?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Marc Jenny: Filmy a seriály

  • Napoleon
    Napoleon (2002)
    Seriál
    Napoleon je ryze francouzský hrdina, ale jeho sláva, činy a rozhodnutí mnohokrát "překročily" francouzské hranice a pod jeho kroky se doslova otřásala celá Evropa. Na filmový projekt, který měl popsat Napoleonovu cestu nehynoucí slávy až po samý konec, však nestačily jen francouzské finance. Čtyřdílná minisérie byla natočena v koprodukci dalších sedmi států: Německa, Itálie, Kanady, USA, Velké Británie a Španělska. Oficiální rozpočet zní na 41 milionů eur, natáčelo se ve Francii, Rakousku, v Maďarsku se točily velké bitevní scény za účasti tisíců statistů, naši diváci samozřejmě poznají mnohé české exteriéry. Producenti plánovali tento projekt již několik let, měnil se režisér a samozřejmě se dlouho spekulovalo o hlavní postavě. Mnohé překvapilo jméno Christiana Claviera, který ve filmech uplatňuje především svůj komediální talent (Operace Corned Beef, Návštěvníci I, II, filmové zpracování známého komiksu o Asterixovi). Současný francouzský velkofilm se neobejde bez Gérarda Depardieua, který zde zahrál roli nepopulárního šéfa tajné policie Josepha Fouchého. Stejně jako v Bídnících získali producenti účast americké hvězdy Johna Malkoviche, který svým výrazným minimalistickým herectvím uchopil postavu Napoleonova diplomata Charlese Talleyranda. Z výrazných ženských postav jmenujme Isabellu Rosselliniovou jako Josefínu a Anouk Aiméeovou jako Napoleonovu matku. Velká historická dobrodružství velkého muže se otvírají roku 1816 na ostrově Svaté Heleny, kde má Napoleon dost času na to, aby ve své duši znovu prožil svůj život...
    75%
    Napoleon je ryze francouzský hrdina, ale jeho sláva, činy a rozhodnutí mnohokrát "překročily" francouzské hranice a pod jeho kroky se doslova otřásala celá Evropa. Na filmový projekt, který měl popsat Napoleonovu cestu nehynoucí slávy až po samý konec, však nestačily jen francouzské finance. Čtyřdílná minisérie byla natočena v koprodukci dalších sedmi států: Německa, Itálie, Kanady, USA, Velké Británie a Španělska. Oficiální rozpočet zní na 41 milionů eur, natáčelo se ve Francii, Rakousku, v Maďarsku se točily velké bitevní scény za účasti tisíců statistů, naši diváci samozřejmě poznají mnohé české exteriéry. Producenti plánovali tento projekt již několik let, měnil se režisér a samozřejmě se dlouho spekulovalo o hlavní postavě. Mnohé překvapilo jméno Christiana Claviera, který ve filmech uplatňuje především svůj komediální talent (Operace Corned Beef, Návštěvníci I, II, filmové zpracování známého komiksu o Asterixovi). Současný francouzský velkofilm se neobejde bez Gérarda Depardieua, který zde zahrál roli nepopulárního šéfa tajné policie Josepha Fouchého. Stejně jako v Bídnících získali producenti účast americké hvězdy Johna Malkoviche, který svým výrazným minimalistickým herectvím uchopil postavu Napoleonova diplomata Charlese Talleyranda. Z výrazných ženských postav jmenujme Isabellu Rosselliniovou jako Josefínu a Anouk Aiméeovou jako Napoleonovu matku. Velká historická dobrodružství velkého muže se otvírají roku 1816 na ostrově Svaté Heleny, kde má Napoleon dost času na to, aby ve své duši znovu prožil svůj život...
    1
  • Až na konec světa
    Až na konec světa (1991)
    Film

    V roce 1999 hrozí pádem na zeměkouli indický atomový satelit, obíhající nad zemí. Mladá žena, která vůbec nevnímá hrozící katastrofu, jede za velmi neobvyklých náhod přes Paříž do Moskvy, Číny, San Francisca a až na "konec světa", do Austrálie. Styl filmu je kombinací road-movie, love-story a science-fiction. Scénárista Peter Carey dvakrát obdržel britskou Booker Prize za své romány Oscar and Lucinda a True History of the Kelly Gang.

    68%

    V roce 1999 hrozí pádem na zeměkouli indický atomový satelit, obíhající nad zemí. Mladá žena, která vůbec nevnímá hrozící katastrofu, jede za velmi neobvyklých náhod přes Paříž do Moskvy, Číny, San Francisca a až na "konec světa", do Austrálie. Styl filmu je kombinací road-movie, love-story a science-fiction. Scénárista Peter Carey dvakrát obdržel britskou Booker Prize za své romány Oscar and Lucinda a True History of the Kelly Gang.

    2
  • Láska bez bariér
    Láska bez bariér (2018)
    Film
    • iTunes
    • DaFilms
    Jocelyn (Franck Dubosc) představuje přesně ten prototyp muže, který se snaží obelstít a ulovit každou ženu, která kolem něj třeba jen projde a stojí za hřích. Používá základní postupy: vytahuje se, přetvařuje se a především neustále lže. A když jej náhodou přistihne nová sousedka Julie (Caroline Anglade) v situaci, kdy zrovna sedí na invalidním vozíku po matce, a chce o něj začít pečovat, jeho srdce zajásá. Repertoár svůdnických postupů si právě rozšířil o nový trik a navíc se díky němu seznámil s krásnou ženou. Ale vše se zkomplikuje, když přijme její pozvání na oběd k rodičům. Setká se zde totiž s Juliinou sestrou Florence (Alexandra Lamy). Což by v jiné situaci určitě uvítal, jenže i ona sedí na vozíku. Bohužel se oproti němu z něj nedokáže jen tak zvednout. A Jocelynovi se přihodí to, co nečekal. Beznadějně a romanticky se do Florence zamiluje. Ale jak jí má prozradit, že jim na procházku stačí jen jeden vozík? (Cinemart)
    66%
    Jocelyn (Franck Dubosc) představuje přesně ten prototyp muže, který se snaží obelstít a ulovit každou ženu, která kolem něj třeba jen projde a stojí za hřích. Používá základní postupy: vytahuje se, přetvařuje se a především neustále lže. A když jej náhodou přistihne nová sousedka Julie (Caroline Anglade) v situaci, kdy zrovna sedí na invalidním vozíku po matce, a chce o něj začít pečovat, jeho srdce zajásá. Repertoár svůdnických postupů si právě rozšířil o nový trik a navíc se díky němu seznámil s krásnou ženou. Ale vše se zkomplikuje, když přijme její pozvání na oběd k rodičům. Setká se zde totiž s Juliinou sestrou Florence (Alexandra Lamy). Což by v jiné situaci určitě uvítal, jenže i ona sedí na vozíku. Bohužel se oproti němu z něj nedokáže jen tak zvednout. A Jocelynovi se přihodí to, co nečekal. Beznadějně a romanticky se do Florence zamiluje. Ale jak jí má prozradit, že jim na procházku stačí jen jeden vozík? (Cinemart)
    3
  • Johanka z Arku
    Johanka z Arku (1999)
    Film
    Je skutečně poslem boží vůle, jak o sobě tvrdí? Když charismatická dívka prokáže u dvora jisté nadpřirozené schopnosti, získá skutečně velení nad zbytky francouzské armády, která marně obléhá Orleans. Zoufalým útokem ignorujícím základy válečné taktiky se jí podaří Angličany překvapit a za cenu velkých ztrát nakonec zvítězit. Johanka je šokovaná krutostí války, ale věrna svému božskému poslání spěchá s nejvěrnějšími bojovníky k hradbám Paříže, aby dokončila osvobození Francie. Král vrcholně spokojený s pozvolným obratem ve válce Johanku záměrně nepodpoří. Z prosté dívky se stává nepohodlná "Národní hrdinka" komplikující vychytralé pikle mocipánů. Johanka je zradou vydána do rukou nenáviděných Angličanů, postavena před inkviziční soud a upálena. Podstatná část tohoto výpravného a vizuálním stylem nezaměnitelného Bessonova filmu se natáčela u nás.
    Režie:Luc Besson
    62%
    Je skutečně poslem boží vůle, jak o sobě tvrdí? Když charismatická dívka prokáže u dvora jisté nadpřirozené schopnosti, získá skutečně velení nad zbytky francouzské armády, která marně obléhá Orleans. Zoufalým útokem ignorujícím základy válečné taktiky se jí podaří Angličany překvapit a za cenu velkých ztrát nakonec zvítězit. Johanka je šokovaná krutostí války, ale věrna svému božskému poslání spěchá s nejvěrnějšími bojovníky k hradbám Paříže, aby dokončila osvobození Francie. Král vrcholně spokojený s pozvolným obratem ve válce Johanku záměrně nepodpoří. Z prosté dívky se stává nepohodlná "Národní hrdinka" komplikující vychytralé pikle mocipánů. Johanka je zradou vydána do rukou nenáviděných Angličanů, postavena před inkviziční soud a upálena. Podstatná část tohoto výpravného a vizuálním stylem nezaměnitelného Bessonova filmu se natáčela u nás.
    Režie:Luc Besson
    4
  • Jaguár
    Jaguár (1996)
    Film
    Francois Perrin, zadlužený až po uši u nebezpečného mafiána, se náhodou setká ve výtahu s amazonským indiánem, šamanem Wanuem, který se v Paříži účastní jednání o záchraně deštných pralesů. Ten tvrdí, že mu někdo ukradl duši a on hledá "vyvoleného", s jehož pomocí by ji získal zpět. Vybere si Perrina, který sice ničemu takovému nevěří, ale s mafiánovými zabijáky v patách rád vymění Francii za amazonskou džungli. Jenže i tady má brzy problémy - tentokrát jej honí místní bos Kumara.
    61%
    Francois Perrin, zadlužený až po uši u nebezpečného mafiána, se náhodou setká ve výtahu s amazonským indiánem, šamanem Wanuem, který se v Paříži účastní jednání o záchraně deštných pralesů. Ten tvrdí, že mu někdo ukradl duši a on hledá "vyvoleného", s jehož pomocí by ji získal zpět. Vybere si Perrina, který sice ničemu takovému nevěří, ale s mafiánovými zabijáky v patách rád vymění Francii za amazonskou džungli. Jenže i tady má brzy problémy - tentokrát jej honí místní bos Kumara.
    5
  • 6
  • Táta nebo milenec
    Táta nebo milenec (1991)
    Film
    • iVysílání
    André je rozvedený muž ve středních letech, který chce na jedné straně začít nový život, ale na druhé straně musí se ctí zastat otcovské povinnosti ke své dospívající dceři. Vezme jí na dovolenou do přímořského letoviska na Mauritiu. Teprve nyní André zjišťuje, že Véronique je už vlastně mladá dáma. I když otcovský dohled nabírá na ostražitosti, přesto Véronique ztratí pro osmnáctiletého Benjamina srdce. Aby se pro tohoto chlapce stala co nejzajímavější, vydává Véro svého otce za milence, u kterého se skrývá, protože ji hledá policie kvůli krádeži a drogám. Benjamin jí uvěří každé slovo, a jak bývá obvyklé, brzy se na Mauritiu nenajde jediný člověk, který by o tomto podivném "milenci" nevěděl a neodsuzoval jeho chování. Když se André o všem doví, nejraději by, jako každý správný otec, své dceři nařezal a okamžitě odjel, ale... Po boku Gérarda Depardieua, se kterým francouzská komedie Táta nebo milenec? stojí a padá, debutovala mladinká Marie Gillainová.
    56%
    André je rozvedený muž ve středních letech, který chce na jedné straně začít nový život, ale na druhé straně musí se ctí zastat otcovské povinnosti ke své dospívající dceři. Vezme jí na dovolenou do přímořského letoviska na Mauritiu. Teprve nyní André zjišťuje, že Véronique je už vlastně mladá dáma. I když otcovský dohled nabírá na ostražitosti, přesto Véronique ztratí pro osmnáctiletého Benjamina srdce. Aby se pro tohoto chlapce stala co nejzajímavější, vydává Véro svého otce za milence, u kterého se skrývá, protože ji hledá policie kvůli krádeži a drogám. Benjamin jí uvěří každé slovo, a jak bývá obvyklé, brzy se na Mauritiu nenajde jediný člověk, který by o tomto podivném "milenci" nevěděl a neodsuzoval jeho chování. Když se André o všem doví, nejraději by, jako každý správný otec, své dceři nařezal a okamžitě odjel, ale... Po boku Gérarda Depardieua, se kterým francouzská komedie Táta nebo milenec? stojí a padá, debutovala mladinká Marie Gillainová.
    7
  • 8
  • Pod třešňovou lunou
    Pod třešňovou lunou (1986)
    Film

    Christopher Tracy (Prince) je chudý, leč o to více líbezný hochštapler. Společně s bratrancem „Lišákem“ (Jerome Benton) láká do svého lůna francouzské buržousty ženského pohlaví, z nichž mámí pod rouškou lásky peníze. Další obětí k zulíbání má být Mary Sharonová (Kristin S. Thomasová), budoucí dědička kolosálního majetku neméně majetnického otce. Mary právě slaví plnoletost a při té příležitosti její rodina koná velkolepou oslavu, na níž nemohou Christopher a Lišák chybět. Mary a Christopherovi se však stane něco, co ani jeden z nich nečekal: láska na první pohled. Tím pro zamilovaná holoubátka nastanou přetěžké trampoty – třídní rozkol, žárlivost a boj o holý život nevyjímaje... Druhý celovečerní snímek legendárního hudebníka Prince. Pod třešňovou lunou měl původně režírovat Jean-Baptiste Mondino, z časových důvodů jej však vystřídal jiný Madonnin spolupracovník, a to provokativní režisérka Mary Lambertová (mj. Hřbitov domácích zvířátek). Prince však nebyl s jejím režijním vedením spokojen, a tak se režie ujal nakonec sám. Na štábní pozici mu vypomáhal kameraman filmu, Michael Ballhaus. Scénář dle Princovy koncepce napsala debutující Becky Johnstonová, která se později proslavila podobně kýčovitým Pánem přílivu a dále Sedmi lety v Tibetu. Účelně triviální romance navazuje na dědictví srdceryvných melodramat klasické hollywoodské školy 30. let, čemuž se vedle přemíry cukrkandlového patosu podřizuje černobílé ztvárnění, které ještě více posiluje nostalgický tón vyprávění, a exotické lokace Azurového pobřeží. Každičký osudový dialog, z něhož emoce doslova prýští, střídá kousavá satira, jež si dělá šoufky z řady společenských stereotypů a žánrových konvencí kinematografie červené knihovny. Princův hudební románek tak získává podobu znamenitě kýčovité taškařice, které dodává správný šmak funkový hudební doprovod, jenž složil Prince, a jehož třeskutost zahlazují baladické orchestrace jazzmana Douglase C. Fischera (Sex po telefonu Spikea Leeho). Polozapomenutý střípek Princovy filmové kariéry sice nenavázal na divácký úspěch slavnějšího Purpurového deště, na druhou stranu získal přespříliš štědrou pozornost kritické obce, když obdržel hned osm nominací na Zlaté maliny, z nichž pět proměnil: nejhorší film, herec a režisér (Prince), herec vedlejší role (Jerome Benton) a píseň (Love or $). Navzdory nepřízni kritiků a dobově vlažné odezvě publika si Pod třešňovou lunou postupem času našlo okruh skalních příznivců a i řada filmových historiků a publicistů revidovala své příkré názory na mělké hlubiny Princova veledíla. Pod třešňovou lunou uvádíme při příležitosti vzpomínky na Princovo náhlé zesnutí, které přišlo v dubnu, roku 2016. (TV program)

    Režie:Prince
    53%

    Christopher Tracy (Prince) je chudý, leč o to více líbezný hochštapler. Společně s bratrancem „Lišákem“ (Jerome Benton) láká do svého lůna francouzské buržousty ženského pohlaví, z nichž mámí pod rouškou lásky peníze. Další obětí k zulíbání má být Mary Sharonová (Kristin S. Thomasová), budoucí dědička kolosálního majetku neméně majetnického otce. Mary právě slaví plnoletost a při té příležitosti její rodina koná velkolepou oslavu, na níž nemohou Christopher a Lišák chybět. Mary a Christopherovi se však stane něco, co ani jeden z nich nečekal: láska na první pohled. Tím pro zamilovaná holoubátka nastanou přetěžké trampoty – třídní rozkol, žárlivost a boj o holý život nevyjímaje... Druhý celovečerní snímek legendárního hudebníka Prince. Pod třešňovou lunou měl původně režírovat Jean-Baptiste Mondino, z časových důvodů jej však vystřídal jiný Madonnin spolupracovník, a to provokativní režisérka Mary Lambertová (mj. Hřbitov domácích zvířátek). Prince však nebyl s jejím režijním vedením spokojen, a tak se režie ujal nakonec sám. Na štábní pozici mu vypomáhal kameraman filmu, Michael Ballhaus. Scénář dle Princovy koncepce napsala debutující Becky Johnstonová, která se později proslavila podobně kýčovitým Pánem přílivu a dále Sedmi lety v Tibetu. Účelně triviální romance navazuje na dědictví srdceryvných melodramat klasické hollywoodské školy 30. let, čemuž se vedle přemíry cukrkandlového patosu podřizuje černobílé ztvárnění, které ještě více posiluje nostalgický tón vyprávění, a exotické lokace Azurového pobřeží. Každičký osudový dialog, z něhož emoce doslova prýští, střídá kousavá satira, jež si dělá šoufky z řady společenských stereotypů a žánrových konvencí kinematografie červené knihovny. Princův hudební románek tak získává podobu znamenitě kýčovité taškařice, které dodává správný šmak funkový hudební doprovod, jenž složil Prince, a jehož třeskutost zahlazují baladické orchestrace jazzmana Douglase C. Fischera (Sex po telefonu Spikea Leeho). Polozapomenutý střípek Princovy filmové kariéry sice nenavázal na divácký úspěch slavnějšího Purpurového deště, na druhou stranu získal přespříliš štědrou pozornost kritické obce, když obdržel hned osm nominací na Zlaté maliny, z nichž pět proměnil: nejhorší film, herec a režisér (Prince), herec vedlejší role (Jerome Benton) a píseň (Love or $). Navzdory nepřízni kritiků a dobově vlažné odezvě publika si Pod třešňovou lunou postupem času našlo okruh skalních příznivců a i řada filmových historiků a publicistů revidovala své příkré názory na mělké hlubiny Princova veledíla. Pod třešňovou lunou uvádíme při příležitosti vzpomínky na Princovo náhlé zesnutí, které přišlo v dubnu, roku 2016. (TV program)

    Režie:Prince
    9
  • Babylon A.D.
    Babylon A.D. (2008)
    Film
    • Voyo
    • Kinobox
    • SledovaniTV
    50%
    10
  • Návštěvníci 3: Revoluce
    Návštěvníci 3: Revoluce (2016)
    Film
    • Voyo
    • Google Play
    • SledovaniTV
    • +1
    Středověký rytíř Godefroy de Montmirail a jeho oddaný sluha Jacquouille jsou chyceni v labyrintu času, který je nakonec vyplivne do vzrušující doby epochálních dějinných změn a převratů. Do doby Velké francouzské revoluce. Kromě nepochopitelných pořádků musí oba čelit i svým potomkům. Extravagantní a zhýralí aristokraté v linii rytíře Godefroye to mají v revoluční době trošku nahnuté a potřebují se dostat z Francie pryč. Zatímco z pradětí sluhy Jacquouille La Fripouille jsou nadšení revolucionáři a mají v plánu zabavit jejich hrad i veškeré bohatství. Doba nevratných sociálních kotrmelců by zamotala hlavu leckomu a klasicky uspořádaná dvojka ze středověku „pán a kmán" to bude mít dvojnásobně těžké. Tolik situačních gagů, šílených situací, dialogů a hlášek už žádná jiná revoluce nezažije. A slavný tyran Robespierre si bude přát, aby tyhle dva magory nikdy nepotkal. (Bontonfilm CZ)
    Žánry:Komedie
    46%
    Středověký rytíř Godefroy de Montmirail a jeho oddaný sluha Jacquouille jsou chyceni v labyrintu času, který je nakonec vyplivne do vzrušující doby epochálních dějinných změn a převratů. Do doby Velké francouzské revoluce. Kromě nepochopitelných pořádků musí oba čelit i svým potomkům. Extravagantní a zhýralí aristokraté v linii rytíře Godefroye to mají v revoluční době trošku nahnuté a potřebují se dostat z Francie pryč. Zatímco z pradětí sluhy Jacquouille La Fripouille jsou nadšení revolucionáři a mají v plánu zabavit jejich hrad i veškeré bohatství. Doba nevratných sociálních kotrmelců by zamotala hlavu leckomu a klasicky uspořádaná dvojka ze středověku „pán a kmán" to bude mít dvojnásobně těžké. Tolik situačních gagů, šílených situací, dialogů a hlášek už žádná jiná revoluce nezažije. A slavný tyran Robespierre si bude přát, aby tyhle dva magory nikdy nepotkal. (Bontonfilm CZ)
    Žánry:Komedie
    11
  • Mušketýr
    Mušketýr (2001)
    Film
    46%
    12
  • 13