?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Ralph Joseph: Filmy a seriály

  • Mimo zákon
    Mimo zákon (1986)
    FilmRole: Detective
    • KVIFF TV
    • DaFilms

    Po úspěchu své černé komedie Podivnější než ráj (FP 9/91) si nekorunovaný král amerického nezávislého filmu Jim Jarmusch definitivně upevnil svou komerční pozici hořkou komedií Mimo zákon (1986). Částečně ustoupil svému dosavadnímu minimalistickému stylu i přísně pochmurnému tónu. Hlavními protagonisty jednoduchého příběhu, vystavěného jako vždy u Jarmusche na paradoxech, je trojice mužů, uprchlých z vězení. Zkrachovaný diskžokej Zack a pasák Jack, kteří byli nevinně odsouzeni, se v cele setkají s upovídaným, bizarním Italem Robertem, jenž v sebeobraně zabil náhodou člověka, ale to mu nebrání, aby se na svět díval růžovými brýlemi. Roberto dokonce podnítí útěk trojice z vězení, při němž se (jako obvykle) inspiruje americkými filmy. Při bloudění neworleánskými bažinami leze Ital svým neustále se hádajícím druhům soustavně na nervy svým naivním optimismem a recitací milovaných amerických básníků v italských překladech. Potom se na první pohled zamiluje do své krajanky Nicoletty, majitelky malé hospůdky, a rozhodne se s ní žít šťastně až do smrti; dvojice Američanů, kteří jsou kvůli nesnášenlivým povahám a pocitům vykořeněnosti jakoby stále ve vězení, musí pokračovat v cestě... - Zatímco Jack a Zack představují (i jmény "zaměnitelné") cizince ve svém vlastním světě, je "turista" Roberto v jakékoli situaci spokojenou bytostí, čerpající životní energii z neautentického světa komerčního filmu, reklamy a překladové literatury. Je mužskou obdobou macfarské emigrantky Evy z předchozího Jarmuschova filmu Podivnější než ráj, jemuž se Mimo zákon podobá jak tématicky, tak řešením dramatické situace. Režisér však vrší své paradoxy mnohem bohatěji a dává tak vyniknout tragikomické dvouznačnosti drobných "nedramatických" situací, jež prožívají jeho hrdinové (je příznačné, že vynechává jedinou případnou "akční" scénu svého příběhu, samotný útěk z věznice). - V hlavních rolích snímku se objeví Jarmuschův dvorní skladatel a příležitostný herec, saxofonista John Lurie, písničkář Tom Waits a svérázný italský herec a režisér Roberto Benigni.

    75%

    Po úspěchu své černé komedie Podivnější než ráj (FP 9/91) si nekorunovaný král amerického nezávislého filmu Jim Jarmusch definitivně upevnil svou komerční pozici hořkou komedií Mimo zákon (1986). Částečně ustoupil svému dosavadnímu minimalistickému stylu i přísně pochmurnému tónu. Hlavními protagonisty jednoduchého příběhu, vystavěného jako vždy u Jarmusche na paradoxech, je trojice mužů, uprchlých z vězení. Zkrachovaný diskžokej Zack a pasák Jack, kteří byli nevinně odsouzeni, se v cele setkají s upovídaným, bizarním Italem Robertem, jenž v sebeobraně zabil náhodou člověka, ale to mu nebrání, aby se na svět díval růžovými brýlemi. Roberto dokonce podnítí útěk trojice z vězení, při němž se (jako obvykle) inspiruje americkými filmy. Při bloudění neworleánskými bažinami leze Ital svým neustále se hádajícím druhům soustavně na nervy svým naivním optimismem a recitací milovaných amerických básníků v italských překladech. Potom se na první pohled zamiluje do své krajanky Nicoletty, majitelky malé hospůdky, a rozhodne se s ní žít šťastně až do smrti; dvojice Američanů, kteří jsou kvůli nesnášenlivým povahám a pocitům vykořeněnosti jakoby stále ve vězení, musí pokračovat v cestě... - Zatímco Jack a Zack představují (i jmény "zaměnitelné") cizince ve svém vlastním světě, je "turista" Roberto v jakékoli situaci spokojenou bytostí, čerpající životní energii z neautentického světa komerčního filmu, reklamy a překladové literatury. Je mužskou obdobou macfarské emigrantky Evy z předchozího Jarmuschova filmu Podivnější než ráj, jemuž se Mimo zákon podobá jak tématicky, tak řešením dramatické situace. Režisér však vrší své paradoxy mnohem bohatěji a dává tak vyniknout tragikomické dvouznačnosti drobných "nedramatických" situací, jež prožívají jeho hrdinové (je příznačné, že vynechává jedinou případnou "akční" scénu svého příběhu, samotný útěk z věznice). - V hlavních rolích snímku se objeví Jarmuschův dvorní skladatel a příležitostný herec, saxofonista John Lurie, písničkář Tom Waits a svérázný italský herec a režisér Roberto Benigni.

    1
  • 2
  • Candyman 2: Sbohem masu
    Candyman 2: Sbohem masu (1995)
    FilmRole: Mr. Jeffries

    Nová série vražd, při nichž byli oběti brutálně zohaveny připomíná dávnou hrůznou legendu o vraždícím muži. Mladá atraktivní Caroline McKeever žijící v hispánské čtvrti Los Angeles se rozhodne vydělávat na živobytí jako umělkyně bavící vyprávěním dávných nočních můr, které se odehrály v její rodině. Caroline je posledním žijícím potomkem nikoho jiného než Daniela Robatilleho, černocha, který kdysi udělal osudnou chybu, když se zamiloval do bílé ženy. Rozhořčení obyvatelé mu za to nechali useknout ruku, jeho tělo namazali medem a nechali ho ve včelím úlu ubodat k smrti. O několik generací později, dávná legenda ožívá - jestliže zopakujete jeho jméno - CANDYMAN - pětkrát před zrcadlem - poslední co ve svém životě uvidíte, bude jeho zohavená ruka s hákem. Carolininy noční můry o krvavé pomstě ji nutí skoncovat se starou legendou. Dny začínají být čím dál horší a to znamená, že CANDYMAN je zpět a jeho síla je třikrát větší ... Opakujte jeho jméno pětkrát ... jestli se odvážíte ...

    55%

    Nová série vražd, při nichž byli oběti brutálně zohaveny připomíná dávnou hrůznou legendu o vraždícím muži. Mladá atraktivní Caroline McKeever žijící v hispánské čtvrti Los Angeles se rozhodne vydělávat na živobytí jako umělkyně bavící vyprávěním dávných nočních můr, které se odehrály v její rodině. Caroline je posledním žijícím potomkem nikoho jiného než Daniela Robatilleho, černocha, který kdysi udělal osudnou chybu, když se zamiloval do bílé ženy. Rozhořčení obyvatelé mu za to nechali useknout ruku, jeho tělo namazali medem a nechali ho ve včelím úlu ubodat k smrti. O několik generací později, dávná legenda ožívá - jestliže zopakujete jeho jméno - CANDYMAN - pětkrát před zrcadlem - poslední co ve svém životě uvidíte, bude jeho zohavená ruka s hákem. Carolininy noční můry o krvavé pomstě ji nutí skoncovat se starou legendou. Dny začínají být čím dál horší a to znamená, že CANDYMAN je zpět a jeho síla je třikrát větší ... Opakujte jeho jméno pětkrát ... jestli se odvážíte ...

    3