?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Verónica Cura: Filmy a seriály

  • Whisky Romeo Zulu
    Whisky Romeo Zulu (2004)
    Film
    • iTunes

    Měl by mít zisk přednost před bezpečností práce? Odvážně kritické nahlédnutí do prostředí deregulovaného civilního letectví nabízí sociálně výstražný a filmařsky napínavý thriller o sérii událostí, které vedly k havárii Boingu 737 argentinské letecké společnosti Linea Aerea Privada v Buenos Aires v roce 1999. Realita běžného leteckého provozu je v příkrém protikladu s očekáváními a dětskými sny, které měl hlavní hrdina. Jako profesionální pilot trvá na dodržování bezpečnostních opatření, čímž si ovšem znepřátelí vedení společnosti, které ho neustále nutí, aby létal bezohledně a nedbal bezpečnosti cestujících. Jeho kolegové, kteří se snaží udržet si práci, se mu začnou vyhýbat. Je až bolestně jasné, kam vede nefungující vybavení, prázdné hasicí přístroje a zastrašování pracovníků? Je jenom otázkou času, kdy a kde se katastrofa stane. Morálnímu dilematu čelí i federální vyšetřovatel, který je vystaven fyzickým výhrůžkám za to, že odmítá uznat jako příčinu nehody jen selhání pilota. (MFF Karlovy Vary)

    72%

    Měl by mít zisk přednost před bezpečností práce? Odvážně kritické nahlédnutí do prostředí deregulovaného civilního letectví nabízí sociálně výstražný a filmařsky napínavý thriller o sérii událostí, které vedly k havárii Boingu 737 argentinské letecké společnosti Linea Aerea Privada v Buenos Aires v roce 1999. Realita běžného leteckého provozu je v příkrém protikladu s očekáváními a dětskými sny, které měl hlavní hrdina. Jako profesionální pilot trvá na dodržování bezpečnostních opatření, čímž si ovšem znepřátelí vedení společnosti, které ho neustále nutí, aby létal bezohledně a nedbal bezpečnosti cestujících. Jeho kolegové, kteří se snaží udržet si práci, se mu začnou vyhýbat. Je až bolestně jasné, kam vede nefungující vybavení, prázdné hasicí přístroje a zastrašování pracovníků? Je jenom otázkou času, kdy a kde se katastrofa stane. Morálnímu dilematu čelí i federální vyšetřovatel, který je vystaven fyzickým výhrůžkám za to, že odmítá uznat jako příčinu nehody jen selhání pilota. (MFF Karlovy Vary)

    1
  • 2
  • Cama adentro
    Cama adentro (2004)
    Film

    Rozdělí argentinská ekonomická krize po společně prožitých 35 letech služebnou Doru a její paní Bebu? Trpké zkoumání identity a třídních vztahů odráží jejich vztah s velkou jasností. Dora, původem Indiánka z chudé provincie Chaco, se v průběhu let stala pro Bebu nepostradatelnou. Obě ženy to vědí. Zatímco se starala o Bebin mezonetový byt v Buenos Aires, našetřila si Dora na malý domek na předměstí. Mezitím Beba, rozvedená dáma z vyšší společnosti, zjišťuje, že se jí kupí dluhy a její životní standard se nezadržitelně hroutí. Ani tajné návštěvy v zastavárně jí nemohou zajistit dostatek prostředků, aby zaplatila jak Doru, tak i účty za provoz bytu. Když Dora nakonec Bebu opustí, obě jsou v koncích. Mohou dále pokračovat ve svých tradičních rolích? Na pikantnosti dodává celému filmu fakt, že v roli Dory debutuje Norma Argentina, která předtím dlouhá léta pracovala jako profesionální hospodyně. (MFF Karlovy Vary)

    Žánry:DramaNezávislý
    67%

    Rozdělí argentinská ekonomická krize po společně prožitých 35 letech služebnou Doru a její paní Bebu? Trpké zkoumání identity a třídních vztahů odráží jejich vztah s velkou jasností. Dora, původem Indiánka z chudé provincie Chaco, se v průběhu let stala pro Bebu nepostradatelnou. Obě ženy to vědí. Zatímco se starala o Bebin mezonetový byt v Buenos Aires, našetřila si Dora na malý domek na předměstí. Mezitím Beba, rozvedená dáma z vyšší společnosti, zjišťuje, že se jí kupí dluhy a její životní standard se nezadržitelně hroutí. Ani tajné návštěvy v zastavárně jí nemohou zajistit dostatek prostředků, aby zaplatila jak Doru, tak i účty za provoz bytu. Když Dora nakonec Bebu opustí, obě jsou v koncích. Mohou dále pokračovat ve svých tradičních rolích? Na pikantnosti dodává celému filmu fakt, že v roli Dory debutuje Norma Argentina, která předtím dlouhá léta pracovala jako profesionální hospodyně. (MFF Karlovy Vary)

    Žánry:DramaNezávislý
    3
  • Žena bez hlavy
    Žena bez hlavy (2008)
    Film

    Verónica, žena z vyšší společenské vrstvy v současné Argentině, se při jízdě autem skloní pro zvonící telefon a ve stejném okamžiku její vůz narazí do čehosi na cestě. Žena odjede, ale později v ní začne sílit podezření, že při srážce někoho zabila.Zatím poslední snímek argentinské režisérky Lucrecie Martelové, autorky filmů Bažina (La ciénaga, 2001) a Svatoušek (La niňa santa, 2004), představuje radikálně matoucí filmovou zkušenost. Točí se kolem události, která se mohla (ale také nemusela) stát ve chvíli nepozornosti a o níž si kvůli nedostatku informací nelze udělat srozumitelný celkový obrázek. Podobně zastřený a neproniknutelný je ovšem celý film, jímž nás provází Verónica coby titulní „žena bez hlavy": odcizená a distancovaná od svého bezprostředního okolí. Rámování záběrů, libujících si v detailech, fragmentárních kompozicích a různých zrcadlících plochách, eliptické vyprávění, vrhající nás doprostřed situací, v nichž není snadné se zorientovat, i absence hudebního podkresu, jenž by dodal celému filmu jednotící náladu - to vše dohromady vytváří pocit dezorientace, odtrženosti od světa, do něhož skrze plátno nahlížíme.Zmatečný duševní stav hlavní hrdinky, odrážený ve stylu celého filmu, bývá interpretován také v souvislosti se současnou argentinskou společností. Samotná režisérka prohlásila, že snímek reflektuje neschopnost Argentiny vyrovnat se s narůstajícími rozdíly mezi sociálními vrstvami v zemi. Dobře situovaná žena tak mohla snadno přehlédnout neštěstí, které způsobila někomu z nižší společenské třídy. Veróničino nepotvrzené podezření a reakce jejího okolí lze také možné položit do souvislosti s historickou pamětí Argentiny jako země, jež se nedokáže vypořádat s vlastní zločinnou minulostí v období diktatury. Každopádně je Žena bez hlavy snímkem, který velmi naléhavě staví před diváka otázky a záhady a zároveň ho opatrně upozorňuje na nemožnost jejich řešení. (Letní filmová škola)

    66%

    Verónica, žena z vyšší společenské vrstvy v současné Argentině, se při jízdě autem skloní pro zvonící telefon a ve stejném okamžiku její vůz narazí do čehosi na cestě. Žena odjede, ale později v ní začne sílit podezření, že při srážce někoho zabila.Zatím poslední snímek argentinské režisérky Lucrecie Martelové, autorky filmů Bažina (La ciénaga, 2001) a Svatoušek (La niňa santa, 2004), představuje radikálně matoucí filmovou zkušenost. Točí se kolem události, která se mohla (ale také nemusela) stát ve chvíli nepozornosti a o níž si kvůli nedostatku informací nelze udělat srozumitelný celkový obrázek. Podobně zastřený a neproniknutelný je ovšem celý film, jímž nás provází Verónica coby titulní „žena bez hlavy": odcizená a distancovaná od svého bezprostředního okolí. Rámování záběrů, libujících si v detailech, fragmentárních kompozicích a různých zrcadlících plochách, eliptické vyprávění, vrhající nás doprostřed situací, v nichž není snadné se zorientovat, i absence hudebního podkresu, jenž by dodal celému filmu jednotící náladu - to vše dohromady vytváří pocit dezorientace, odtrženosti od světa, do něhož skrze plátno nahlížíme.Zmatečný duševní stav hlavní hrdinky, odrážený ve stylu celého filmu, bývá interpretován také v souvislosti se současnou argentinskou společností. Samotná režisérka prohlásila, že snímek reflektuje neschopnost Argentiny vyrovnat se s narůstajícími rozdíly mezi sociálními vrstvami v zemi. Dobře situovaná žena tak mohla snadno přehlédnout neštěstí, které způsobila někomu z nižší společenské třídy. Veróničino nepotvrzené podezření a reakce jejího okolí lze také možné položit do souvislosti s historickou pamětí Argentiny jako země, jež se nedokáže vypořádat s vlastní zločinnou minulostí v období diktatury. Každopádně je Žena bez hlavy snímkem, který velmi naléhavě staví před diváka otázky a záhady a zároveň ho opatrně upozorňuje na nemožnost jejich řešení. (Letní filmová škola)

    4
  • 5
  • Ten druhý
    Ten druhý (2007)
    Film

    Juan Desouza, právník středního věku, se nachází v klíčové životní situaci, kdy si uvědomuje svou definitivní zakotvenost v životě, který mu byl vymezen. Jako nastávající otec hledá sám sebe a zároveň si pohrává s myšlenkou utéci nejen před novou zodpovědností, ale i před vyjetými kolejemi své profese a osudu. Jednoho dne mu obyčejná služební cesta nečekaně přihraje příležitost. Zjistí, že život, který žije, nikdy nebyl jeho jedinou šancí. Zmocní se cizí identity a je opět svobodný. Nemá žádné povinnosti. Nikdo nezná jeho a on zase nezná nikoho. Má dokonce příležitost zúčastnit se vlastního pohřbu. Ale není to jediné setkání se smrtí – a strach z ní staví Juana před nová existenciální poznání... Hlavní role byla napsána přímo pro Julia Cháveze, protagonistu filmu Bodyguard, uvedeného na 41. MFF Karlovy Vary.

    Žánry:DramaNezávislý
    52%

    Juan Desouza, právník středního věku, se nachází v klíčové životní situaci, kdy si uvědomuje svou definitivní zakotvenost v životě, který mu byl vymezen. Jako nastávající otec hledá sám sebe a zároveň si pohrává s myšlenkou utéci nejen před novou zodpovědností, ale i před vyjetými kolejemi své profese a osudu. Jednoho dne mu obyčejná služební cesta nečekaně přihraje příležitost. Zjistí, že život, který žije, nikdy nebyl jeho jedinou šancí. Zmocní se cizí identity a je opět svobodný. Nemá žádné povinnosti. Nikdo nezná jeho a on zase nezná nikoho. Má dokonce příležitost zúčastnit se vlastního pohřbu. Ale není to jediné setkání se smrtí – a strach z ní staví Juana před nová existenciální poznání... Hlavní role byla napsána přímo pro Julia Cháveze, protagonistu filmu Bodyguard, uvedeného na 41. MFF Karlovy Vary.

    Žánry:DramaNezávislý
    6