?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Walter Dominguez: Filmy a seriály

  • Drsná Oklahoma
    Drsná Oklahoma (1973)
    Film
    • iTunes

    Píše se rok 1913, v Oklahomě začíná ropný boom a Lena Doylová, drsná, cynická a odvážná feministka, je připravená se rvát. Jako majitelka jednoho z posledních nevykoupených vrtů totiž musí každodenně čelit čím dál víc nevybíravým nájezdům velkých naftařských korporací, které chtějí její půdu pro sebe, o čemž ale kurážná žena nechce ani slyšet. Protože se ale situace přiostřuje, přivádí Lenin otec na pomoc také pistolníka Maseho. Právě on by totiž mohl platit na lstivého obchodníka Hellmana, který víc a víc utahuje šrouby. Po čase už je na tomto teritoriu slovo zákon jen položkou ve slovníku a začíná se schylovat k válce. Mohou tři odvážní obstát proti mnohem početnější bandě bezohledných? To se máte šanci dozvědět v dramatickém, na Zlatý glóbus nominovaném snímku legendárního amerického režiséra Stanleyho Kramera, který svou hereckou účastí okrášlili Faye Dunawayová, John Mills a George C. Scott.

    Žánry:DramaSatiraKomedie
    66%

    Píše se rok 1913, v Oklahomě začíná ropný boom a Lena Doylová, drsná, cynická a odvážná feministka, je připravená se rvát. Jako majitelka jednoho z posledních nevykoupených vrtů totiž musí každodenně čelit čím dál víc nevybíravým nájezdům velkých naftařských korporací, které chtějí její půdu pro sebe, o čemž ale kurážná žena nechce ani slyšet. Protože se ale situace přiostřuje, přivádí Lenin otec na pomoc také pistolníka Maseho. Právě on by totiž mohl platit na lstivého obchodníka Hellmana, který víc a víc utahuje šrouby. Po čase už je na tomto teritoriu slovo zákon jen položkou ve slovníku a začíná se schylovat k válce. Mohou tři odvážní obstát proti mnohem početnější bandě bezohledných? To se máte šanci dozvědět v dramatickém, na Zlatý glóbus nominovaném snímku legendárního amerického režiséra Stanleyho Kramera, který svou hereckou účastí okrášlili Faye Dunawayová, John Mills a George C. Scott.

    Žánry:DramaSatiraKomedie
    1
  • Pět malých ďáblíků
    Pět malých ďáblíků (1974)
    Film

    Zatímco konejšivý střední proud zarytě pokračuje v indoktrinaci lidí iluzí, že děti jsou zosobněním neposkvrněnosti a nevinnosti, horory je naopak hojně ukazují jako bestie s úsměvy od líčka k líčku. Na druhou stranu velká část těchto žánrových příspěvků si zpravidla hledá omluvu v posedlosti démony, mimozemšťany či jinými nadpřirozenými silami. Spíše vzácně se horory věnují niterné monstrózitě dětí, která plyne z jejich povahy divochů nekultivovaných civilizačními nánosy či zrcadlí nelichotivé základy lidských vztahů a společenstev. Témata nastíněná například v padesátých letech legendární utopií Williama Goldinga Pán much či drásavým etickým dramatem Williama Marche The Bad Seed přitom skýtají mnohem mrazivější a děsivější potenciál než obrazy dítek zosobňujících Antikrista. Jedním z prvních filmů, jež se tímto směrem vydaly, byl drive-in shocker Pět malých ďáblíků. Snímek, který o dva roky předchází legendární, výmluvně nazvané španělské psycho Kdo by se odvážil zabít dítě? (1976), sice podobně jako řada jiných legendárních exploatačních filmů trpí nemalými formálními a dramaturgickými neduhy, ale ty bohatě vyvažuje zničujícím efektem. Po utahané expozici, prošpikované zoufalými pokusy o humor a ještě ubožejší snahou o erotiku, se vyprávění usadí v podobě neotřelé variace na vyvražďovačky. Jednotlivé nápaditě realizované mordy barvitě ilustrují znepokojivé vyprávění o dětech, které aplikují velmi osobitý a smrtící přístup k pravidlu, kdo si hraje, nezlobí. (Festival otrlého diváka)

    Žánry:DramaHoror
    52%

    Zatímco konejšivý střední proud zarytě pokračuje v indoktrinaci lidí iluzí, že děti jsou zosobněním neposkvrněnosti a nevinnosti, horory je naopak hojně ukazují jako bestie s úsměvy od líčka k líčku. Na druhou stranu velká část těchto žánrových příspěvků si zpravidla hledá omluvu v posedlosti démony, mimozemšťany či jinými nadpřirozenými silami. Spíše vzácně se horory věnují niterné monstrózitě dětí, která plyne z jejich povahy divochů nekultivovaných civilizačními nánosy či zrcadlí nelichotivé základy lidských vztahů a společenstev. Témata nastíněná například v padesátých letech legendární utopií Williama Goldinga Pán much či drásavým etickým dramatem Williama Marche The Bad Seed přitom skýtají mnohem mrazivější a děsivější potenciál než obrazy dítek zosobňujících Antikrista. Jedním z prvních filmů, jež se tímto směrem vydaly, byl drive-in shocker Pět malých ďáblíků. Snímek, který o dva roky předchází legendární, výmluvně nazvané španělské psycho Kdo by se odvážil zabít dítě? (1976), sice podobně jako řada jiných legendárních exploatačních filmů trpí nemalými formálními a dramaturgickými neduhy, ale ty bohatě vyvažuje zničujícím efektem. Po utahané expozici, prošpikované zoufalými pokusy o humor a ještě ubožejší snahou o erotiku, se vyprávění usadí v podobě neotřelé variace na vyvražďovačky. Jednotlivé nápaditě realizované mordy barvitě ilustrují znepokojivé vyprávění o dětech, které aplikují velmi osobitý a smrtící přístup k pravidlu, kdo si hraje, nezlobí. (Festival otrlého diváka)

    Žánry:DramaHoror
    2