?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Steven Crossley: Filmy a seriály

  • 1
  • Válka podle Tromy
    Válka podle Tromy (1988)
    FilmRole: Marshall

    Francis Ford Coppola má Apokalypsu, Stanley Kubrick má Full Metal Jacket, Oliver Stone má Četu, Steven Spielberg má Zachraňte vojína Ryana – a Lloyd Kaufman má Válku podle Tromy. Jenže zatímco ostatní režiséři svými opusy upozorňují na hrůzy války a její zhoubný vliv na lidskou psychiku i společnost, Kaufman se soustředil spíš na přehlídku kulásků, sapíků a rotačáků, rozšmelcovaných mrtvol, zastřelených civilistů, chrochtajících fanatických záporáků a krvelačných magorů v maskáčích. Abychom tento jeho umělecký záměr nechali vyznít naplno, promítáme Válku podle Tromy v delším, režisérském sestřihu, obohaceném o řadu urážlivých dialogů, krvavých efektů a béčkových akcí. Příběh o posádce letadla ztroskotavšího na ostrově, kde operuje vojenská teroristická jednotka, vznikl v době, kdy si studio Troma teprve formovalo svou dnešní image. Nadsazený akčňák, který vypadá jako Rambo 2 umocněný na desátou, sice neobsahuje žádná monstra či maskované superhrdiny ani v něm není tolik nechutností, na jaké jsme od Tromy zvyklí. O to otevřenější je to ale hřiště pro invenci speciální tlumočnické divize Festivalu otrlého diváka. Kaufmanův rozjuchaný válečný masomlejn uvádíme s vícehlasým živým dabingem přímo do sálu. Militantního ducha celé akce můžete podpořit také tím, že přijdete na projekci v maskáčích. (Festival otrlého diváka)

    56%

    Francis Ford Coppola má Apokalypsu, Stanley Kubrick má Full Metal Jacket, Oliver Stone má Četu, Steven Spielberg má Zachraňte vojína Ryana – a Lloyd Kaufman má Válku podle Tromy. Jenže zatímco ostatní režiséři svými opusy upozorňují na hrůzy války a její zhoubný vliv na lidskou psychiku i společnost, Kaufman se soustředil spíš na přehlídku kulásků, sapíků a rotačáků, rozšmelcovaných mrtvol, zastřelených civilistů, chrochtajících fanatických záporáků a krvelačných magorů v maskáčích. Abychom tento jeho umělecký záměr nechali vyznít naplno, promítáme Válku podle Tromy v delším, režisérském sestřihu, obohaceném o řadu urážlivých dialogů, krvavých efektů a béčkových akcí. Příběh o posádce letadla ztroskotavšího na ostrově, kde operuje vojenská teroristická jednotka, vznikl v době, kdy si studio Troma teprve formovalo svou dnešní image. Nadsazený akčňák, který vypadá jako Rambo 2 umocněný na desátou, sice neobsahuje žádná monstra či maskované superhrdiny ani v něm není tolik nechutností, na jaké jsme od Tromy zvyklí. O to otevřenější je to ale hřiště pro invenci speciální tlumočnické divize Festivalu otrlého diváka. Kaufmanův rozjuchaný válečný masomlejn uvádíme s vícehlasým živým dabingem přímo do sálu. Militantního ducha celé akce můžete podpořit také tím, že přijdete na projekci v maskáčích. (Festival otrlého diváka)

    2
  • Syn Růžového pantera
    Syn Růžového pantera (1993)
    FilmRole: Reporter

    Hrdinou populární filmové série kriminálních komedií o Růžovém panterovi byl "geniálně nešikovný" komisař Clouseau, mistr ďábelských převleků, neúmorný pronásledovatel zla všeho druhu, neodolatelný svůdce krásných žen a trn v oku svého neurotického šéfa, inspektora Dreyfuse. Excentrickému herectví Petera Sellerse poskytoval zkušený scenárista a režisér Blake Edwards dostatek prostoru v barvitém, absurdními gagy prošpikovaném ději. Třináct let po předčasné Sellersově smrti (1980) se jednasemdmdesátiletý Edwards k Růžovému panterovi vrátil, aby podle obvykléhof ilmařského receptu oživil Clouseaua prostřednictvím jeho nemanželského syna Jacquesa. Když mladíkova matka prozradíí dosud tajenou pravdu Dreyfusovi, pátrajícímu na francouské Riviéře po stopách unesené arabské princezny stane se Jacques otcovým dědicem se vším všudy: přijme jeho jméno a vezme do svých služeb Clouseauova osvědčeného čínského sluhu Catoa. Po řadě divokých příhod mladík vysvobodí princeznu, do které se zamiloval, přičemž po otcově vzoru zdemoluje množství předmětů, zlomí několik dívčích srdcí a omylem dá řádné do těla svému zoufalému nadřízenému.  Tvůrci využívají osvědčeného komediálního schématu o neomylném hrdinství zmateného obhájce zákona, do nějž dosazují obvyklé "panterovské" prvky, dojde také na převleky, na komické souboje s protivníky i na cvičný souboj s Catoem. Přesto se však Edwardsovi nepodařilo na kvalitu prvních komedií navázat. Jinak velmi dobrý italský komik Roberto Benigni není příslušně "nedůstojným" Sellersovým hereckým synem a ani Claudia Cardinaleová (v prvním filmu série se objevila v roli princezny Daly) průměrnému komediálnímu snímku s příliš volným tempem a se zastaralým dějovým schématem příliš nepomůže.

    Žánry:KomedieKrimi
    35%

    Hrdinou populární filmové série kriminálních komedií o Růžovém panterovi byl "geniálně nešikovný" komisař Clouseau, mistr ďábelských převleků, neúmorný pronásledovatel zla všeho druhu, neodolatelný svůdce krásných žen a trn v oku svého neurotického šéfa, inspektora Dreyfuse. Excentrickému herectví Petera Sellerse poskytoval zkušený scenárista a režisér Blake Edwards dostatek prostoru v barvitém, absurdními gagy prošpikovaném ději. Třináct let po předčasné Sellersově smrti (1980) se jednasemdmdesátiletý Edwards k Růžovému panterovi vrátil, aby podle obvykléhof ilmařského receptu oživil Clouseaua prostřednictvím jeho nemanželského syna Jacquesa. Když mladíkova matka prozradíí dosud tajenou pravdu Dreyfusovi, pátrajícímu na francouské Riviéře po stopách unesené arabské princezny stane se Jacques otcovým dědicem se vším všudy: přijme jeho jméno a vezme do svých služeb Clouseauova osvědčeného čínského sluhu Catoa. Po řadě divokých příhod mladík vysvobodí princeznu, do které se zamiloval, přičemž po otcově vzoru zdemoluje množství předmětů, zlomí několik dívčích srdcí a omylem dá řádné do těla svému zoufalému nadřízenému.  Tvůrci využívají osvědčeného komediálního schématu o neomylném hrdinství zmateného obhájce zákona, do nějž dosazují obvyklé "panterovské" prvky, dojde také na převleky, na komické souboje s protivníky i na cvičný souboj s Catoem. Přesto se však Edwardsovi nepodařilo na kvalitu prvních komedií navázat. Jinak velmi dobrý italský komik Roberto Benigni není příslušně "nedůstojným" Sellersovým hereckým synem a ani Claudia Cardinaleová (v prvním filmu série se objevila v roli princezny Daly) průměrnému komediálnímu snímku s příliš volným tempem a se zastaralým dějovým schématem příliš nepomůže.

    Žánry:KomedieKrimi
    3