?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Antonio Florido: Filmy a seriály

  • Vítáme vás, pane Marshalle
    Vítáme vás, pane Marshalle (1953)
    FilmRole: Maquinista de apisonadora
    Španělský celovečerní umělecký film. — Do malého španělského městečka přichází vzrušující zpráva o návštěvě zástupců Marshallova plánu. Obyvatelstvo chystá vzácným hostům slavné uvítání. Konají se dalekosáhlé a nákladné přípravy. Každý sní o tom, co od Američanů dostane. Konečně nadejde velký den. Ale americká auta jen rychle projedou špalírem jásajících měšťanů a zmizí. A tak na velký den zůstává městečku jen nepříjemná vzpomínka v podobě dluhu za náklady na vítací slavnost. — V Cannes v r. 1953 na Mezinárodním filmovém festivalu dostal tento film Velkou mezinárodní cenu za film dobré pohody a zvláště byl oceněn hodnotný scénář, který napsal přední španělský režisér J. A. Bardem. (FILMOVÝ PŘEHLED 45 / 1956)
    Žánry:KomedieSatira
    73%
    Španělský celovečerní umělecký film. — Do malého španělského městečka přichází vzrušující zpráva o návštěvě zástupců Marshallova plánu. Obyvatelstvo chystá vzácným hostům slavné uvítání. Konají se dalekosáhlé a nákladné přípravy. Každý sní o tom, co od Američanů dostane. Konečně nadejde velký den. Ale americká auta jen rychle projedou špalírem jásajících měšťanů a zmizí. A tak na velký den zůstává městečku jen nepříjemná vzpomínka v podobě dluhu za náklady na vítací slavnost. — V Cannes v r. 1953 na Mezinárodním filmovém festivalu dostal tento film Velkou mezinárodní cenu za film dobré pohody a zvláště byl oceněn hodnotný scénář, který napsal přední španělský režisér J. A. Bardem. (FILMOVÝ PŘEHLED 45 / 1956)
    Žánry:KomedieSatira
    1
  • Cielo negro
    Cielo negro (1951)
    Film
    Jeden z nejlepších filmů Manuela Mur Otiho vypráví příběh lásky chudé zaměstnankyně módního domu v Madridu, starající se o svou nemocnou matku, k bohémskému partnerovi. V tajně vypůjčených drahých šatech mu předstírá jinou životní realitu, zpronevěra je však odhalena, dívka ztrácí zaměstnání a ocitá se stále více v nepřízni osudu. Matka umírá a neštěstí dívky vrcholí oznámením, že pravděpodobně oslepne. V zoufalství pomýšlí na sebevraždu skokem z mostu. Melodrama, ovlivněné neorealismem, zaznamenává věčný konflikt mezi realitou a přáním, chudobou a penězi, nemocí a smrtí. Vyzdvihován bývá zejména závěrečný travelling, který sleduje hrdinku po madridské ulici Bailén, od viaduktu ke kostelu sv. Františka. Cena CEC 1951 pro film a hlavní představitelku Susanu Canalesovou.
    Žánry:Drama
    71%
    Jeden z nejlepších filmů Manuela Mur Otiho vypráví příběh lásky chudé zaměstnankyně módního domu v Madridu, starající se o svou nemocnou matku, k bohémskému partnerovi. V tajně vypůjčených drahých šatech mu předstírá jinou životní realitu, zpronevěra je však odhalena, dívka ztrácí zaměstnání a ocitá se stále více v nepřízni osudu. Matka umírá a neštěstí dívky vrcholí oznámením, že pravděpodobně oslepne. V zoufalství pomýšlí na sebevraždu skokem z mostu. Melodrama, ovlivněné neorealismem, zaznamenává věčný konflikt mezi realitou a přáním, chudobou a penězi, nemocí a smrtí. Vyzdvihován bývá zejména závěrečný travelling, který sleduje hrdinku po madridské ulici Bailén, od viaduktu ke kostelu sv. Františka. Cena CEC 1951 pro film a hlavní představitelku Susanu Canalesovou.
    Žánry:Drama
    2
  • 3