?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Michael Hamlyn: Filmy a seriály

  • Dobrodružství Priscilly, královny pouště
    Dobrodružství Priscilly, královny pouště (1994)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Tato komedie je dalším snímkem, překvapujícím svou tematickou a vizuální agresivitou a opět spjatým s hudebním žánrem. Téma tolerance k sexuálním menšinám je nepochybně jedním z nejzávažnějších prvků, prostupujících filmové příběhy posledních let. Ve snímku režiséra Stephana Elliotta má toto téma provokativně výstřední podobu. Hrdiny svérázného road movie jsou dva transvestité a jeden transsexuál, kteří se ze Sydney vypraví v rozhrkaném autobuse s ženským jménem Priscilla přes poušť do australského vnitrozemí, aby v městečku Alice Springs účinkovali se svou show. V ní muži tančí v excentrických ženských kostýmech na populární hity ze 70. let. Cestou se trojice setkává s nejrůznějšími lidmi; jen někteří jsou však ochotni jejich odlišnost akceptovat. Patří k nim zestárlý automechanik Bob, který propadne melancholickému kouzlu elegantního transsexuála Bernadette, nebo skupina domorodých dělníků, kterou cizinci okouzlí svým vystoupením. Většinou však Bernadette, Tick/Mitzi a Adam/Felicia narážejí na nepochopení a odpor. I když je takové reakce zraňují, nehodlají a ani nedovedou přestat být sami sebou. Ani uvnitř trojice však nevládne harmonie: upjatá, stárnoucí Bernadette, která se jen těžce vzpamatovává z nedávné smrti svého přítele, žárlí na provokativního mladíčka Adama; Tick se zase potýká s utajovanou existencí manželky a synka. Trojice, poznamenaná střety s okolím a vzájemnými šarvátkami, však nakonec nachází dosud postrádanou naději a životní rovnováhu. Režisér se ve svém snímku nevyhýbá pečlivě volené vulgaritě a křiklavé melodramatičnosti. Jeho snímek, odkazující ke klasickým, často kýčovitým hollywoodským muzikálům, je zpestřen množstvím tanečních čísel, v nichž dominují výstřední kostýmy, paruky a líčení ústřední trojice. Bizarní odraz dnes módních 70. let doplňuje dobová hudba a četné odkazy na skupinu ABBA, jež je idolem jak nejmladšího z trojice, Adama, tak takřka všech Australanů. Snímek maximálně těží z bizarnosti svých protagonistů, jejichž okázalé masky a "civilní", často žalostná a pochybující podoba, tvoří "samozřejmou" jednotu. Jistou jednotvárnost dramaticky řídkého děje se autor pokouší vyvážit množstvím vizuálních atrakcí. Důležitou roli ve vyprávění má australská poušť, jíž kameraman Brian J. Breheny dodal téměř "mimozemský" vzhled. Mezi klady zajímavého snímku patří herecké výkony trojice hlavních představitelů. Dominuje tu Terence Stamp jako fascinující Bernadette, která se v touze změnit svůj mužský osud dostala snad nejdále.
    74%
    Tato komedie je dalším snímkem, překvapujícím svou tematickou a vizuální agresivitou a opět spjatým s hudebním žánrem. Téma tolerance k sexuálním menšinám je nepochybně jedním z nejzávažnějších prvků, prostupujících filmové příběhy posledních let. Ve snímku režiséra Stephana Elliotta má toto téma provokativně výstřední podobu. Hrdiny svérázného road movie jsou dva transvestité a jeden transsexuál, kteří se ze Sydney vypraví v rozhrkaném autobuse s ženským jménem Priscilla přes poušť do australského vnitrozemí, aby v městečku Alice Springs účinkovali se svou show. V ní muži tančí v excentrických ženských kostýmech na populární hity ze 70. let. Cestou se trojice setkává s nejrůznějšími lidmi; jen někteří jsou však ochotni jejich odlišnost akceptovat. Patří k nim zestárlý automechanik Bob, který propadne melancholickému kouzlu elegantního transsexuála Bernadette, nebo skupina domorodých dělníků, kterou cizinci okouzlí svým vystoupením. Většinou však Bernadette, Tick/Mitzi a Adam/Felicia narážejí na nepochopení a odpor. I když je takové reakce zraňují, nehodlají a ani nedovedou přestat být sami sebou. Ani uvnitř trojice však nevládne harmonie: upjatá, stárnoucí Bernadette, která se jen těžce vzpamatovává z nedávné smrti svého přítele, žárlí na provokativního mladíčka Adama; Tick se zase potýká s utajovanou existencí manželky a synka. Trojice, poznamenaná střety s okolím a vzájemnými šarvátkami, však nakonec nachází dosud postrádanou naději a životní rovnováhu. Režisér se ve svém snímku nevyhýbá pečlivě volené vulgaritě a křiklavé melodramatičnosti. Jeho snímek, odkazující ke klasickým, často kýčovitým hollywoodským muzikálům, je zpestřen množstvím tanečních čísel, v nichž dominují výstřední kostýmy, paruky a líčení ústřední trojice. Bizarní odraz dnes módních 70. let doplňuje dobová hudba a četné odkazy na skupinu ABBA, jež je idolem jak nejmladšího z trojice, Adama, tak takřka všech Australanů. Snímek maximálně těží z bizarnosti svých protagonistů, jejichž okázalé masky a "civilní", často žalostná a pochybující podoba, tvoří "samozřejmou" jednotu. Jistou jednotvárnost dramaticky řídkého děje se autor pokouší vyvážit množstvím vizuálních atrakcí. Důležitou roli ve vyprávění má australská poušť, jíž kameraman Brian J. Breheny dodal téměř "mimozemský" vzhled. Mezi klady zajímavého snímku patří herecké výkony trojice hlavních představitelů. Dominuje tu Terence Stamp jako fascinující Bernadette, která se v touze změnit svůj mužský osud dostala snad nejdále.
    1
  • 2
  • Neústupný
    Neústupný (1996)
    Film

    Neobvyklý příběh se odehrává během roku 1968 v době sílící revolty mladých proti válce, vládě i společnosti. Jeho hrdinou je mladý zloděj aut Wally Mellish, který byl právě propuštěn z vězení, kde si odseděl několikaletý trest za krádeže. Pronajme si zchátralý domek na západním okraji města a začne ho opravovat. Seznámí se přitom s Beryl Muddle, svobodnou matkou dvouleté dcery, kterou právě propustili ze zaměstnání. Zamilují se do sebe a nakonec se k sobě nastěhují. Hloupý Wally se chce předvést jako pozorný partner a ukradne dvě nablýskané ozdoby z dvojice jaguárů. Bohužel není jako zloděj příliš chytrý a tak zanedlouho zaklepe u jeho dveří policie. Wally se však nechce vrátit do vězení a ztratit Beryl a naději na lepší život. Chce, aby policisté odešli a v panice popadne zbraň. A když vzápětí policisté ve dvěřích zahlédnou Beryl s dítětem v náručí, usoudí, že Wally drží ženu a její dceru jako rukojmí. Než si Wally a jeho partnerka uvědomí co se děje, obklíčí dům speciální jednotka policie a začne s únoscem vyjednávat. Policejní náčelník si uvědomuje, že nálada ve společnosti je napjatá. Ještě má v čerstvé paměti nevyprovokovaný útok policie na pokojnou protiválečnou demonstraci, ke kterému došlo před několika týdny a za nějž byla policie velmi kritizována. Proto je tentokrát odhodlán postupovat opatrně, přikáže tedy svému zástupci, aby s Wallym začal vyjednávat. Situace se rychle rozkřikne, dostane do zpráv a kolem domu se to záhy hemží televizními štáby, novináři i obyčejnými zvědavci a zástupy turistů, kteří si nechtějí nechat ujít nečekanou atrakci. Za turisty se objeví nejen různí pouliční prodavači, ale také skupinky mladých demonstrantů. Mezitím si v domě Wally a Beryl užívají své nečekané slávy a rozhodnou se vše oslavit svatbou, na kterou chtějí pozvat policejního náčelníka jako Wallyho svědka. Rozruchem kolem případu Wallyho obléhání, které se táhne u několik dnů, je silně znepokojen sám premiér a v obavách o svou vlastní kariéru žádá komisaře o razantnější postup.

    Žánry:KomedieKrimiRetro
    Režie:Nadia Tass
    63%

    Neobvyklý příběh se odehrává během roku 1968 v době sílící revolty mladých proti válce, vládě i společnosti. Jeho hrdinou je mladý zloděj aut Wally Mellish, který byl právě propuštěn z vězení, kde si odseděl několikaletý trest za krádeže. Pronajme si zchátralý domek na západním okraji města a začne ho opravovat. Seznámí se přitom s Beryl Muddle, svobodnou matkou dvouleté dcery, kterou právě propustili ze zaměstnání. Zamilují se do sebe a nakonec se k sobě nastěhují. Hloupý Wally se chce předvést jako pozorný partner a ukradne dvě nablýskané ozdoby z dvojice jaguárů. Bohužel není jako zloděj příliš chytrý a tak zanedlouho zaklepe u jeho dveří policie. Wally se však nechce vrátit do vězení a ztratit Beryl a naději na lepší život. Chce, aby policisté odešli a v panice popadne zbraň. A když vzápětí policisté ve dvěřích zahlédnou Beryl s dítětem v náručí, usoudí, že Wally drží ženu a její dceru jako rukojmí. Než si Wally a jeho partnerka uvědomí co se děje, obklíčí dům speciální jednotka policie a začne s únoscem vyjednávat. Policejní náčelník si uvědomuje, že nálada ve společnosti je napjatá. Ještě má v čerstvé paměti nevyprovokovaný útok policie na pokojnou protiválečnou demonstraci, ke kterému došlo před několika týdny a za nějž byla policie velmi kritizována. Proto je tentokrát odhodlán postupovat opatrně, přikáže tedy svému zástupci, aby s Wallym začal vyjednávat. Situace se rychle rozkřikne, dostane do zpráv a kolem domu se to záhy hemží televizními štáby, novináři i obyčejnými zvědavci a zástupy turistů, kteří si nechtějí nechat ujít nečekanou atrakci. Za turisty se objeví nejen různí pouliční prodavači, ale také skupinky mladých demonstrantů. Mezitím si v domě Wally a Beryl užívají své nečekané slávy a rozhodnou se vše oslavit svatbou, na kterou chtějí pozvat policejního náčelníka jako Wallyho svědka. Rozruchem kolem případu Wallyho obléhání, které se táhne u několik dnů, je silně znepokojen sám premiér a v obavách o svou vlastní kariéru žádá komisaře o razantnější postup.

    Žánry:KomedieKrimiRetro
    Režie:Nadia Tass
    3
  • 4
  • Sfinga
    Sfinga (1981)
    Film
    49%
    5
  • 6