?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Peter Gonzales Falcon: Filmy a seriály

  • Řím
    Řím (1972)
    FilmRole: Fellini, Age 18

    Po filmu Klauni (1970) na jedno z Felliniho oblíbených témat, prostředí cirkusů, vznikly krátce po sobě dva snímky věnované místům, která Fellini miloval. Amarcord (1973), ve kterém vytvořil obraz malého přímořského městečka, kde se narodil a prožil dětství. A rok předtím film Roma - s městem Římem v hlavní roli. Po pohledu zúženém na svět římské smetánky v dřívějším Sladkém životě se tentokrát Fellini vyznal ze své lásky ke krásnému i rozporuplnému velkoměstu a "svým" jedinečným Římanům, a z obdivu k jeho historii. Mozaiku obrazů, faktů i fantazie skládá z opět nezakrytě autobiografického pohledu: chlapec z Rimini, pro kterého je Řím téměř legendárním městem z vyprávění, se s ním setkává jako mladý muž, a je pohlcen jeho pulzujícím životem, doslova vtažen "do víru velkoměsta". Ve třetí části filmu se už jako zralý muž - filmař - snaží postihnout obraz města mnohem plastičtěji a hlouběji, s důrazem na jeho historii a její propojení se současností. Ve své široké fresce kombinuje Fellini téměř dokumentární pasáže se snovými vizemi. Sám o filmu Roma řekl, že je jakousi kompilací filmů, které dosud natočil, i těch, které ještě nenatočil.

    Žánry:DramaSatira
    72%

    Po filmu Klauni (1970) na jedno z Felliniho oblíbených témat, prostředí cirkusů, vznikly krátce po sobě dva snímky věnované místům, která Fellini miloval. Amarcord (1973), ve kterém vytvořil obraz malého přímořského městečka, kde se narodil a prožil dětství. A rok předtím film Roma - s městem Římem v hlavní roli. Po pohledu zúženém na svět římské smetánky v dřívějším Sladkém životě se tentokrát Fellini vyznal ze své lásky ke krásnému i rozporuplnému velkoměstu a "svým" jedinečným Římanům, a z obdivu k jeho historii. Mozaiku obrazů, faktů i fantazie skládá z opět nezakrytě autobiografického pohledu: chlapec z Rimini, pro kterého je Řím téměř legendárním městem z vyprávění, se s ním setkává jako mladý muž, a je pohlcen jeho pulzujícím životem, doslova vtažen "do víru velkoměsta". Ve třetí části filmu se už jako zralý muž - filmař - snaží postihnout obraz města mnohem plastičtěji a hlouběji, s důrazem na jeho historii a její propojení se současností. Ve své široké fresce kombinuje Fellini téměř dokumentární pasáže se snovými vizemi. Sám o filmu Roma řekl, že je jakousi kompilací filmů, které dosud natočil, i těch, které ještě nenatočil.

    Žánry:DramaSatira
    1
  • Santo oficio, El
    Santo oficio, El (1974)
    FilmRole: Fray Gaspar
    Ve filmografii Artura Ripsteina nalezneme pouze dva historické filmy - Recuerdos del porvenir a Inkvizice. Snímek Inkvizice je historicky věrnou rekonstrukcí osudu rodiny Carvajalů, které je využito k reflexi pronásledování mexických Židů v XVI. století. Nejde o zobrazení honu na čarodějnice či kacíře, ale podle slov režiséra má film být i jakousi všeobecnou metaforou o prvopočátcích formování moderní mexické společnosti a mexického státu.
    Žánry:DramaHistorický
    70%
    Ve filmografii Artura Ripsteina nalezneme pouze dva historické filmy - Recuerdos del porvenir a Inkvizice. Snímek Inkvizice je historicky věrnou rekonstrukcí osudu rodiny Carvajalů, které je využito k reflexi pronásledování mexických Židů v XVI. století. Nejde o zobrazení honu na čarodějnice či kacíře, ale podle slov režiséra má film být i jakousi všeobecnou metaforou o prvopočátcích formování moderní mexické společnosti a mexického státu.
    Žánry:DramaHistorický
    2
  • 3
  • Konec
    Konec (1978)
    FilmRole: Latin Lover (as Peter Gonzales)
    • iTunes
    Na začátku snímku Konec se Wendell Sonny Lawson dozví od svého lékaře, že umírá na "to samé, co měla Ali MacGraw ve filmu Love Story." Lawson na svou nedlouhou vyhlídku života bezprostředně reaguje výbuchem nezvladatelného pláče, což jeho spolucestujícím ve výtahu není zrovna dvakrát příjemné. Vydá se do blízkého kostela, aby se vyznal ze všech svých hříchů, ale narazí jen na očividnou neschopnost mladého kněze. Pokusí se tedy vyřešit pár problémů se svou přítelkyní, bývalou ženou dcerou Julií a svými rodiči. Zjistí ale, že jsou příliš zavaleni vlastními problémy a nevěnují mu pozornost. Nakonec se rozhodne pro sebevraždu, která se mu ale ne a ne podařit, a tak skončí v psychiatrické léčebně, kde se skamarádí s dalším šíleným pacientem, jehož ztvárnil Dom DeLuise.
    Žánry:Komedie
    55%
    Na začátku snímku Konec se Wendell Sonny Lawson dozví od svého lékaře, že umírá na "to samé, co měla Ali MacGraw ve filmu Love Story." Lawson na svou nedlouhou vyhlídku života bezprostředně reaguje výbuchem nezvladatelného pláče, což jeho spolucestujícím ve výtahu není zrovna dvakrát příjemné. Vydá se do blízkého kostela, aby se vyznal ze všech svých hříchů, ale narazí jen na očividnou neschopnost mladého kněze. Pokusí se tedy vyřešit pár problémů se svou přítelkyní, bývalou ženou dcerou Julií a svými rodiči. Zjistí ale, že jsou příliš zavaleni vlastními problémy a nevěnují mu pozornost. Nakonec se rozhodne pro sebevraždu, která se mu ale ne a ne podařit, a tak skončí v psychiatrické léčebně, kde se skamarádí s dalším šíleným pacientem, jehož ztvárnil Dom DeLuise.
    Žánry:Komedie
    4
  • 5