?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Alessio Cremonini: Filmy a seriály

  • 1
  • Private
    Private (2004)
    Film
    Zástupce mladé generace italských filmařů Saverio Costanzo pojal svůj dlouhometrážní hraný debut jako kritický pohled na dnešní společenskopolitickou situaci v zemích Třetího světa. Snímek tematizující aktuální otázku lidských práv se objektivním viděním zobrazené reality kategoriálně řadí k politicky zaměřeným produkcím v současné italské kinematografii. Tvůrce vypráví příběh jedné palestinské rodiny žijící na pomezí izraelské osady a arabské vesnice. Režisér sleduje především konflikt uvnitř rodiny v momentě, kdy dům po přestřelce s nepřátelskou armádou obsadí izraelská vojenská jednotka požadující jejich odchod z domu. Rodina se rozštěpuje na dvě skupiny: jedna následuje otce zastávajícího morální a tradiční principy a druhá si vytváří vlastní na otci nezávislý postoj. Postava hlavy rodiny Mohammeda je prezentována jako stoupenec svých etických zásad, kdy pro něho dům znamená hranici vlastní důstojnosti, občanské i rodinné cti. Přestože se snímek dějově odehrává mimo Itálii, představuje do určité míry obraz tradičních hodnot italské společnosti. Rodina jako pevná součást a základ - zvláště katolické - společnosti je tematickým prvkem filmů mnoha italských režisérů, kteří se v různých podobách vyrovnávají s funkcí a významem rodinného článku jako složky celospolečenského systému a struktury Itálie. [Zdroj: 34. LFŠ 2008]
    Žánry:DramaVálečný
    69%
    Zástupce mladé generace italských filmařů Saverio Costanzo pojal svůj dlouhometrážní hraný debut jako kritický pohled na dnešní společenskopolitickou situaci v zemích Třetího světa. Snímek tematizující aktuální otázku lidských práv se objektivním viděním zobrazené reality kategoriálně řadí k politicky zaměřeným produkcím v současné italské kinematografii. Tvůrce vypráví příběh jedné palestinské rodiny žijící na pomezí izraelské osady a arabské vesnice. Režisér sleduje především konflikt uvnitř rodiny v momentě, kdy dům po přestřelce s nepřátelskou armádou obsadí izraelská vojenská jednotka požadující jejich odchod z domu. Rodina se rozštěpuje na dvě skupiny: jedna následuje otce zastávajícího morální a tradiční principy a druhá si vytváří vlastní na otci nezávislý postoj. Postava hlavy rodiny Mohammeda je prezentována jako stoupenec svých etických zásad, kdy pro něho dům znamená hranici vlastní důstojnosti, občanské i rodinné cti. Přestože se snímek dějově odehrává mimo Itálii, představuje do určité míry obraz tradičních hodnot italské společnosti. Rodina jako pevná součást a základ - zvláště katolické - společnosti je tematickým prvkem filmů mnoha italských režisérů, kteří se v různých podobách vyrovnávají s funkcí a významem rodinného článku jako složky celospolečenského systému a struktury Itálie. [Zdroj: 34. LFŠ 2008]
    Žánry:DramaVálečný
    2