?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Sébastien Delloye: Filmy a seriály

  • Irina Palm
    Irina Palm (2007)
    Film
    • Filmbox+
    Příběh padesátnice Maggie, která se jednoho dne nechá zaměstnat v nočním klubu londýnského Soho. V zoufalé snaze získat peníze na operaci vážně nemocného vnuka přijme práci, nad níž by se dosud při pouhé zmínce zarděla studem. Pozoruhodné šansoniérce a herečce Marianne Faithfullové je v romantické tragikomedii neméně skvělým protihráčem kusturicovský herec Miki Manojlović, jehož na první pohled hochštaplerský majitel klubu začne díky odzbrojující přirozenosti stárnoucí ženy znovu vnímat hluboko zasuté city. Bizarní idyla nově nabyté Maggiiny existence končí okamžikem, kdy se o nové, byť dočasné identitě dozvídají nejen pomlouvačné sousedky, ale především syn Tom. Nevtíravě osobitá režie Sama Garbarského dává prostor strhujícímu herectví, jehož působivost umocňuje skvěle vystavěná atmosféra s melancholickým hudebním doprovodem, který je příběhem sám o sobě.
    Žánry:DramaKomedie
    73%
    Příběh padesátnice Maggie, která se jednoho dne nechá zaměstnat v nočním klubu londýnského Soho. V zoufalé snaze získat peníze na operaci vážně nemocného vnuka přijme práci, nad níž by se dosud při pouhé zmínce zarděla studem. Pozoruhodné šansoniérce a herečce Marianne Faithfullové je v romantické tragikomedii neméně skvělým protihráčem kusturicovský herec Miki Manojlović, jehož na první pohled hochštaplerský majitel klubu začne díky odzbrojující přirozenosti stárnoucí ženy znovu vnímat hluboko zasuté city. Bizarní idyla nově nabyté Maggiiny existence končí okamžikem, kdy se o nové, byť dočasné identitě dozvídají nejen pomlouvačné sousedky, ale především syn Tom. Nevtíravě osobitá režie Sama Garbarského dává prostor strhujícímu herectví, jehož působivost umocňuje skvěle vystavěná atmosféra s melancholickým hudebním doprovodem, který je příběhem sám o sobě.
    Žánry:DramaKomedie
    1
  • Mrňouskové: Údolí ztracených mravenců
    Mrňouskové: Údolí ztracených mravenců (2013)
    Film
    Na malebném lesním paloučku se jednoho dne rozhoří nepřátelství mezi koloniemi černých a červených mravenců. Příčinou sporu jsou zbytky jídla z pikniku, které tam zanechal mladý pár. Najednou se uprostřed znepřátelených stran objeví odvážná beruška. Skamarádí se s černým mravenečkem Mandiblem a pomůže mu zachránit mraveniště před invazí červených bojovníků na čele s hrozivým Butorou. Vydejte se na cestu plnou dobrodružství, přátelství a fantazie, do světa těch nejdrobnějších Mrňousků. (Mirius FD)
    71%
    Na malebném lesním paloučku se jednoho dne rozhoří nepřátelství mezi koloniemi černých a červených mravenců. Příčinou sporu jsou zbytky jídla z pikniku, které tam zanechal mladý pár. Najednou se uprostřed znepřátelených stran objeví odvážná beruška. Skamarádí se s černým mravenečkem Mandiblem a pomůže mu zachránit mraveniště před invazí červených bojovníků na čele s hrozivým Butorou. Vydejte se na cestu plnou dobrodružství, přátelství a fantazie, do světa těch nejdrobnějších Mrňousků. (Mirius FD)
    2
  • 3
  • A dýchejte klidně
    A dýchejte klidně (2018)
    Film
    • iVysílání
    • KVIFF TV
    • DaFilms
    67%
    4
  • 5
  • Neklidný
    Neklidný (2008)
    Film
    Moshe Amar odešel z Izraele do New Yorku před dobrými dvaceti lety a za celou tu dobu se nikdy neohlédl zpět. Viděl by totiž za svými zády nejen ženu, která ho milovala, ale také malého syna Tzacha. Jenže jako básník a umělec si na taková zklamání už víceméně zvyknul a udělal z nich dokonce cosi jako uměleckou značku. Až doposud se mu v Americe příliš nedařilo, ale během posledních pár let se karta začala obracet. Našel komunitu, která si oblíbila jeho poezii, našel dokonce i múzu v podobě drsné barmanky Yolandy. Prostě se vše mění k lepšímu. A do toho přichází Tzach, čerstvě propuštěný z izraelské armády. Mladý muž, kterého Moshe nezná a který naopak nezná tvář svého otce. Střetávají se dva přeplnění lidé – jeden vztekem a druhý vinou. Dvě individuality, které postrádají základ, na němž by bylo možné cokoli společně stavět. Dva muži, kteří si nemají co říct, byť by tolik chtěli. Je ještě po takové době možné začínat znovu?
    Žánry:Drama
    67%
    Moshe Amar odešel z Izraele do New Yorku před dobrými dvaceti lety a za celou tu dobu se nikdy neohlédl zpět. Viděl by totiž za svými zády nejen ženu, která ho milovala, ale také malého syna Tzacha. Jenže jako básník a umělec si na taková zklamání už víceméně zvyknul a udělal z nich dokonce cosi jako uměleckou značku. Až doposud se mu v Americe příliš nedařilo, ale během posledních pár let se karta začala obracet. Našel komunitu, která si oblíbila jeho poezii, našel dokonce i múzu v podobě drsné barmanky Yolandy. Prostě se vše mění k lepšímu. A do toho přichází Tzach, čerstvě propuštěný z izraelské armády. Mladý muž, kterého Moshe nezná a který naopak nezná tvář svého otce. Střetávají se dva přeplnění lidé – jeden vztekem a druhý vinou. Dvě individuality, které postrádají základ, na němž by bylo možné cokoli společně stavět. Dva muži, kteří si nemají co říct, byť by tolik chtěli. Je ještě po takové době možné začínat znovu?
    Žánry:Drama
    6
  • Pátá sezona
    Pátá sezona (2012)
    Film

    Třetí díl úspěšné trilogie režisérského dua Petera Brosense a Jessicy Woodworthové symbolicky zobrazuje rozklad vztahu člověka a přírody. Obyvatelé zemědělské vesnice v Ardenách žijí v domnělé symbióze s okolní krajinou, ta se ale najednou vzbouří a začíná z neznámých důvodů odumírat. Vesničané se zoufale snaží tuto agónii zastavit, zároveň ale pod psychickým tlakem strachu a nejistoty ztrácejí morální zábrany. Vizuálně působivý, místy experimentální film evokuje konec světa podobně naléhavě jako například Turínský kůň Bély Tarra. Tvůrci používají i podobné výrazové prostředky, jako například dlouhé, pochmurné a silně stylizované záběry. (Febiofest)

    66%

    Třetí díl úspěšné trilogie režisérského dua Petera Brosense a Jessicy Woodworthové symbolicky zobrazuje rozklad vztahu člověka a přírody. Obyvatelé zemědělské vesnice v Ardenách žijí v domnělé symbióze s okolní krajinou, ta se ale najednou vzbouří a začíná z neznámých důvodů odumírat. Vesničané se zoufale snaží tuto agónii zastavit, zároveň ale pod psychickým tlakem strachu a nejistoty ztrácejí morální zábrany. Vizuálně působivý, místy experimentální film evokuje konec světa podobně naléhavě jako například Turínský kůň Bély Tarra. Tvůrci používají i podobné výrazové prostředky, jako například dlouhé, pochmurné a silně stylizované záběry. (Febiofest)

    7
  • 8
  • Za horizontem
    Za horizontem (2019)
    Film

    Píše se rok 1976 a suchou zemi spaluje nemilosrdné slunce. Guse čeká loučení s dětstvím. Emoce uprostřed vadnoucí přírody nabírají na síle. Z toho, co bývala jedna rodina, jsou jen třísky. Co bylo nepředstavitelné, stává se realitou. Zmoženým a ošuntělým venkovem se prožene toužebně očekávaná bouřka a smete vše, co jí stojí v cestě. (Zlín Film Festival)

    Žánry:Drama
    65%

    Píše se rok 1976 a suchou zemi spaluje nemilosrdné slunce. Guse čeká loučení s dětstvím. Emoce uprostřed vadnoucí přírody nabírají na síle. Z toho, co bývala jedna rodina, jsou jen třísky. Co bylo nepředstavitelné, stává se realitou. Zmoženým a ošuntělým venkovem se prožene toužebně očekávaná bouřka a smete vše, co jí stojí v cestě. (Zlín Film Festival)

    Žánry:Drama
    9
  • Xenia
    Xenia (2014)
    Film
    • iTunes
    65%
    10
  • Un moment d'égarement
    Un moment d'égarement (2015)
    Film
    • iTunes
    Čtyřicátníci Antoine (François Cluzet) a Laurent (Vincent Cassel) příjíždějí i se svými dcerami Lunou (Lola Le Lann) a Marií (Alice Isaaz) na prázdniny na Korsiku. Ve starém domě po Antoinově otci se obě dívky na pokraji dospělosti cítí jak neprodejné exponáty v antikvariátu a snaží se proto každý večer vypařit za kamarády. Rozvedený Laurent a rozvádějící se Antoine jsou nuceni těmto situacím nastavovat pravidla. Veškeré konvence možná budou muset jít stranou, když Luna po diskotéce svede nejlepšího přítele svého otce, Laurenta.
    64%
    Čtyřicátníci Antoine (François Cluzet) a Laurent (Vincent Cassel) příjíždějí i se svými dcerami Lunou (Lola Le Lann) a Marií (Alice Isaaz) na prázdniny na Korsiku. Ve starém domě po Antoinově otci se obě dívky na pokraji dospělosti cítí jak neprodejné exponáty v antikvariátu a snaží se proto každý večer vypařit za kamarády. Rozvedený Laurent a rozvádějící se Antoine jsou nuceni těmto situacím nastavovat pravidla. Veškeré konvence možná budou muset jít stranou, když Luna po diskotéce svede nejlepšího přítele svého otce, Laurenta.
    11
  • 12
  • Muž, který zabil Dona Quijota
    Muž, který zabil Dona Quijota (2018)
    Film
    • Max
    • iVysílání
    • KVIFF TV
    • +1

    Toby býval idealistickým filmovým studentem. Jeho ztvárnění příběhu Dona Quijota, které natočil v malebné španělské vesnici, mělo obrovský úspěch. Ale to bylo kdysi. Z Tobyho se stal arogantní a cynický režisér reklam. Peníze a sláva ho změnily k nepoznání. A tak zatímco se ve Španělsku snaží dokončit natáčení nové reklamy, užívá si s manželkou svého šéfa. Poté, co se Tobymu dostane do rukou stará kopie jeho studentského filmu, vydává se na místo, kde před mnoha lety svůj opus vytvořil. Zjišťuje, že jeho tehdejší počin měl na obyvatele ospalé vesnice stašlivý vliv. Potkává starého pomateného výrobce obuvi, který se domnívá, že je Don Quijot a Toby jeho Sancho Panza. Toby se ocitá uvězněný v bizarních fantaziích starého pána. Rozlišit realitu od fikce je pro něj stále těžší. V průběhu svých komických a stále více surrealistických dobrodružství je Toby nucen čelit tragickým důsledkům filmu, který navždy změnil naděje a sny malé vesničky. Může Toby získat zpět svou lidskost? Může Don Quijot přežít své šílenství?

    Legendární režisér, který má na svém kontě hity jako 12 opic, Král rybář, Kletba bratří Grimů, se ale nevzdal. Jeho sen o natočení tohoto pohádkového dobrodružství se konečně stal skutečností. Hlavních rolí se ujali Adam Driver (Star Wars: Síla se probouzí, Poslední z Jediů), Jonathan Pryce (Piráti z Karibiku, Vrtěti ženou), Olga Kurylenko (Quantum of Solace, Nevědomí) a Stellan Skarsgård (Mamma Mia).

    O realizaci filmu Muž, který zabil Dona Quijota se režisérský mistr Terry Gilliam snažil téměř 20 let. Přípravy a shánění finančních prostředků zabraly zhruba 10 let. V roce 2000 začalo natáčení. Tehdy se před kameru postavili Johnny Depp a Jean Rochefort. Od první klapky štáb stíhala jedna katastrofa za druhou. Krupobití zničilo drahou techniku, natáčení stále rušily průlety stíhaček a Rocheford onemocněl, takže musel odjet do Francie a podrobit se operaci. Projekt byl zrušen po 6 natáčecích dnech. Díky tehdejší přítomnosti dokumentaristů na place vznikl v roce 2002 velmi originální dokument Ztracen v La Mancha. (Bioscop)

    62%

    Toby býval idealistickým filmovým studentem. Jeho ztvárnění příběhu Dona Quijota, které natočil v malebné španělské vesnici, mělo obrovský úspěch. Ale to bylo kdysi. Z Tobyho se stal arogantní a cynický režisér reklam. Peníze a sláva ho změnily k nepoznání. A tak zatímco se ve Španělsku snaží dokončit natáčení nové reklamy, užívá si s manželkou svého šéfa. Poté, co se Tobymu dostane do rukou stará kopie jeho studentského filmu, vydává se na místo, kde před mnoha lety svůj opus vytvořil. Zjišťuje, že jeho tehdejší počin měl na obyvatele ospalé vesnice stašlivý vliv. Potkává starého pomateného výrobce obuvi, který se domnívá, že je Don Quijot a Toby jeho Sancho Panza. Toby se ocitá uvězněný v bizarních fantaziích starého pána. Rozlišit realitu od fikce je pro něj stále těžší. V průběhu svých komických a stále více surrealistických dobrodružství je Toby nucen čelit tragickým důsledkům filmu, který navždy změnil naděje a sny malé vesničky. Může Toby získat zpět svou lidskost? Může Don Quijot přežít své šílenství?

    Legendární režisér, který má na svém kontě hity jako 12 opic, Král rybář, Kletba bratří Grimů, se ale nevzdal. Jeho sen o natočení tohoto pohádkového dobrodružství se konečně stal skutečností. Hlavních rolí se ujali Adam Driver (Star Wars: Síla se probouzí, Poslední z Jediů), Jonathan Pryce (Piráti z Karibiku, Vrtěti ženou), Olga Kurylenko (Quantum of Solace, Nevědomí) a Stellan Skarsgård (Mamma Mia).

    O realizaci filmu Muž, který zabil Dona Quijota se režisérský mistr Terry Gilliam snažil téměř 20 let. Přípravy a shánění finančních prostředků zabraly zhruba 10 let. V roce 2000 začalo natáčení. Tehdy se před kameru postavili Johnny Depp a Jean Rochefort. Od první klapky štáb stíhala jedna katastrofa za druhou. Krupobití zničilo drahou techniku, natáčení stále rušily průlety stíhaček a Rocheford onemocněl, takže musel odjet do Francie a podrobit se operaci. Projekt byl zrušen po 6 natáčecích dnech. Díky tehdejší přítomnosti dokumentaristů na place vznikl v roce 2002 velmi originální dokument Ztracen v La Mancha. (Bioscop)

    13
  • The Book of Vision
    The Book of Vision (2020)
    Film
    62%
    14
  • Šťastný princ
    Šťastný princ (2018)
    Film
    • Google Play
    • iTunes

    Charizmatickému Rupertovi Everettovi sa po dlhom čase konečne podarilo natočiť svoj vysnívaný režijný debut o posledných dňoch Oscara Wildea, ktorým sa z nejakého dôvodu dramatické aj filmové umenie pomerne vyhýba, zatiaľ čo dáva prednosť lákavejšiemu zobrazovaniu jeho dandyovského štýlu života. Film zobrazuje posledné roky života Oscara Wildea, literárnej a spoločenskej ikony 19. storočia, prežité v dôsledku podlomeného zdravia a zavrhnutia zo strany spoločnosti a príbuzných v biede a utrpení v Neapole a Paríži, počas ktorých sa opäť trápi so svojou životnou láskou a svojou najväčšou skazou zároveň, lordom Alfredom Douglasom. Protiklad k nim tvoria flashbacky do jeho šťastných dní, ktorých optimizmus sa však nenaplnil. (Filmový festival inakosti)

    62%

    Charizmatickému Rupertovi Everettovi sa po dlhom čase konečne podarilo natočiť svoj vysnívaný režijný debut o posledných dňoch Oscara Wildea, ktorým sa z nejakého dôvodu dramatické aj filmové umenie pomerne vyhýba, zatiaľ čo dáva prednosť lákavejšiemu zobrazovaniu jeho dandyovského štýlu života. Film zobrazuje posledné roky života Oscara Wildea, literárnej a spoločenskej ikony 19. storočia, prežité v dôsledku podlomeného zdravia a zavrhnutia zo strany spoločnosti a príbuzných v biede a utrpení v Neapole a Paríži, počas ktorých sa opäť trápi so svojou životnou láskou a svojou najväčšou skazou zároveň, lordom Alfredom Douglasom. Protiklad k nim tvoria flashbacky do jeho šťastných dní, ktorých optimizmus sa však nenaplnil. (Filmový festival inakosti)

    15
  • Futurologický kongres
    Futurologický kongres (2013)
    Film
    Herečka Robin Wright hraje sebe samu: filmovou hvězdu za zenitem, které s přibývajícími vráskami ubývá rolí. Na stole leží možná poslední velká nabídka. Filmové studio chce naskenovat její tělo, pohyby i emoce, a koupit si tak virtuální herečku, která už nezestárne ani o den. Strach z konce kariéry, příslib věčného mládí ve světě filmu a štědrá finanční kompenzace nakonec Robin přimějí souhlasit. Po dvaceti letech se vydává jednat o prodloužení smlouvy na futurologický kongres. Ocitá se ve světě zcela transformovaném a fantazijním, v animované zóně, kde každý může být, kým chce. Vizuálně omračující zpracování povídky kultovního autora sci-fi Stanisława Lema (Solaris) je osobitou reflexí společnosti, která vzývá kult mládí a opájí se průmyslově vyráběnými iluzemi. Režisér Ari Folman (Valčík s Bašírem) originálním způsobem kombinuje herecké výkony (Harvey Keitel, Paul Giamatti) s animovanými pasážemi, přičemž zápletku ponechává otevřenou různým interpretacím. Navrch přidává divákům bonus: množství na první pohled skrytých detailů a hříček, které vyniknou až při opakovaném zhlédnutí filmu. (oficiální text distributora)
    Režie:Ari Folman
    61%
    Herečka Robin Wright hraje sebe samu: filmovou hvězdu za zenitem, které s přibývajícími vráskami ubývá rolí. Na stole leží možná poslední velká nabídka. Filmové studio chce naskenovat její tělo, pohyby i emoce, a koupit si tak virtuální herečku, která už nezestárne ani o den. Strach z konce kariéry, příslib věčného mládí ve světě filmu a štědrá finanční kompenzace nakonec Robin přimějí souhlasit. Po dvaceti letech se vydává jednat o prodloužení smlouvy na futurologický kongres. Ocitá se ve světě zcela transformovaném a fantazijním, v animované zóně, kde každý může být, kým chce. Vizuálně omračující zpracování povídky kultovního autora sci-fi Stanisława Lema (Solaris) je osobitou reflexí společnosti, která vzývá kult mládí a opájí se průmyslově vyráběnými iluzemi. Režisér Ari Folman (Valčík s Bašírem) originálním způsobem kombinuje herecké výkony (Harvey Keitel, Paul Giamatti) s animovanými pasážemi, přičemž zápletku ponechává otevřenou různým interpretacím. Navrch přidává divákům bonus: množství na první pohled skrytých detailů a hříček, které vyniknou až při opakovaném zhlédnutí filmu. (oficiální text distributora)
    Režie:Ari Folman
    16
  • Es war einmal in Deutschland...
    Es war einmal in Deutschland... (2017)
    Film
    Frankfurt nad Mohanem roku 1946. Židovský obchodník David Berman se spolu s přáteli, kteří stejně jako on jen o vlásek unikli smrti za války, snaží získat podnikáním peníze, aby se za ně mohli dostat do vysněné Ameriky. David a jeho podomní prodejci putují od dveří ke dveřím a za pomoci absurdních triků si získávají vstup do domů, kde nabízejí nejlepší povlečení německým manželkám. Ve stejné době ale David, který přežil holocaust díky svému komediálnímu talentu vystupováním v zábavné nacistické revue, čelí vyšetřování zvláštní agentky Sarah Simonové, která zkoumá jeho minulost. Chce vědět, proč má dva pasy a co dělal na návštěvě u Adolfa Hitlera v Obersalzbergu.
    61%
    Frankfurt nad Mohanem roku 1946. Židovský obchodník David Berman se spolu s přáteli, kteří stejně jako on jen o vlásek unikli smrti za války, snaží získat podnikáním peníze, aby se za ně mohli dostat do vysněné Ameriky. David a jeho podomní prodejci putují od dveří ke dveřím a za pomoci absurdních triků si získávají vstup do domů, kde nabízejí nejlepší povlečení německým manželkám. Ve stejné době ale David, který přežil holocaust díky svému komediálnímu talentu vystupováním v zábavné nacistické revue, čelí vyšetřování zvláštní agentky Sarah Simonové, která zkoumá jeho minulost. Chce vědět, proč má dva pasy a co dělal na návštěvě u Adolfa Hitlera v Obersalzbergu.
    17
  • Láska je dokonalý zločin
    Láska je dokonalý zločin (2013)
    Film
    • Edison

    Bratři Arnaud a Jean-Marrie Larrieuovi se nakazili filmovým virem již v dětství od svého děda, který točil své vlastní 16mm filmy. Od té doby nepustili kameru z ruky a vytvořili tak mnoho krátkometrážních i celovečerních filmů. Při natáčení mrazivého mysteriózního thrilleru Láska je dokonalý zločin sáhli po ověřené spolupráci s energickým a všestranným Mathieuem Amalricem, se kterým již dříve vytvořili oceňované snímky Les Derniers jours du monde (2009) a Un homme, un vrai (2003).

     Horské oblasti mezi Švýcarskem a Francií skýtají nejen panensky krásnou krajinu, ale také netušené možnosti ukrýt pod závějemi sněhu nežádoucí důkazy. Marc, profesor tvůrčího psaní na Univerzitě v Lausanne, má pověst proutníka a Barbara je jednou z řad studentek, které jeho kouzlu podlehly. Po společně strávené noci dívka záhadně zmizí a Marc se tímto vývojem událostí nezdá býti vůbec pobouřen. Do města přijíždí nevlastní matka Barbary, Anna, která se snaží na vlastní pěst zjistit, co se oné noci stalo. Marcova nonšalance a jaksi záhadné charisma jsou nebezpečnými zbraněmi, kterým mnoho z žen nedokáže odolat. Policie však neustává ve svém pátrání a možná ani Anna není tím, kým se zdá být.

     Snímek natočený podle románu Philippa Djiana, Incidences, přináší divákům až hitchcockovské napětí brilantně vykreslené zápletky. Příkladná výprava plná kontrastů ladí s působivými exteriéry a břitkou elektronickou hudbou. (Film Europe)

    Žánry:DramaThriller
    59%

    Bratři Arnaud a Jean-Marrie Larrieuovi se nakazili filmovým virem již v dětství od svého děda, který točil své vlastní 16mm filmy. Od té doby nepustili kameru z ruky a vytvořili tak mnoho krátkometrážních i celovečerních filmů. Při natáčení mrazivého mysteriózního thrilleru Láska je dokonalý zločin sáhli po ověřené spolupráci s energickým a všestranným Mathieuem Amalricem, se kterým již dříve vytvořili oceňované snímky Les Derniers jours du monde (2009) a Un homme, un vrai (2003).

     Horské oblasti mezi Švýcarskem a Francií skýtají nejen panensky krásnou krajinu, ale také netušené možnosti ukrýt pod závějemi sněhu nežádoucí důkazy. Marc, profesor tvůrčího psaní na Univerzitě v Lausanne, má pověst proutníka a Barbara je jednou z řad studentek, které jeho kouzlu podlehly. Po společně strávené noci dívka záhadně zmizí a Marc se tímto vývojem událostí nezdá býti vůbec pobouřen. Do města přijíždí nevlastní matka Barbary, Anna, která se snaží na vlastní pěst zjistit, co se oné noci stalo. Marcova nonšalance a jaksi záhadné charisma jsou nebezpečnými zbraněmi, kterým mnoho z žen nedokáže odolat. Policie však neustává ve svém pátrání a možná ani Anna není tím, kým se zdá být.

     Snímek natočený podle románu Philippa Djiana, Incidences, přináší divákům až hitchcockovské napětí brilantně vykreslené zápletky. Příkladná výprava plná kontrastů ladí s působivými exteriéry a břitkou elektronickou hudbou. (Film Europe)

    Žánry:DramaThriller
    18
  • Když Otar odešel
    Když Otar odešel (2003)
    Film

    Francouzsko-belgický snímek KDYŽ OTAR ODEŠEL citlivě vypovídá o vzájemných vztazích tří generací žen: dominantní babičky Eky, její dcery Mariny a vnučky Ady. Zatímco Marina se musí postarat o živobytí prodejem cetek na bleším trhu, Ada se věnuje studiu a její babička Eka se s dětinskou radostí upíná na občasné telefonáty svého milovaného syna Otara z daleké Paříže a na jeho dopisy, které jí za dlouhých večerů předčítá mladinká Ada. V době, kdy babička tráví čas na venkově, se její dcera s vnučkou dozvědí, že Otar nečekaně zemřel. Ve snaze uchránit stařenku před šokem z odchodu zbožňovaného syna, se rozhodnou před ní tragickou zprávu zatajit. Stařenka tak nadále dostává Otarovy dopisy, jen netuší, že jejich skutečným pisatelem je Ada. Jednoho dne však stará dáma všechny překvapí svým náhlým rozhodnutím - chce odjet do Paříže vyhledat svého syna.

    Žánry:Drama
    59%

    Francouzsko-belgický snímek KDYŽ OTAR ODEŠEL citlivě vypovídá o vzájemných vztazích tří generací žen: dominantní babičky Eky, její dcery Mariny a vnučky Ady. Zatímco Marina se musí postarat o živobytí prodejem cetek na bleším trhu, Ada se věnuje studiu a její babička Eka se s dětinskou radostí upíná na občasné telefonáty svého milovaného syna Otara z daleké Paříže a na jeho dopisy, které jí za dlouhých večerů předčítá mladinká Ada. V době, kdy babička tráví čas na venkově, se její dcera s vnučkou dozvědí, že Otar nečekaně zemřel. Ve snaze uchránit stařenku před šokem z odchodu zbožňovaného syna, se rozhodnou před ní tragickou zprávu zatajit. Stařenka tak nadále dostává Otarovy dopisy, jen netuší, že jejich skutečným pisatelem je Ada. Jednoho dne však stará dáma všechny překvapí svým náhlým rozhodnutím - chce odjet do Paříže vyhledat svého syna.

    Žánry:Drama
    19
  • Colt 45
    Colt 45 (2014)
    Film
    Vincent Miles (Ymanol Persea) má pouze 22 let, ale již v tomto mladém věku je elitou, konkrétně expertem na zbraně a v umění zabíjet. Patří mezi ty vzácné talenty, o které projevují zájem pouze vládní složky a speciální americké jednotky zaměřené na boj s terorismem. Jednoho dne však udělá chybu, jejíž následky si vyžádají množství obětí nejen v řadách policie a speciálních jednotek, ale i v podsvětí. Chybu, za kterou se ocitne v pekle, odkud je návrat již nemožný. . .
    Žánry:AkčníDramaKrimiThriller
    59%
    Vincent Miles (Ymanol Persea) má pouze 22 let, ale již v tomto mladém věku je elitou, konkrétně expertem na zbraně a v umění zabíjet. Patří mezi ty vzácné talenty, o které projevují zájem pouze vládní složky a speciální americké jednotky zaměřené na boj s terorismem. Jednoho dne však udělá chybu, jejíž následky si vyžádají množství obětí nejen v řadách policie a speciálních jednotek, ale i v podsvětí. Chybu, za kterou se ocitne v pekle, odkud je návrat již nemožný. . .
    Žánry:AkčníDramaKrimiThriller
    20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Než se den stal osudným
    Než se den stal osudným (2017)
    Film

    Šestice mladistvých se během jediného dne vydává na rybářskou výpravu protknutou opileckými roztržkami i na společnou návštěvu prostitutky a vše končí čtyřmi mrtvolami na břehu jezera. Více než skutečným případem vraždy se film zabývá životem zanedbané generace, která mezi několika balkánskými převraty, rasovým pnutím a upadající ekonomikou zcela ztratila směr. (Febiofest)

    Žánry:Drama
    56%

    Šestice mladistvých se během jediného dne vydává na rybářskou výpravu protknutou opileckými roztržkami i na společnou návštěvu prostitutky a vše končí čtyřmi mrtvolami na břehu jezera. Více než skutečným případem vraždy se film zabývá životem zanedbané generace, která mezi několika balkánskými převraty, rasovým pnutím a upadající ekonomikou zcela ztratila směr. (Febiofest)

    Žánry:Drama
    24
  • Proměna
    Proměna (2009)
    Film
    • Filmbox+
    Jeanne (Sophie Marceau), pohlcená do psaní svého prvního románu, začíná pozorovat kolem sebe znepokojivé změny. Její tělo se začíná měnit, ale nikdo v jejím okolí to nepozoruje. Její rodina pokládá tyto obavy za výsledek stresu při dokončování románu, ale Jeanne si uvědomuje, že se děje něco mnohem hlubšího a mnohem více znepokojujícího. V domě své matky objeví fotografii, která ji přivede na stopu jedné ženy v Itálii. Tady, přeměněná v jinou ženu (Monica Belluci), odhalí zvláštní tajemství své identity.
    54%
    Jeanne (Sophie Marceau), pohlcená do psaní svého prvního románu, začíná pozorovat kolem sebe znepokojivé změny. Její tělo se začíná měnit, ale nikdo v jejím okolí to nepozoruje. Její rodina pokládá tyto obavy za výsledek stresu při dokončování románu, ale Jeanne si uvědomuje, že se děje něco mnohem hlubšího a mnohem více znepokojujícího. V domě své matky objeví fotografii, která ji přivede na stopu jedné ženy v Itálii. Tady, přeměněná v jinou ženu (Monica Belluci), odhalí zvláštní tajemství své identity.
    25
  • Vijay and I
    Vijay and I (2013)
    Film
    Will je talentovaný herec, který ale poněkud uváznul v roli Králíka smolaře na jednom z dětských televizních kanálů v New Yorku. Svoji situaci si uvědomuje, ale neumí s tím nic udělat. To se zásadně změní v den jeho čtyřicátin, na které jakoby všichni zapomněli. Série následujících událostí vyústí v nehodu, kdy to vypadá, že umřel. Will se rozhodne téhle situace využít pro nový začátek. S pomocí kamaráda Radiho se z něho stane Vijay, vousatý Ind v turbanu. Jako dávný Willův kamarád se o sobě od rodiny i přátel dozvídá překvapivé pravdy a navíc se sblíží se svou ženou Julií. To přínáší zásadní problém: Každý kolem něho má rád Vijaye, i on sám ho má rád a co teď s tím...
    Žánry:Komedie
    52%
    Will je talentovaný herec, který ale poněkud uváznul v roli Králíka smolaře na jednom z dětských televizních kanálů v New Yorku. Svoji situaci si uvědomuje, ale neumí s tím nic udělat. To se zásadně změní v den jeho čtyřicátin, na které jakoby všichni zapomněli. Série následujících událostí vyústí v nehodu, kdy to vypadá, že umřel. Will se rozhodne téhle situace využít pro nový začátek. S pomocí kamaráda Radiho se z něho stane Vijay, vousatý Ind v turbanu. Jako dávný Willův kamarád se o sobě od rodiny i přátel dozvídá překvapivé pravdy a navíc se sblíží se svou ženou Julií. To přínáší zásadní problém: Každý kolem něho má rád Vijaye, i on sám ho má rád a co teď s tím...
    Žánry:Komedie
    26