Joël Farges: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Joël Farges: Filmy a seriály

  • 1
  • Šimon kouzelník
    Šimon kouzelník (1999)
    Film
    Francouzská policie si do Paříže pozve k vyřešení tajemné vraždy známého maďarského visionáře a kouzelníka. Šimon lehce řeší komplikovaný případ, ale více ho zajímají jiné "věci", proto uzavírá bláznivou sázku s místním excentrikem a prožívá několik neobyčejných chvil v blízkosti půvabné studentky... Na Maďarském filmovém týdnu v roce 1999 získal tři ocenění: Cenu za režii (Ildikó Enyediová), Cenu za nejlepší kameru (Tibor Máthé) a Cenu za mužský herecký výkon (Péter Andorai).
    Žánry:Drama
    69%
    Francouzská policie si do Paříže pozve k vyřešení tajemné vraždy známého maďarského visionáře a kouzelníka. Šimon lehce řeší komplikovaný případ, ale více ho zajímají jiné "věci", proto uzavírá bláznivou sázku s místním excentrikem a prožívá několik neobyčejných chvil v blízkosti půvabné studentky... Na Maďarském filmovém týdnu v roce 1999 získal tři ocenění: Cenu za režii (Ildikó Enyediová), Cenu za nejlepší kameru (Tibor Máthé) a Cenu za mužský herecký výkon (Péter Andorai).
    Žánry:Drama
    2
  • 3
  • Paralelní světy
    Paralelní světy (2001)
    Film
    Především ženské hrdinky vystupují z příběhu velice plasticky a v součtu tvoří důkladnou a detailní mapu ženského světa. Jejich mužské protějšky autor neexponuje jako aktivní elementy, a snad proto může z Paralelních světů dýchnout závan feminismu. Zatímco Tereza touží po přirozeném naplnění vztahu - tedy po dítěti, ambiciózní Kryštof je "spokojeně" uzavřený v současné konstelaci mezi prací, přítelkyní a milenkou. Zarputilost, s jakou Petr Václav pokračuje v cestě mimo vyšlapané pěšiny a mnohdy i proti proudu současných tendencí, vzbuzuje obdiv.
    Žánry:Romantický
    66%
    Především ženské hrdinky vystupují z příběhu velice plasticky a v součtu tvoří důkladnou a detailní mapu ženského světa. Jejich mužské protějšky autor neexponuje jako aktivní elementy, a snad proto může z Paralelních světů dýchnout závan feminismu. Zatímco Tereza touží po přirozeném naplnění vztahu - tedy po dítěti, ambiciózní Kryštof je "spokojeně" uzavřený v současné konstelaci mezi prací, přítelkyní a milenkou. Zarputilost, s jakou Petr Václav pokračuje v cestě mimo vyšlapané pěšiny a mnohdy i proti proudu současných tendencí, vzbuzuje obdiv.
    Žánry:Romantický
    4
  • Žiletky
    Žiletky (1993)
    Film
    65%
    5
  • Oběti a vrazi
    Oběti a vrazi (2000)
    Film
    65%
    6
  • Toyen
    Toyen (2005)
    Film
    • KVIFF TV
    • DaFilms

    Velký ateliér, hangár či cirkusový stan. Zde zbudujeme velký svět Toyen (1902-1980) a Jindřicha Heislera (1914-1953), předních evropských surrealistů. Kulisa se bude skládat z fragmentů bytů, hotelů, kaváren a ulic. Koupelna a vana v bytě Toyen, residence, kde 4 roky bydlel Heisler, Žid, který se nedostavil k transportu, a kde on a jeho milenka vytvářeli umění. Malířská výbava, klobouky, peněženky, fotografická výbava, rádiová hlášení přibližně z let 1930-1970. Nad tím vším švenkuje vodorovně i svisle kamera a zkoumá tak místa činu. Jsou zde obrovská promítací plátna s dobovými filmy a fotografickými scénami. Amatérské filmy, natočené Toyen a Heislerem. Pronikneme do obrazů a uměleckých děl v tomto vskutku fantaskním světě. Zepředu, zezadu, skrze režné malířské plátno. Surrealismus jako základ jejich naprosté nezávislosti na politice, režimech, národnosti, bohatství a chudobě. Přežijí hrůzy nacismu i komunismu. Vytváření seberealizace, nezávislosti a svobody. Vnitřní síla, puzení, energie jejich nevšedního vztahu, jejich lásky. Toyen někdy jako muž, jindy jako obhájce hrubé erotiky, dokonce pornografie. Život pražské a pařížské bohémy. Toyen ani Heisler nebyli nikdy s nikým v manželském svazku. Neměli děti. Spolu, jeden vedle druhého, vynalezli nové umělecké přístupy, poezii, koláž, fotografické techniky, reklamní artefakty. Důraz na nekompromisní agresivitu a bojovnost i něžných vizí, které vypadají jako počátek dnešní důležitosti vizuálna a video prezentací. Poezie a šok. Budeme hledat a zkoumat, jako tato dvojice (Heisler byl o 12 let mladší než Toyen, která jej přežila o 27 let), stále spolu, svázaní neviditelnou pupeční šňůrou tvorby a emoce. Přežije pouze síla jednotlivce!

    Film Toyen, založený na historických faktech a konkrétních uměleckých dílech, nepředstavuje životopisný příběh, ani dokument o tomto období a jeho umění. Film bude existovat zcela nezávisle jako originální umělecké dílo, které má vlastní svět a vlastní poetiku.

    Žánry:Biografický
    Režie:Jan Němec
    65%

    Velký ateliér, hangár či cirkusový stan. Zde zbudujeme velký svět Toyen (1902-1980) a Jindřicha Heislera (1914-1953), předních evropských surrealistů. Kulisa se bude skládat z fragmentů bytů, hotelů, kaváren a ulic. Koupelna a vana v bytě Toyen, residence, kde 4 roky bydlel Heisler, Žid, který se nedostavil k transportu, a kde on a jeho milenka vytvářeli umění. Malířská výbava, klobouky, peněženky, fotografická výbava, rádiová hlášení přibližně z let 1930-1970. Nad tím vším švenkuje vodorovně i svisle kamera a zkoumá tak místa činu. Jsou zde obrovská promítací plátna s dobovými filmy a fotografickými scénami. Amatérské filmy, natočené Toyen a Heislerem. Pronikneme do obrazů a uměleckých děl v tomto vskutku fantaskním světě. Zepředu, zezadu, skrze režné malířské plátno. Surrealismus jako základ jejich naprosté nezávislosti na politice, režimech, národnosti, bohatství a chudobě. Přežijí hrůzy nacismu i komunismu. Vytváření seberealizace, nezávislosti a svobody. Vnitřní síla, puzení, energie jejich nevšedního vztahu, jejich lásky. Toyen někdy jako muž, jindy jako obhájce hrubé erotiky, dokonce pornografie. Život pražské a pařížské bohémy. Toyen ani Heisler nebyli nikdy s nikým v manželském svazku. Neměli děti. Spolu, jeden vedle druhého, vynalezli nové umělecké přístupy, poezii, koláž, fotografické techniky, reklamní artefakty. Důraz na nekompromisní agresivitu a bojovnost i něžných vizí, které vypadají jako počátek dnešní důležitosti vizuálna a video prezentací. Poezie a šok. Budeme hledat a zkoumat, jako tato dvojice (Heisler byl o 12 let mladší než Toyen, která jej přežila o 27 let), stále spolu, svázaní neviditelnou pupeční šňůrou tvorby a emoce. Přežije pouze síla jednotlivce!

    Film Toyen, založený na historických faktech a konkrétních uměleckých dílech, nepředstavuje životopisný příběh, ani dokument o tomto období a jeho umění. Film bude existovat zcela nezávisle jako originální umělecké dílo, které má vlastní svět a vlastní poetiku.

    Žánry:Biografický
    Režie:Jan Němec
    7
  • Marian
    Marian (1996)
    Film
    65%
    8
  • Tueur à gages
    Tueur à gages (1998)
    Film

    Marat je jedním z nejlepších taxikářů v hlavním městě Kazachstánu. Když nabourá mercedes místního zbohatlíka, jeho život se promění ve skutečnou noční můru. Aby zaplatil opravu, půjčí si peníze od mafie. Nedokáže je splácet, a tak přistoupí na podivný obchod: nemá-li peníze, musí mafii prokázat jinou službu. Film o drsné realitě postkomunistického Kazachstánu a o tom, jaké důsledky má pro lidskou duši.

    65%

    Marat je jedním z nejlepších taxikářů v hlavním městě Kazachstánu. Když nabourá mercedes místního zbohatlíka, jeho život se promění ve skutečnou noční můru. Aby zaplatil opravu, půjčí si peníze od mafie. Nedokáže je splácet, a tak přistoupí na podivný obchod: nemá-li peníze, musí mafii prokázat jinou službu. Film o drsné realitě postkomunistického Kazachstánu a o tom, jaké důsledky má pro lidskou duši.

    9