6.3

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Guy Cuevas: Filmy a seriály

  • Honba za klenotem Nilu
    Honba za klenotem Nilu (1985)
    FilmRole: Vezír
    • Disney+
    • Google Play
    • iTunes
    66%
    1
  • 2
  • Yves Saint Laurent
    Yves Saint Laurent (2014)
    Film
    • Max
    • KVIFF TV
    • DaFilms
    59%
    3
  • Nebuďte policajta
    Nebuďte policajta (1988)
    Film
    • iVysílání
    Skupina pravicovo orientovaných policajtov začne prenasledovať drogových dílerov a iných zločincov, ktorí by sa mohli vyhnúť trestu pre nedostatok dôkazov. Policajný inšpektor Eugene Grindel chápe pocity, ktoré ich k tomu vedú, ale neschvaľuje ich. Kým však nie je dostatočne motivovaný, aby zasiahol a ukončil aktivitu skupiny, nerobí v podstate nič. Príde však okamih, keď sa zdá, že napadli aj svojich kolegov, a to z nejasných dôvodov. Grindel sa pustí do práce, aby odhalil vinníkov a vo vrcholiacom konflikte sa musí postaviť zoči-voči svojmu kolegovi Rogerovi Scattimu. Nakoniec zločincom pripraví pascu priamo na policajnom riaditeľstve a odhalí ich.
    Žánry:AkčníDramaKrimiThriller
    58%
    Skupina pravicovo orientovaných policajtov začne prenasledovať drogových dílerov a iných zločincov, ktorí by sa mohli vyhnúť trestu pre nedostatok dôkazov. Policajný inšpektor Eugene Grindel chápe pocity, ktoré ich k tomu vedú, ale neschvaľuje ich. Kým však nie je dostatočne motivovaný, aby zasiahol a ukončil aktivitu skupiny, nerobí v podstate nič. Príde však okamih, keď sa zdá, že napadli aj svojich kolegov, a to z nejasných dôvodov. Grindel sa pustí do práce, aby odhalil vinníkov a vo vrcholiacom konflikte sa musí postaviť zoči-voči svojmu kolegovi Rogerovi Scattimu. Nakoniec zločincom pripraví pascu priamo na policajnom riaditeľstve a odhalí ich.
    Žánry:AkčníDramaKrimiThriller
    4
  • Pod třešňovou lunou
    Pod třešňovou lunou (1986)
    FilmRole: Lou

    Christopher Tracy (Prince) je chudý, leč o to více líbezný hochštapler. Společně s bratrancem „Lišákem“ (Jerome Benton) láká do svého lůna francouzské buržousty ženského pohlaví, z nichž mámí pod rouškou lásky peníze. Další obětí k zulíbání má být Mary Sharonová (Kristin S. Thomasová), budoucí dědička kolosálního majetku neméně majetnického otce. Mary právě slaví plnoletost a při té příležitosti její rodina koná velkolepou oslavu, na níž nemohou Christopher a Lišák chybět. Mary a Christopherovi se však stane něco, co ani jeden z nich nečekal: láska na první pohled. Tím pro zamilovaná holoubátka nastanou přetěžké trampoty – třídní rozkol, žárlivost a boj o holý život nevyjímaje... Druhý celovečerní snímek legendárního hudebníka Prince. Pod třešňovou lunou měl původně režírovat Jean-Baptiste Mondino, z časových důvodů jej však vystřídal jiný Madonnin spolupracovník, a to provokativní režisérka Mary Lambertová (mj. Hřbitov domácích zvířátek). Prince však nebyl s jejím režijním vedením spokojen, a tak se režie ujal nakonec sám. Na štábní pozici mu vypomáhal kameraman filmu, Michael Ballhaus. Scénář dle Princovy koncepce napsala debutující Becky Johnstonová, která se později proslavila podobně kýčovitým Pánem přílivu a dále Sedmi lety v Tibetu. Účelně triviální romance navazuje na dědictví srdceryvných melodramat klasické hollywoodské školy 30. let, čemuž se vedle přemíry cukrkandlového patosu podřizuje černobílé ztvárnění, které ještě více posiluje nostalgický tón vyprávění, a exotické lokace Azurového pobřeží. Každičký osudový dialog, z něhož emoce doslova prýští, střídá kousavá satira, jež si dělá šoufky z řady společenských stereotypů a žánrových konvencí kinematografie červené knihovny. Princův hudební románek tak získává podobu znamenitě kýčovité taškařice, které dodává správný šmak funkový hudební doprovod, jenž složil Prince, a jehož třeskutost zahlazují baladické orchestrace jazzmana Douglase C. Fischera (Sex po telefonu Spikea Leeho). Polozapomenutý střípek Princovy filmové kariéry sice nenavázal na divácký úspěch slavnějšího Purpurového deště, na druhou stranu získal přespříliš štědrou pozornost kritické obce, když obdržel hned osm nominací na Zlaté maliny, z nichž pět proměnil: nejhorší film, herec a režisér (Prince), herec vedlejší role (Jerome Benton) a píseň (Love or $). Navzdory nepřízni kritiků a dobově vlažné odezvě publika si Pod třešňovou lunou postupem času našlo okruh skalních příznivců a i řada filmových historiků a publicistů revidovala své příkré názory na mělké hlubiny Princova veledíla. Pod třešňovou lunou uvádíme při příležitosti vzpomínky na Princovo náhlé zesnutí, které přišlo v dubnu, roku 2016. (TV program)

    Režie:Prince
    53%

    Christopher Tracy (Prince) je chudý, leč o to více líbezný hochštapler. Společně s bratrancem „Lišákem“ (Jerome Benton) láká do svého lůna francouzské buržousty ženského pohlaví, z nichž mámí pod rouškou lásky peníze. Další obětí k zulíbání má být Mary Sharonová (Kristin S. Thomasová), budoucí dědička kolosálního majetku neméně majetnického otce. Mary právě slaví plnoletost a při té příležitosti její rodina koná velkolepou oslavu, na níž nemohou Christopher a Lišák chybět. Mary a Christopherovi se však stane něco, co ani jeden z nich nečekal: láska na první pohled. Tím pro zamilovaná holoubátka nastanou přetěžké trampoty – třídní rozkol, žárlivost a boj o holý život nevyjímaje... Druhý celovečerní snímek legendárního hudebníka Prince. Pod třešňovou lunou měl původně režírovat Jean-Baptiste Mondino, z časových důvodů jej však vystřídal jiný Madonnin spolupracovník, a to provokativní režisérka Mary Lambertová (mj. Hřbitov domácích zvířátek). Prince však nebyl s jejím režijním vedením spokojen, a tak se režie ujal nakonec sám. Na štábní pozici mu vypomáhal kameraman filmu, Michael Ballhaus. Scénář dle Princovy koncepce napsala debutující Becky Johnstonová, která se později proslavila podobně kýčovitým Pánem přílivu a dále Sedmi lety v Tibetu. Účelně triviální romance navazuje na dědictví srdceryvných melodramat klasické hollywoodské školy 30. let, čemuž se vedle přemíry cukrkandlového patosu podřizuje černobílé ztvárnění, které ještě více posiluje nostalgický tón vyprávění, a exotické lokace Azurového pobřeží. Každičký osudový dialog, z něhož emoce doslova prýští, střídá kousavá satira, jež si dělá šoufky z řady společenských stereotypů a žánrových konvencí kinematografie červené knihovny. Princův hudební románek tak získává podobu znamenitě kýčovité taškařice, které dodává správný šmak funkový hudební doprovod, jenž složil Prince, a jehož třeskutost zahlazují baladické orchestrace jazzmana Douglase C. Fischera (Sex po telefonu Spikea Leeho). Polozapomenutý střípek Princovy filmové kariéry sice nenavázal na divácký úspěch slavnějšího Purpurového deště, na druhou stranu získal přespříliš štědrou pozornost kritické obce, když obdržel hned osm nominací na Zlaté maliny, z nichž pět proměnil: nejhorší film, herec a režisér (Prince), herec vedlejší role (Jerome Benton) a píseň (Love or $). Navzdory nepřízni kritiků a dobově vlažné odezvě publika si Pod třešňovou lunou postupem času našlo okruh skalních příznivců a i řada filmových historiků a publicistů revidovala své příkré názory na mělké hlubiny Princova veledíla. Pod třešňovou lunou uvádíme při příležitosti vzpomínky na Princovo náhlé zesnutí, které přišlo v dubnu, roku 2016. (TV program)

    Režie:Prince
    5
  • 6