?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Michel Ferry: Filmy a seriály

  • 1
  • Pauline à la plage
    Pauline à la plage (1983)
    FilmRole: Sylvain's Friend (uncredited)
    Ve třetím díle cyklu „Komedie a přísloví“ se význačný francouzský režisér a představitel nové vlny Eric Rohmer rozhodl publiku předestřít příběh mladé dívky Pauliny, kterou čekají prázdniny plné dospělosti, omylů, ale také lásky a překotně bušícího srdce. Na jeho počátku stojí čerstvě rozvedená světácká Marion, která odjíždí na pobřeží Normandie, kde by ráda v klidu strávila zbytek léta v rodinném sídle. A protože ji tíží samota, vezme sebou k oceánu také svoji mladší, teprve dospívající sestřenici Paulinu, pro niž je to zajímavá možnost, jak si zpestřit poslední dny předškolního volna. Obě jsou svobodné, bez závazků, nemají důvod se vzájemně kontrolovat, a proto si také okamžitě začnou užívat slunce, vyhřátého písku, rozbouřených vln a pochopitelně také přízně na každém kroku se ohlížejících mužů a mladíků. Brzy se ale začne vše komplikovat a zaplétat, jakmile se ke slovu dostanou city. A těch mají Marion, ale především nezkušená Paulina na rozdávání. V dramatické komediální romanci, která si v roce 1983 odnesla tři ceny z Berlinale, excelují Amanda Langletová a Arielle Dombasleová.
    74%
    Ve třetím díle cyklu „Komedie a přísloví“ se význačný francouzský režisér a představitel nové vlny Eric Rohmer rozhodl publiku předestřít příběh mladé dívky Pauliny, kterou čekají prázdniny plné dospělosti, omylů, ale také lásky a překotně bušícího srdce. Na jeho počátku stojí čerstvě rozvedená světácká Marion, která odjíždí na pobřeží Normandie, kde by ráda v klidu strávila zbytek léta v rodinném sídle. A protože ji tíží samota, vezme sebou k oceánu také svoji mladší, teprve dospívající sestřenici Paulinu, pro niž je to zajímavá možnost, jak si zpestřit poslední dny předškolního volna. Obě jsou svobodné, bez závazků, nemají důvod se vzájemně kontrolovat, a proto si také okamžitě začnou užívat slunce, vyhřátého písku, rozbouřených vln a pochopitelně také přízně na každém kroku se ohlížejících mužů a mladíků. Brzy se ale začne vše komplikovat a zaplétat, jakmile se ke slovu dostanou city. A těch mají Marion, ale především nezkušená Paulina na rozdávání. V dramatické komediální romanci, která si v roce 1983 odnesla tři ceny z Berlinale, excelují Amanda Langletová a Arielle Dombasleová.
    2
  • Posedlost
    Posedlost (1992)
    Film
    Stephen Fleming (Jeremy Irons), dobre situovaný muž, člen vládneho kabinetu žije naplnený rodinný a profesionálny život. Jeho manželstvo s Ingrid je vyrovnané, až do chvíle, keď sa zoznámi s Annou (Juliette Binoche), priateľkou svojho syna Martyna. Vzplanie v ňom neovládateľná vášeň a je schopný urobiť čokoľvek, aby bol s ňou. Posadnutosť Annou Stephena tak pohltí, že nie je schopný a ani ochotný ničivý vzťah ukončiť. Keď Anna Stephenovi oznámi, že ju Marty požiadal o ruku a ona súhlasila, zhubný milenecký štvoruholník sa blíži k nevyhnutnej tragédii. Anna zostáva mimo, no Stephen a jeho rodina zaplatia krutú daň. (oficiální text distributora)
    Žánry:DramaRomantický
    69%
    Stephen Fleming (Jeremy Irons), dobre situovaný muž, člen vládneho kabinetu žije naplnený rodinný a profesionálny život. Jeho manželstvo s Ingrid je vyrovnané, až do chvíle, keď sa zoznámi s Annou (Juliette Binoche), priateľkou svojho syna Martyna. Vzplanie v ňom neovládateľná vášeň a je schopný urobiť čokoľvek, aby bol s ňou. Posadnutosť Annou Stephena tak pohltí, že nie je schopný a ani ochotný ničivý vzťah ukončiť. Keď Anna Stephenovi oznámi, že ju Marty požiadal o ruku a ona súhlasila, zhubný milenecký štvoruholník sa blíži k nevyhnutnej tragédii. Anna zostáva mimo, no Stephen a jeho rodina zaplatia krutú daň. (oficiální text distributora)
    Žánry:DramaRomantický
    3
  • Bílé období sucha
    Bílé období sucha (1989)
    Film
    Po celý svůj život byl učitel Ben du Toit izolován od hrůz apartheidu ve své rodné Jižní Africe. Když je syn jeho černého zahradníka zatčen a zbit za školní protest v Sowetu, domyslí si důvody policie. Podruhé se už ale chlapec nevrátí a tak Ben svému sluhovi slíbí, že se případem bude zabývat. Zjistí, že byl zabit, jen aby policejní kapitán Stolz ukojil své násilnické choutky. Zjistí, jak funguje systém, který ho celá léta chránil. Rozhodne se proto najmout Iana Mackenzieho, aby vraha zažaloval. Ten u soudu neuspěje, což Bena rozlítí tak, že se z něj stane radikální buřič, který se odcizí od svých bílých přátel, sousedů i rodiny.
    66%
    Po celý svůj život byl učitel Ben du Toit izolován od hrůz apartheidu ve své rodné Jižní Africe. Když je syn jeho černého zahradníka zatčen a zbit za školní protest v Sowetu, domyslí si důvody policie. Podruhé se už ale chlapec nevrátí a tak Ben svému sluhovi slíbí, že se případem bude zabývat. Zjistí, že byl zabit, jen aby policejní kapitán Stolz ukojil své násilnické choutky. Zjistí, jak funguje systém, který ho celá léta chránil. Rozhodne se proto najmout Iana Mackenzieho, aby vraha zažaloval. Ten u soudu neuspěje, což Bena rozlítí tak, že se z něj stane radikální buřič, který se odcizí od svých bílých přátel, sousedů i rodiny.
    4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Pod třešňovou lunou
    Pod třešňovou lunou (1986)
    Film

    Christopher Tracy (Prince) je chudý, leč o to více líbezný hochštapler. Společně s bratrancem „Lišákem“ (Jerome Benton) láká do svého lůna francouzské buržousty ženského pohlaví, z nichž mámí pod rouškou lásky peníze. Další obětí k zulíbání má být Mary Sharonová (Kristin S. Thomasová), budoucí dědička kolosálního majetku neméně majetnického otce. Mary právě slaví plnoletost a při té příležitosti její rodina koná velkolepou oslavu, na níž nemohou Christopher a Lišák chybět. Mary a Christopherovi se však stane něco, co ani jeden z nich nečekal: láska na první pohled. Tím pro zamilovaná holoubátka nastanou přetěžké trampoty – třídní rozkol, žárlivost a boj o holý život nevyjímaje... Druhý celovečerní snímek legendárního hudebníka Prince. Pod třešňovou lunou měl původně režírovat Jean-Baptiste Mondino, z časových důvodů jej však vystřídal jiný Madonnin spolupracovník, a to provokativní režisérka Mary Lambertová (mj. Hřbitov domácích zvířátek). Prince však nebyl s jejím režijním vedením spokojen, a tak se režie ujal nakonec sám. Na štábní pozici mu vypomáhal kameraman filmu, Michael Ballhaus. Scénář dle Princovy koncepce napsala debutující Becky Johnstonová, která se později proslavila podobně kýčovitým Pánem přílivu a dále Sedmi lety v Tibetu. Účelně triviální romance navazuje na dědictví srdceryvných melodramat klasické hollywoodské školy 30. let, čemuž se vedle přemíry cukrkandlového patosu podřizuje černobílé ztvárnění, které ještě více posiluje nostalgický tón vyprávění, a exotické lokace Azurového pobřeží. Každičký osudový dialog, z něhož emoce doslova prýští, střídá kousavá satira, jež si dělá šoufky z řady společenských stereotypů a žánrových konvencí kinematografie červené knihovny. Princův hudební románek tak získává podobu znamenitě kýčovité taškařice, které dodává správný šmak funkový hudební doprovod, jenž složil Prince, a jehož třeskutost zahlazují baladické orchestrace jazzmana Douglase C. Fischera (Sex po telefonu Spikea Leeho). Polozapomenutý střípek Princovy filmové kariéry sice nenavázal na divácký úspěch slavnějšího Purpurového deště, na druhou stranu získal přespříliš štědrou pozornost kritické obce, když obdržel hned osm nominací na Zlaté maliny, z nichž pět proměnil: nejhorší film, herec a režisér (Prince), herec vedlejší role (Jerome Benton) a píseň (Love or $). Navzdory nepřízni kritiků a dobově vlažné odezvě publika si Pod třešňovou lunou postupem času našlo okruh skalních příznivců a i řada filmových historiků a publicistů revidovala své příkré názory na mělké hlubiny Princova veledíla. Pod třešňovou lunou uvádíme při příležitosti vzpomínky na Princovo náhlé zesnutí, které přišlo v dubnu, roku 2016. (TV program)

    Režie:Prince
    53%

    Christopher Tracy (Prince) je chudý, leč o to více líbezný hochštapler. Společně s bratrancem „Lišákem“ (Jerome Benton) láká do svého lůna francouzské buržousty ženského pohlaví, z nichž mámí pod rouškou lásky peníze. Další obětí k zulíbání má být Mary Sharonová (Kristin S. Thomasová), budoucí dědička kolosálního majetku neméně majetnického otce. Mary právě slaví plnoletost a při té příležitosti její rodina koná velkolepou oslavu, na níž nemohou Christopher a Lišák chybět. Mary a Christopherovi se však stane něco, co ani jeden z nich nečekal: láska na první pohled. Tím pro zamilovaná holoubátka nastanou přetěžké trampoty – třídní rozkol, žárlivost a boj o holý život nevyjímaje... Druhý celovečerní snímek legendárního hudebníka Prince. Pod třešňovou lunou měl původně režírovat Jean-Baptiste Mondino, z časových důvodů jej však vystřídal jiný Madonnin spolupracovník, a to provokativní režisérka Mary Lambertová (mj. Hřbitov domácích zvířátek). Prince však nebyl s jejím režijním vedením spokojen, a tak se režie ujal nakonec sám. Na štábní pozici mu vypomáhal kameraman filmu, Michael Ballhaus. Scénář dle Princovy koncepce napsala debutující Becky Johnstonová, která se později proslavila podobně kýčovitým Pánem přílivu a dále Sedmi lety v Tibetu. Účelně triviální romance navazuje na dědictví srdceryvných melodramat klasické hollywoodské školy 30. let, čemuž se vedle přemíry cukrkandlového patosu podřizuje černobílé ztvárnění, které ještě více posiluje nostalgický tón vyprávění, a exotické lokace Azurového pobřeží. Každičký osudový dialog, z něhož emoce doslova prýští, střídá kousavá satira, jež si dělá šoufky z řady společenských stereotypů a žánrových konvencí kinematografie červené knihovny. Princův hudební románek tak získává podobu znamenitě kýčovité taškařice, které dodává správný šmak funkový hudební doprovod, jenž složil Prince, a jehož třeskutost zahlazují baladické orchestrace jazzmana Douglase C. Fischera (Sex po telefonu Spikea Leeho). Polozapomenutý střípek Princovy filmové kariéry sice nenavázal na divácký úspěch slavnějšího Purpurového deště, na druhou stranu získal přespříliš štědrou pozornost kritické obce, když obdržel hned osm nominací na Zlaté maliny, z nichž pět proměnil: nejhorší film, herec a režisér (Prince), herec vedlejší role (Jerome Benton) a píseň (Love or $). Navzdory nepřízni kritiků a dobově vlažné odezvě publika si Pod třešňovou lunou postupem času našlo okruh skalních příznivců a i řada filmových historiků a publicistů revidovala své příkré názory na mělké hlubiny Princova veledíla. Pod třešňovou lunou uvádíme při příležitosti vzpomínky na Princovo náhlé zesnutí, které přišlo v dubnu, roku 2016. (TV program)

    Režie:Prince
    8
  • Zabij mně s citem
    Zabij mně s citem (2004)
    Film
    51%
    9
  • Rudá Sonja
    Rudá Sonja (1985)
    Film
    47%
    10