6.3

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Catherine Anne Hayes: Filmy a seriály

  • Jmenuju se Earl
    Jmenuju se Earl (2005)
    Seriál
    • Disney+
    80%
    1
  • Chci tě poznat
    Chci tě poznat (1999)
    Film
    V rámcovém příběhu dva sourozenci z rozpadlého manželství Judith a Wesley čekají na venkovském nádraží na své autobusy. Judith, která jede k pěstounské rodině, se seznámí s místním mladíkem Jimmym, jenž se tu zřejmě často potlouká a rád si vymýšlí historky o lidech, čekajících na své spoje. Zatímco Wesley je ponořen do příprav na vysokoškolské studium, Judith naslouchá Jimmyho příběhům a sama do nich vstupuje svými nápady. Hrdinkou první povídky Kostky je dívka Irene, která s kamarádkou odjede do Las Vegas, kde prožije krátký románek s hazardním hráčem Sonnym. Smutnou ústřední postavou druhé epizody je Leila Lee, prchající z místa kruté rodinné tragédie, a protagonisty závěrečného příběhu jsou oba sourozenci, opuštění svými rodiči. Hraná celovečerní prvotina dokumentaristky Lisanne Skylerové Chci tě poznat (1999) vznikla na motivy tří povídek známé americké autorky Joyce Carol Oatesové (nar. 1938) ze sbírky Heat and Other Stories (1991) - Leila Lee, Craps (Kostky) a Getting to Know All About You (Chci o tobě všechno vědět). Lisanne Skylerová dokázala skloubit tři původně nesouvisející povídky do jednolitého příběhu a podařilo se jí z vesměs méně známých představitelů dostat pozoruhodné herecké výkony. Zaujme zejména Heather Matarazzoová, která se předtím prosadila jako pubertální hrdinka debutu Todda Solondze Vítejte v domě panenek (1995).
    Žánry:DramaKomedie
    68%
    V rámcovém příběhu dva sourozenci z rozpadlého manželství Judith a Wesley čekají na venkovském nádraží na své autobusy. Judith, která jede k pěstounské rodině, se seznámí s místním mladíkem Jimmym, jenž se tu zřejmě často potlouká a rád si vymýšlí historky o lidech, čekajících na své spoje. Zatímco Wesley je ponořen do příprav na vysokoškolské studium, Judith naslouchá Jimmyho příběhům a sama do nich vstupuje svými nápady. Hrdinkou první povídky Kostky je dívka Irene, která s kamarádkou odjede do Las Vegas, kde prožije krátký románek s hazardním hráčem Sonnym. Smutnou ústřední postavou druhé epizody je Leila Lee, prchající z místa kruté rodinné tragédie, a protagonisty závěrečného příběhu jsou oba sourozenci, opuštění svými rodiči. Hraná celovečerní prvotina dokumentaristky Lisanne Skylerové Chci tě poznat (1999) vznikla na motivy tří povídek známé americké autorky Joyce Carol Oatesové (nar. 1938) ze sbírky Heat and Other Stories (1991) - Leila Lee, Craps (Kostky) a Getting to Know All About You (Chci o tobě všechno vědět). Lisanne Skylerová dokázala skloubit tři původně nesouvisející povídky do jednolitého příběhu a podařilo se jí z vesměs méně známých představitelů dostat pozoruhodné herecké výkony. Zaujme zejména Heather Matarazzoová, která se předtím prosadila jako pubertální hrdinka debutu Todda Solondze Vítejte v domě panenek (1995).
    Žánry:DramaKomedie
    2
  • Šest vražd stačí, maminko!
    Šest vražd stačí, maminko! (1994)
    FilmRole: TV Serial Hag

    Beverly Sutphinová je dokonalou hospodyňkou a vzornou manželkou zamě-stnaného zubaře Eugena a chápavou matkou dvou dospívajících dětí Nikdo však netuší, že si život tajně zpestřuje obscénními provokacemi neurotické sousedky, čtením "morbidních paperbacků a sbíráním výstřižků o hromadných vrazích. Je jen otázkou času, kdy Beverly ztratí trpělivost a dá průchod svému pohoršení. První ženinou oběti se stane synův "netolerantní" učitel, dalším mrtvým pak nevěrný přítel její obtloustlé dcery. Na světě jsou i lidé, kteří ubližují ptáčkům a kteří nepřevíjejí videokazety na začátek, případně i ti kteří zahlédli Beverly 'při práci". Důkazy se množí a usměvavá hospodyňka Je zatčena. Veřejnost však Beverly nebere jako zločince, ale jako populární osobnost. 0 výsledku soudního procesu, během něhož se žena sama hájí, je rozhodnuto předem. - John Waters ve svém snímku, natočeném na základě skutečných událostí(!), kritizuje pokrytectví spo-lečnosti, v níž za úhlednou fasádou bují lež a zvrácenost a v níž masmédia ovládají hodnotový žebříček konzumentů bizarními "senzacemi". Reklamně idylické obrázky zde prudce kontrastují s křiklavé odpuzujícími detaily; pro svůj výsměšně negativistický pohled na temnou stránku světa však tvůrce nenašel zcela adekvátní výraz. Podobně jako všechny novější režisérovy snímky, natočené už mimo sféru podzemní kinematografie, postrádá film naléhavost a vybíjí se většinou v samoúčelných zábavných skečích, využívajících kontrastu přívětivého povrchu a brutálního Jednání hlavní hrdinky. Popuzená kritika masmédií (včetně "exemplárních" ukázek z filmů od idylické Annie po krvavé horory a porno) poněkud připomíná přehnané reakce samotné Beverly; ani nedotaženost finále a místy křečovitý výkon Kathleen Turnerové nepřispívají k vyváženosti snímku, jenž je však pro svou nezvyklost zajímavým zpestřením programové nabídky.

    61%

    Beverly Sutphinová je dokonalou hospodyňkou a vzornou manželkou zamě-stnaného zubaře Eugena a chápavou matkou dvou dospívajících dětí Nikdo však netuší, že si život tajně zpestřuje obscénními provokacemi neurotické sousedky, čtením "morbidních paperbacků a sbíráním výstřižků o hromadných vrazích. Je jen otázkou času, kdy Beverly ztratí trpělivost a dá průchod svému pohoršení. První ženinou oběti se stane synův "netolerantní" učitel, dalším mrtvým pak nevěrný přítel její obtloustlé dcery. Na světě jsou i lidé, kteří ubližují ptáčkům a kteří nepřevíjejí videokazety na začátek, případně i ti kteří zahlédli Beverly 'při práci". Důkazy se množí a usměvavá hospodyňka Je zatčena. Veřejnost však Beverly nebere jako zločince, ale jako populární osobnost. 0 výsledku soudního procesu, během něhož se žena sama hájí, je rozhodnuto předem. - John Waters ve svém snímku, natočeném na základě skutečných událostí(!), kritizuje pokrytectví spo-lečnosti, v níž za úhlednou fasádou bují lež a zvrácenost a v níž masmédia ovládají hodnotový žebříček konzumentů bizarními "senzacemi". Reklamně idylické obrázky zde prudce kontrastují s křiklavé odpuzujícími detaily; pro svůj výsměšně negativistický pohled na temnou stránku světa však tvůrce nenašel zcela adekvátní výraz. Podobně jako všechny novější režisérovy snímky, natočené už mimo sféru podzemní kinematografie, postrádá film naléhavost a vybíjí se většinou v samoúčelných zábavných skečích, využívajících kontrastu přívětivého povrchu a brutálního Jednání hlavní hrdinky. Popuzená kritika masmédií (včetně "exemplárních" ukázek z filmů od idylické Annie po krvavé horory a porno) poněkud připomíná přehnané reakce samotné Beverly; ani nedotaženost finále a místy křečovitý výkon Kathleen Turnerové nepřispívají k vyváženosti snímku, jenž je však pro svou nezvyklost zajímavým zpestřením programové nabídky.

    3
  • 4
  • Krásná pokojská
    Krásná pokojská (2002)
    FilmRole: Telephone Operator
    • Netflix
    • iTunes
    Marisa (Jennifer Lopezová), slobodná matka žijúca v New York City, upratuje v prvotriednom manhattanskom hoteli. Riadením osudu a omylom stretne pohľadného Christophera Marshalla (Ralph Fiennes), dediča bohatej a v politicky veľmi vplyvnej rodiny, ktorý sa domnieva, že Marisa je hosťom hotela. Obaja sa do seba zaľúbia a prežijú kúzelnú noc. Keď vysvitne, kto vlastne Marisa je, začnú si uvedomovať rozdielne svety, v ktorých žijú
    Režie:Wayne Wang
    47%
    Marisa (Jennifer Lopezová), slobodná matka žijúca v New York City, upratuje v prvotriednom manhattanskom hoteli. Riadením osudu a omylom stretne pohľadného Christophera Marshalla (Ralph Fiennes), dediča bohatej a v politicky veľmi vplyvnej rodiny, ktorý sa domnieva, že Marisa je hosťom hotela. Obaja sa do seba zaľúbia a prežijú kúzelnú noc. Keď vysvitne, kto vlastne Marisa je, začnú si uvedomovať rozdielne svety, v ktorých žijú
    Režie:Wayne Wang
    5
  • 6