmyslí sama sebe předělat. Isabelle Huppertová jako Ann je patrně jediná herečka, jež je s to dát takové postavě přesvědčivost, a to pod vedením režiséra, s nímž pracovala už několikrát předtím. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:Drama
    59%
    Poté, co Ann uvidí, jak se její partner Thomas líbá s jinou ženou, nechce s ním mít už nic společného. Nežádá vysvětlení ani omluvy, je rozhodnuta skoncovat nejen se svým dlouholetým vztahem, ale se vším, co bylo dřív. Prodá dům i s nábytkem, dokonce i klavír, který milovala, napěchuje šatstvo do obrovských plastových pytlů a odnese je k popelnicím. Jednoduše škrtne celou minulost, odhodlána začít úplně znovu a jinak. Jediným člověkem, k němuž má důvěru, je bývalý kamarád z mládí Georges, jehož náhodou potkala v onen osudný večer. Jednoho dne, po návštěvě staré nemocné matky, odjíždí Ann do Itálie a kdesi na ostrově, který křížem krážem prochodí, objeví starý opuštěný dům nad mořem. Jmenuje se Villa Amalia a zdá se, že to je onen vysněný opěrný bod nového Annina života. Předlohou k filmu byl román francouzského autora Pascala Quignarda, ověnčený prestižní Goncourtovou cenou, o ženě, která si usmyslí sama sebe předělat. Isabelle Huppertová jako Ann je patrně jediná herečka, jež je s to dát takové postavě přesvědčivost, a to pod vedením režiséra, s nímž pracovala už několikrát předtím. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:Drama
    15
  • 16
  • Vnitřní slunce
    Vnitřní slunce (2017)
    FilmRole: Vincent
    • SledovaniTV
    • DaFilms
    Claire Denisová se po čtyřech letech vrátila na festival v Cannes se snímkem, který by se dal nazvat melodramatem i romantickou komedií, pokud by však nepopřela nebo alespoň dovedně nepřevrátila veškerá klišé, která se s těmito žánry pojí. Premisa je jednoduchá. Rozvedená umělkyně Isabelle, v podání okouzlující Juliette Binoche, hledá životní lásku. Své naděje ale vkládá do mužů, kteří jsou spíše opakem tohoto ideálu. Režisérka s bravurou sobě vlastní neprezentuje plynulý příběh, ale odhaluje pouze ty nejvýmluvnější pasáže z Isabellina života, které dohromady skládají osobnost nerozhodné, neurotické, ale přesto stále neodolatelně šarmantní ženy, která až na samém konci prozradí divákovi, co je jejím vodítkem k nalezení „toho pravého“. (Artcam)
    56%
    Claire Denisová se po čtyřech letech vrátila na festival v Cannes se snímkem, který by se dal nazvat melodramatem i romantickou komedií, pokud by však nepopřela nebo alespoň dovedně nepřevrátila veškerá klišé, která se s těmito žánry pojí. Premisa je jednoduchá. Rozvedená umělkyně Isabelle, v podání okouzlující Juliette Binoche, hledá životní lásku. Své naděje ale vkládá do mužů, kteří jsou spíše opakem tohoto ideálu. Režisérka s bravurou sobě vlastní neprezentuje plynulý příběh, ale odhaluje pouze ty nejvýmluvnější pasáže z Isabellina života, které dohromady skládají osobnost nerozhodné, neurotické, ale přesto stále neodolatelně šarmantní ženy, která až na samém konci prozradí divákovi, co je jejím vodítkem k nalezení „toho pravého“. (Artcam)
    17
  • Chameleon, The
    Chameleon, The (2010)
    Film
    Španělsko roku 2000: mladý muž vystupuje z mlčení. Říká že se jmenuje Nicholas Mark Randall, že je Američan a že byl před čtyřmi lety unesen členy jedné sekty. K překvapení španělské policie, která ho považuje za podvodníka a recidivistu, ho přijíždí vyzvednout sestra a odjíždějí spolu zpět do Louisiany ve Spojených státech, kde ho jeho rodina, jak se zdá, rozpoznává. Zprávy místních médií o zázračném návratu vyburcují FBI, jejichž agentka Jennifer Johnson pátrá čím dál víc po Nicholasově skutečné identitě a po důvodu překvapivého postoje rodiny. Chameleon je inspirovaný skutečným příběhem Fréderica Bourdina, který byl několikrát odsouzen za neoprávněné užívání cizí identity.
    Žánry:DramaThriller
    55%
    Španělsko roku 2000: mladý muž vystupuje z mlčení. Říká že se jmenuje Nicholas Mark Randall, že je Američan a že byl před čtyřmi lety unesen členy jedné sekty. K překvapení španělské policie, která ho považuje za podvodníka a recidivistu, ho přijíždí vyzvednout sestra a odjíždějí spolu zpět do Louisiany ve Spojených státech, kde ho jeho rodina, jak se zdá, rozpoznává. Zprávy místních médií o zázračném návratu vyburcují FBI, jejichž agentka Jennifer Johnson pátrá čím dál víc po Nicholasově skutečné identitě a po důvodu překvapivého postoje rodiny. Chameleon je inspirovaný skutečným příběhem Fréderica Bourdina, který byl několikrát odsouzen za neoprávněné užívání cizí identity.
    Žánry:DramaThriller
    18
  • 19
  • 20
  • L'amour est une fête
    L'amour est une fête (2018)
    FilmRole: Henri Pachard
    Paříž roku 1982. Franck a Serge jsou policejní vyšetřovatelé, kteří mají za úkol dopadnout velké ryby pařížského pornoprůmyslu. Ve snaze proniknout mezi mafii se rozhodnou převzít striptýzový klub v Pigalle, který se topí v dluzích. Aby byznys znovu nastartovali, začnou natáčet krátké pornofilmy. Tohle dobrodružství je však zavede až příliš daleko...
    Žánry:Komedie
    53%
    Paříž roku 1982. Franck a Serge jsou policejní vyšetřovatelé, kteří mají za úkol dopadnout velké ryby pařížského pornoprůmyslu. Ve snaze proniknout mezi mafii se rozhodnou převzít striptýzový klub v Pigalle, který se topí v dluzích. Aby byznys znovu nastartovali, začnou natáčet krátké pornofilmy. Tohle dobrodružství je však zavede až příliš daleko...
    Žánry:Komedie
    21
  • Sbohem, královno
    Sbohem, královno (2012)
    FilmRole: Král Ludvík XVI.
    52%
    22
  • 23
  • Arsen Lupin - zloděj gentleman
    Arsen Lupin - zloděj gentleman (2004)
    Film
    Zloděj džentlmen, vášnivý dobrodruh, nenapravitelný svůdce a chameleón, jehož umění převleku ohromovalo jeho přátele, nepřátele i oběti. Tento nový příběh slavného zloděje odhaluje důležité aspekty jeho mladosti, které zůstávali zahalené tajemstvím, ale byli příčinou jeho pozdější zlodějské kariéry. Jeho šťastné dětství skončilo poté, kdy ho rodinné intriky vyhnali z domova. Už jako chlapec totiž pomohl svému otci ukrást vzácný náhrdelník, ale otce na útěku někdo zavraždil. Mladík se tedy rozhodnul jít v jeho šlépějích a věnovat se zlodějskému řemeslu, ale přestože žije mimo zákon a nepřijímá morální kodex společnosti na prahu průmyslové revoluce, nikdy se nesnížil k vraždě. Bohatým dámám bere všechno cenné a blýskavé s hrdostí Robina Hooda, dedukcí Sherlocka Holmese a šarmem Dona Juana, a před zákonem se vždy skryje na zámku své krásné milenky Clarisse. Osud však dostihne také jeho, a Arsene bude potřebovat všechen svůj talent, když se díky své pověsti stane hlavním podezřelým ze spáchání série odvážných krádeží a chladnokrevných vražd.
    47%
    Zloděj džentlmen, vášnivý dobrodruh, nenapravitelný svůdce a chameleón, jehož umění převleku ohromovalo jeho přátele, nepřátele i oběti. Tento nový příběh slavného zloděje odhaluje důležité aspekty jeho mladosti, které zůstávali zahalené tajemstvím, ale byli příčinou jeho pozdější zlodějské kariéry. Jeho šťastné dětství skončilo poté, kdy ho rodinné intriky vyhnali z domova. Už jako chlapec totiž pomohl svému otci ukrást vzácný náhrdelník, ale otce na útěku někdo zavraždil. Mladík se tedy rozhodnul jít v jeho šlépějích a věnovat se zlodějskému řemeslu, ale přestože žije mimo zákon a nepřijímá morální kodex společnosti na prahu průmyslové revoluce, nikdy se nesnížil k vraždě. Bohatým dámám bere všechno cenné a blýskavé s hrdostí Robina Hooda, dedukcí Sherlocka Holmese a šarmem Dona Juana, a před zákonem se vždy skryje na zámku své krásné milenky Clarisse. Osud však dostihne také jeho, a Arsene bude potřebovat všechen svůj talent, když se díky své pověsti stane hlavním podezřelým ze spáchání série odvážných krádeží a chladnokrevných vražd.
    24
  • Disco
    Disco (2008)
    FilmRole: dockers
    • Filmbox+
    • Rakuten
    Didier Travolta – 40 let, bytem Le Havre, čtvrť Grand Large (žije u své matky), zadlužený až po uši. Didier obdrží dopis od svého 8letého syna Briana, který žije s matkou v Anglii, že by k němu chtěl přijet na prázdniny. Šance, jak synovi dokázat, že za něco stojí. To ale znamená prázdniny mimo doky a přístav, prázdniny, na které syn nikdy nezapomene… A to chce peníze. Stírání losů jaksi nefunguje. Ale přijde zázrak. Legendární Jean-François Jackson znovu otvírá noční klub Gin Fizz, aby opět rozpumpoval srdce Havre v rytmu disko. Obnoví také soutěže v tanci dnes však s modernějším názvem: Akademie Gin Fizz. A hlavní výhrou je dvoutýdenní cesta pro dvě osoby do země klokanů – Austrálie. Didier Travolta se rozhodne znovu sestavit své trio tanečníků, legendu 80. letech: Bee Kings.
    Žánry:Komedie
    45%
    Didier Travolta – 40 let, bytem Le Havre, čtvrť Grand Large (žije u své matky), zadlužený až po uši. Didier obdrží dopis od svého 8letého syna Briana, který žije s matkou v Anglii, že by k němu chtěl přijet na prázdniny. Šance, jak synovi dokázat, že za něco stojí. To ale znamená prázdniny mimo doky a přístav, prázdniny, na které syn nikdy nezapomene… A to chce peníze. Stírání losů jaksi nefunguje. Ale přijde zázrak. Legendární Jean-François Jackson znovu otvírá noční klub Gin Fizz, aby opět rozpumpoval srdce Havre v rytmu disko. Obnoví také soutěže v tanci dnes však s modernějším názvem: Akademie Gin Fizz. A hlavní výhrou je dvoutýdenní cesta pro dvě osoby do země klokanů – Austrálie. Didier Travolta se rozhodne znovu sestavit své trio tanečníků, legendu 80. letech: Bee Kings.
    Žánry:Komedie
    25
  • 26
  • 27