Jeanne Herry: Nejlepší filmy
a seriály

7.0

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Jeanne Herry: Filmy a seriály

  • Chci mluvit se svým agentem!
    Chci mluvit se svým agentem! (2015)
    Seriál
    V komediálním seriálu Chci mluvit se svým agentem! (ve francouzském originále Dix pour cent) sledujeme čtyři zaměstnance prestižní talentové agentury, kteří se po smrti svého šéfa snaží udržet celou firmu v chodu, jako by se nic nestalo. Brzy však zjišťují, že nepůjde ani zdaleka o tak jednoduchý úkol, jak se na první pohled mohlo zdát. Zastupování egoistických hvězd je totiž náročná a vyčerpávající práce, kvůli které musí často balancovat na hraně a dojednávat spoustu nepříjemných kompromisů. Konkurence je navíc v tomto oboru nemilosrdná, neboť každý nový klient znamená větší moc a prestiž...
    Žánry:Komedie
    81%
    V komediálním seriálu Chci mluvit se svým agentem! (ve francouzském originále Dix pour cent) sledujeme čtyři zaměstnance prestižní talentové agentury, kteří se po smrti svého šéfa snaží udržet celou firmu v chodu, jako by se nic nestalo. Brzy však zjišťují, že nepůjde ani zdaleka o tak jednoduchý úkol, jak se na první pohled mohlo zdát. Zastupování egoistických hvězd je totiž náročná a vyčerpávající práce, kvůli které musí často balancovat na hraně a dojednávat spoustu nepříjemných kompromisů. Konkurence je navíc v tomto oboru nemilosrdná, neboť každý nový klient znamená větší moc a prestiž...
    Žánry:Komedie
    1
  • Milou v máji
    Milou v máji (1990)
    FilmRole: Françoise
    74%
    2
  • Jean-Philippe
    Jean-Philippe (2006)
    FilmRole: The bride
    Víte, kdo je to Jean-Philippe Smet? Pravděpodobně ne, ale vězte, že postarší Fabrice to rozhodně ví. Tak tedy Jean-Philippe Smet je největší francouzská rocková hvězda všech dob, kterou můžete znát pod pseudonymem Johnny Hallyday, a Fabrice je jeho největší a nejvěrnější fanoušek na světě. A teď si představte to nejhorší, co se kdy mohlo Fabricemu stát. Jednoho rána se probudí a zjistí, že nikdo kolem něj, možná dokonce celý svět, Johnnyho Hallydaye vůbec nezná. Vysvětlení je jediné - Fabrice se musel snad probrat do nějakého jiného, paralelního vesmíru, jinak to ani nemůže být možné. I v tomto světě ale Jean-Philippe musí někde žít, byť by byl třeba jen vlastníkem nějaké ošoupané bowlingové herny. A pokud žije, nepochybně se může stát i zpěvákem. Pravda, začínat s kariérou tak pozdě asi nebude nic moc, ale Fabrice má rozhodně jasno, že takový talent se nesmí skrývat v ústraní. A v bláznivé francouzské komedii z roku 2006 je pro „znovuzrození“ hudební hvězdy ochoten udělat cokoli. V hlavních rolích přicházejí Fabrice Luchini a samozřejmě sám rockový dědeček Johnny Hallyday.
    63%
    Víte, kdo je to Jean-Philippe Smet? Pravděpodobně ne, ale vězte, že postarší Fabrice to rozhodně ví. Tak tedy Jean-Philippe Smet je největší francouzská rocková hvězda všech dob, kterou můžete znát pod pseudonymem Johnny Hallyday, a Fabrice je jeho největší a nejvěrnější fanoušek na světě. A teď si představte to nejhorší, co se kdy mohlo Fabricemu stát. Jednoho rána se probudí a zjistí, že nikdo kolem něj, možná dokonce celý svět, Johnnyho Hallydaye vůbec nezná. Vysvětlení je jediné - Fabrice se musel snad probrat do nějakého jiného, paralelního vesmíru, jinak to ani nemůže být možné. I v tomto světě ale Jean-Philippe musí někde žít, byť by byl třeba jen vlastníkem nějaké ošoupané bowlingové herny. A pokud žije, nepochybně se může stát i zpěvákem. Pravda, začínat s kariérou tak pozdě asi nebude nic moc, ale Fabrice má rozhodně jasno, že takový talent se nesmí skrývat v ústraní. A v bláznivé francouzské komedii z roku 2006 je pro „znovuzrození“ hudební hvězdy ochoten udělat cokoli. V hlavních rolích přicházejí Fabrice Luchini a samozřejmě sám rockový dědeček Johnny Hallyday.
    3
  • Gabrielle
    Gabrielle (2005)
    FilmRole: Maid
    Nejdivadelnější ze všech Chéreauových filmů vznikl podle povídky Josepha Conrada Návrat, jež byla v roce 1898 otištěna ve sbírce Příběhy neklidu a k níž měl autor sám velmi vyhraněný vztah – nenáviděl ji. Snad proto, že tu emoci důvěrně sdílel s hrdinou svého příběhu, blahobytně sebejistým a citově pokryteckým mužem, jemuž se právě zřítil svět. Chéreau Conradovu drásavě bolestnou a krutě smutnou studii rozpadu jednoho manželství posunul v čase do doby krátce před 1. světovou válkou, která hrozila zrušit všechny jistoty dekorativně elegantní, formalizované společnosti. A také, na rozdíl od literární předlohy, pootočil úhel pohledu, takže vztah, vnímaný původně jen z mužské perspektivy, získává rovnováhu sdílené agonie. Jeanova majetnicky sebeuspokojivá hrdost dostane jednoho dne nečekanou ránu, když po návratu z práce najde dopis, v němž mu žena oznamuje, že odchází k milenci. Ta žena, jež byla chloubou jeho „sbírky“, její nejcennější položkou, a o níž se domníval, že zná každou její myšlenku a každý sen. Než však stačí šok odeznít, Gabriela se vrací... Unavená vlastní touhou po lásce i strachem z ní čelí manželovi, jenž se ve víru vlastních, nečekaně objevených emocí snaží nalézt rovnováhu a řešení. Režisér svůj svíravě luxusní (César za výpravu a kostýmy) mikrosvět rodinného dramatu ozvláštňuje kombinací černobílého a barevného materiálu, sugestivním šerosvitným svícením i prostředky typickými pro dobovou kinematografii, jeho hlavní zbraní v této brutální citové vivisekci jsou ovšem oba hlavní představitelé, Pascal Greggory a Isabelle Huppertová. [44. MFFKV 2009]
    60%
    Nejdivadelnější ze všech Chéreauových filmů vznikl podle povídky Josepha Conrada Návrat, jež byla v roce 1898 otištěna ve sbírce Příběhy neklidu a k níž měl autor sám velmi vyhraněný vztah – nenáviděl ji. Snad proto, že tu emoci důvěrně sdílel s hrdinou svého příběhu, blahobytně sebejistým a citově pokryteckým mužem, jemuž se právě zřítil svět. Chéreau Conradovu drásavě bolestnou a krutě smutnou studii rozpadu jednoho manželství posunul v čase do doby krátce před 1. světovou válkou, která hrozila zrušit všechny jistoty dekorativně elegantní, formalizované společnosti. A také, na rozdíl od literární předlohy, pootočil úhel pohledu, takže vztah, vnímaný původně jen z mužské perspektivy, získává rovnováhu sdílené agonie. Jeanova majetnicky sebeuspokojivá hrdost dostane jednoho dne nečekanou ránu, když po návratu z práce najde dopis, v němž mu žena oznamuje, že odchází k milenci. Ta žena, jež byla chloubou jeho „sbírky“, její nejcennější položkou, a o níž se domníval, že zná každou její myšlenku a každý sen. Než však stačí šok odeznít, Gabriela se vrací... Unavená vlastní touhou po lásce i strachem z ní čelí manželovi, jenž se ve víru vlastních, nečekaně objevených emocí snaží nalézt rovnováhu a řešení. Režisér svůj svíravě luxusní (César za výpravu a kostýmy) mikrosvět rodinného dramatu ozvláštňuje kombinací černobílého a barevného materiálu, sugestivním šerosvitným svícením i prostředky typickými pro dobovou kinematografii, jeho hlavní zbraní v této brutální citové vivisekci jsou ovšem oba hlavní představitelé, Pascal Greggory a Isabelle Huppertová. [44. MFFKV 2009]
    4
  • Snowlidays
    Snowlidays (2019)
    FilmRole: La pharmacienne
    40%
    5