?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Natalie Engelstein: Filmy a seriály

  • 1
  • Paříži, miluji Tě
    Paříži, miluji Tě (2006)
    Film
    V „Paříži, miluji tě“ se sešli světoznámí režiséři, mezi něž patří bratři Coenovi, Gus Van Sant, Gurinder Chadha, Wes Craven, Walter Salles, Alexander Payne a Olivier Assayas, aby společně ukázali Paříž způsobem, jaký tu ještě nebyl. Natočen lidmi stejně kosmopolitními jako město samo. Americký turista vidí rasové napětí a paranoidní vize města. Mladá emigrantka pracuje v buržoazním prostředí. Americká hvězdička natáčí film. Muž neví, zda být s manželkou nebo milenkou. Mladík pracuje v tiskárně a touží po jiném muži. Otec se pere se vztahem ke své dceři. Pár se snaží okořenit svůj sexuální život. To je jen pár zážitků, které tvoří „Paříži, miluji tě“...
    Žánry:Romantický
    72%
    V „Paříži, miluji tě“ se sešli světoznámí režiséři, mezi něž patří bratři Coenovi, Gus Van Sant, Gurinder Chadha, Wes Craven, Walter Salles, Alexander Payne a Olivier Assayas, aby společně ukázali Paříž způsobem, jaký tu ještě nebyl. Natočen lidmi stejně kosmopolitními jako město samo. Americký turista vidí rasové napětí a paranoidní vize města. Mladá emigrantka pracuje v buržoazním prostředí. Americká hvězdička natáčí film. Muž neví, zda být s manželkou nebo milenkou. Mladík pracuje v tiskárně a touží po jiném muži. Otec se pere se vztahem ke své dceři. Pár se snaží okořenit svůj sexuální život. To je jen pár zážitků, které tvoří „Paříži, miluji tě“...
    Žánry:Romantický
    2
  • Husar na střeše
    Husar na střeše (1995)
    Film
    Děj se odehrává v době velké epidemie cholery, jež na počátku třicátých let devatenáctého století postihla jižní Francii. Mladý italský revolucionář Angelo musí prchat před rakouskými agenty, usilujícími o jeho život. Na útěku se setkává s děsivými následky cholery. Ukrývá se před pronásledovateli i před dragouny, kteří kvůli epidemii internují lidi v narychlo zřízených karanténách. Bez váhání se mladík rozhodne doprovázet mladou ženu, putující přes hory za manželem. Je to pro něj samozřejmost, daná jeho výchovou a šlechtickým kodexem cti. Angelo nakonec zachrání krásnou ženu před smrtí a doprovodí jí až k jejímu mnohem staršímu manželovi. Tím však jejich příběh vzájemné náklonosti patrně neskončí...

    Snímek oživuje kdysi oblíbený žánr velkoryse pojatého historického příběhu a snaží se skloubit barvitou podívanou s uměleckým záměrem. Režisér natočil sugestivní drama, v němž dominantní roli hrají provensálské hory, vesnice a městečka. S jistým naturalismem zachytil hrůzy cholerové epidemie a naopak s jemnou lyrickou nadsázkou popisuje vztah čestného důstojníka a odvážné dámy. Film patří k nejdražším, ale také divácky nejúspěšnějším projektům francouzské kinematografie konce minulého století.
    70%
    Děj se odehrává v době velké epidemie cholery, jež na počátku třicátých let devatenáctého století postihla jižní Francii. Mladý italský revolucionář Angelo musí prchat před rakouskými agenty, usilujícími o jeho život. Na útěku se setkává s děsivými následky cholery. Ukrývá se před pronásledovateli i před dragouny, kteří kvůli epidemii internují lidi v narychlo zřízených karanténách. Bez váhání se mladík rozhodne doprovázet mladou ženu, putující přes hory za manželem. Je to pro něj samozřejmost, daná jeho výchovou a šlechtickým kodexem cti. Angelo nakonec zachrání krásnou ženu před smrtí a doprovodí jí až k jejímu mnohem staršímu manželovi. Tím však jejich příběh vzájemné náklonosti patrně neskončí...

    Snímek oživuje kdysi oblíbený žánr velkoryse pojatého historického příběhu a snaží se skloubit barvitou podívanou s uměleckým záměrem. Režisér natočil sugestivní drama, v němž dominantní roli hrají provensálské hory, vesnice a městečka. S jistým naturalismem zachytil hrůzy cholerové epidemie a naopak s jemnou lyrickou nadsázkou popisuje vztah čestného důstojníka a odvážné dámy. Film patří k nejdražším, ale také divácky nejúspěšnějším projektům francouzské kinematografie konce minulého století.
    3
  • Un pont entre deux rives
    Un pont entre deux rives (1999)
    Film
    64%
    4
  • Bohužel pro mě
    Bohužel pro mě (1993)
    Film
    • Netflix
    63%
    5
  • Táta nebo milenec
    Táta nebo milenec (1991)
    Film
    • iVysílání
    André je rozvedený muž ve středních letech, který chce na jedné straně začít nový život, ale na druhé straně musí se ctí zastat otcovské povinnosti ke své dospívající dceři. Vezme jí na dovolenou do přímořského letoviska na Mauritiu. Teprve nyní André zjišťuje, že Véronique je už vlastně mladá dáma. I když otcovský dohled nabírá na ostražitosti, přesto Véronique ztratí pro osmnáctiletého Benjamina srdce. Aby se pro tohoto chlapce stala co nejzajímavější, vydává Véro svého otce za milence, u kterého se skrývá, protože ji hledá policie kvůli krádeži a drogám. Benjamin jí uvěří každé slovo, a jak bývá obvyklé, brzy se na Mauritiu nenajde jediný člověk, který by o tomto podivném "milenci" nevěděl a neodsuzoval jeho chování. Když se André o všem doví, nejraději by, jako každý správný otec, své dceři nařezal a okamžitě odjel, ale... Po boku Gérarda Depardieua, se kterým francouzská komedie Táta nebo milenec? stojí a padá, debutovala mladinká Marie Gillainová.
    56%
    André je rozvedený muž ve středních letech, který chce na jedné straně začít nový život, ale na druhé straně musí se ctí zastat otcovské povinnosti ke své dospívající dceři. Vezme jí na dovolenou do přímořského letoviska na Mauritiu. Teprve nyní André zjišťuje, že Véronique je už vlastně mladá dáma. I když otcovský dohled nabírá na ostražitosti, přesto Véronique ztratí pro osmnáctiletého Benjamina srdce. Aby se pro tohoto chlapce stala co nejzajímavější, vydává Véro svého otce za milence, u kterého se skrývá, protože ji hledá policie kvůli krádeži a drogám. Benjamin jí uvěří každé slovo, a jak bývá obvyklé, brzy se na Mauritiu nenajde jediný člověk, který by o tomto podivném "milenci" nevěděl a neodsuzoval jeho chování. Když se André o všem doví, nejraději by, jako každý správný otec, své dceři nařezal a okamžitě odjel, ale... Po boku Gérarda Depardieua, se kterým francouzská komedie Táta nebo milenec? stojí a padá, debutovala mladinká Marie Gillainová.
    6
  • Bratrstvo ticha
    Bratrstvo ticha (2003)
    Film
    • iTunes
    Gerard Depardieu jako kněz a lékař, který se ve francouzském thrilleru snaží odhalit tajemství, které obestírá minulost krásných dvojčat. Pětadvacetiletá karmelitánská jeptiška Sarah, která žije v jednom brazilském klášteře, se zhroutí v bolestech a zmateně chrlí nesmysly fráze. Ve stejnou chvíli se na druhém konci světa probudí ve vězení její identické dvojče, sestra Gaelle, a zjistí, že její cela je v plamenech. Zatímco Gaelle, která se stala obětí útoku spoluvězňů, je přemístěna do jiného vězení, za Sarah přichází kněz a současně lékař, dr. Joachim Ferrer. Je zmaten jejím podivným případem, Sarah však o své minulosti mlčí a matka Emmanuelle, která je abatyší kláštera, si nepřeje, aby Joachim s dívkou mluvil. Tím víc ho však případ i krása mladé jeptišky zaujmou a on se jí rozhodne pomoci za každou cenu. Na vlastní pěst se pustí do pátrání a zjistí, že dívka má ve Francii sestru, dvojče, se kterým by mohla být v neobvyklém duševním propojení. Ponoří se hlouběji do minulosti a zjistí, že Sarah vstoupila do kláštera před deseti lety, ve stejnou dobu, kdy byla tehdy čtrnáctiletá Gaelle odsouzena za zabití dítěte. Případ tehdy vyvolal hodně rozruchu a nenávisti. Joachim, který se pokouší vyrovnat se svou vlastní temnou minulostí nedokáže nechat svého pátrání, a přesto, že se tím dostává do stále větších potíží, vydá se do Francie. Najde Gaelle, která byla nedávno propuštěna na podmínku, vezme dívku k sobě domů a poté jí pomůže uprchnout z Francie do Brazílie, aby se mohla setkat se svou sestrou. Vztah Joachima a Gaelle se stává stále komplikovanějším, a navíc je začne ohrožovat někdo, kdo by byl nejraději, kdyby minulosti zůstala skrytá a pohřbená. Přesto začne pomalu vyplouvat na povrch pravda o tom, že Gaelle byla obviněna falešně. Pravda, která by Gaelle, Sarah nebo Joachima mohla stát život.
    54%
    Gerard Depardieu jako kněz a lékař, který se ve francouzském thrilleru snaží odhalit tajemství, které obestírá minulost krásných dvojčat. Pětadvacetiletá karmelitánská jeptiška Sarah, která žije v jednom brazilském klášteře, se zhroutí v bolestech a zmateně chrlí nesmysly fráze. Ve stejnou chvíli se na druhém konci světa probudí ve vězení její identické dvojče, sestra Gaelle, a zjistí, že její cela je v plamenech. Zatímco Gaelle, která se stala obětí útoku spoluvězňů, je přemístěna do jiného vězení, za Sarah přichází kněz a současně lékař, dr. Joachim Ferrer. Je zmaten jejím podivným případem, Sarah však o své minulosti mlčí a matka Emmanuelle, která je abatyší kláštera, si nepřeje, aby Joachim s dívkou mluvil. Tím víc ho však případ i krása mladé jeptišky zaujmou a on se jí rozhodne pomoci za každou cenu. Na vlastní pěst se pustí do pátrání a zjistí, že dívka má ve Francii sestru, dvojče, se kterým by mohla být v neobvyklém duševním propojení. Ponoří se hlouběji do minulosti a zjistí, že Sarah vstoupila do kláštera před deseti lety, ve stejnou dobu, kdy byla tehdy čtrnáctiletá Gaelle odsouzena za zabití dítěte. Případ tehdy vyvolal hodně rozruchu a nenávisti. Joachim, který se pokouší vyrovnat se svou vlastní temnou minulostí nedokáže nechat svého pátrání, a přesto, že se tím dostává do stále větších potíží, vydá se do Francie. Najde Gaelle, která byla nedávno propuštěna na podmínku, vezme dívku k sobě domů a poté jí pomůže uprchnout z Francie do Brazílie, aby se mohla setkat se svou sestrou. Vztah Joachima a Gaelle se stává stále komplikovanějším, a navíc je začne ohrožovat někdo, kdo by byl nejraději, kdyby minulosti zůstala skrytá a pohřbená. Přesto začne pomalu vyplouvat na povrch pravda o tom, že Gaelle byla obviněna falešně. Pravda, která by Gaelle, Sarah nebo Joachima mohla stát život.
    7