?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Ivan Cornell: Filmy a seriály

  • Sledování
    Sledování (1998)
    Film
    Osamělý mladík Bill žije v Londýně a rád by se stal spisovatelem. Chybí mu ale inspirace, kontakty i finance. Rozhodne se sledovat neznámé lidi na ulicích, z davu si náhodně vybírá jednotlivce a pozoruje jejich chování, aby získal inspiraci a náměty pro své psaní. Tak si alespoň sám pro sebe obhajuje své nepřiznané voyeurství. Jednou poruší základní pravidlo, které si stanovil – nesledovat někoho dvakrát. Narazí tak na mladého zloděje, sebejistého a inteligentního chlapíka jménem Cobb, který Billa okamžitě prokoukne. Kdo koho vlastně sledoval? Než si to Bill stačí srovnat v hlavě, Cobb mu nabídne spolupráci. Také jej zajímají lidé a neváhá kvůli tomu vstupovat do jejich soukromí. Díky novému příteli se život pro Billa stává mnohem zajímavější, než fiktivní příběhy, o nichž chtěl psát. Celovečerní debut režiséra a scenáristy Christophera Nolana (Memento, Insomnie, Batman začíná), který vzniknul v průběhu jednoho roku o víkendech, je po formální i obsahové stránce originální. Nolanova výborná práce s postavami, dialogy a časem dělá z tohoto černobílého filmu napínavou podívanou, která zaujme navzdory svému skromnému rozpočtu. Příběh v žánru psychothrilleru se postupně skládá z jednotlivých zdánlivě nesouvisejících záběrů a scén až k překvapivé pointě. Některá témata a princip nelineárního vyprávění Nolan použil i ve svých pozdějších filmech Memento a Dokonalý trik. Snímek získal v roce 1998 cenu za nejlepší režii na Filmovém Festivalu v Newportu a další ocenění.
    77%
    Osamělý mladík Bill žije v Londýně a rád by se stal spisovatelem. Chybí mu ale inspirace, kontakty i finance. Rozhodne se sledovat neznámé lidi na ulicích, z davu si náhodně vybírá jednotlivce a pozoruje jejich chování, aby získal inspiraci a náměty pro své psaní. Tak si alespoň sám pro sebe obhajuje své nepřiznané voyeurství. Jednou poruší základní pravidlo, které si stanovil – nesledovat někoho dvakrát. Narazí tak na mladého zloděje, sebejistého a inteligentního chlapíka jménem Cobb, který Billa okamžitě prokoukne. Kdo koho vlastně sledoval? Než si to Bill stačí srovnat v hlavě, Cobb mu nabídne spolupráci. Také jej zajímají lidé a neváhá kvůli tomu vstupovat do jejich soukromí. Díky novému příteli se život pro Billa stává mnohem zajímavější, než fiktivní příběhy, o nichž chtěl psát. Celovečerní debut režiséra a scenáristy Christophera Nolana (Memento, Insomnie, Batman začíná), který vzniknul v průběhu jednoho roku o víkendech, je po formální i obsahové stránce originální. Nolanova výborná práce s postavami, dialogy a časem dělá z tohoto černobílého filmu napínavou podívanou, která zaujme navzdory svému skromnému rozpočtu. Příběh v žánru psychothrilleru se postupně skládá z jednotlivých zdánlivě nesouvisejících záběrů a scén až k překvapivé pointě. Některá témata a princip nelineárního vyprávění Nolan použil i ve svých pozdějších filmech Memento a Dokonalý trik. Snímek získal v roce 1998 cenu za nejlepší režii na Filmovém Festivalu v Newportu a další ocenění.
    1
  • 2