?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Daniel Colas: Filmy a seriály

  • 1
  • 2
  • Holka mýho kámoše
    Holka mýho kámoše (1983)
    FilmRole: Le dragueur
    Micky s Pascalem jsou staří věrní kamarádi. Žijí v horském středisku, kde má Pascal dobře zavedený obchod se sportovními potřebami. Micky je svému kamarádovi bezmezně oddán. Jednoho dne se na sjezdovce objeví žena, která moc sportovního vybavení nemá. Ale zato má nádherné nevinné oči a především - potřebuje mužnou ochranu. Přesně takovou jí dokáže poskytnout Pascalova náruč. Na jedné straně se Micky cítí odstrčen a žárlí, na druhé straně začíná podléhat kouzlu Viviane...
    61%
    Micky s Pascalem jsou staří věrní kamarádi. Žijí v horském středisku, kde má Pascal dobře zavedený obchod se sportovními potřebami. Micky je svému kamarádovi bezmezně oddán. Jednoho dne se na sjezdovce objeví žena, která moc sportovního vybavení nemá. Ale zato má nádherné nevinné oči a především - potřebuje mužnou ochranu. Přesně takovou jí dokáže poskytnout Pascalova náruč. Na jedné straně se Micky cítí odstrčen a žárlí, na druhé straně začíná podléhat kouzlu Viviane...
    3
  • Můj pasák
    Můj pasák (1996)
    Film
    • Netflix
    Prostitutka Marie Abarthová je jednou z mála, které své povolání vykonávají s láskou. K zákazníkům je vždy pozorná a věnuje se jim naplno, ať jsou mladí, staří, štíhlí nebo při těle. Jedné noci objeví ve vstupní hale domu, kde bydlí, bezdomovce Jeannota, který zde přespává. Přinese mu teplé jídlo, půjčí teplomet a nakonec mu nabídne i svou náruč plnou lásky. Dívka se do charismatického muže zamiluje a nechá ho u sebe bydlet. Jeannotovi brzy začne vadit, že musí opouštět byt pokaždé, když jeho přítelkyně doma pracuje, a tak Marie pronajme větší byt. Tím ale milencovy nároky zdaleka nekončí...

    Režisér Bertrand Blier, syn známého herce Bernarda Bliera, získal uznání jako svérázný autor komedií, citlivý vykladač nevšedních lidských osudů a zejména jako bořitel měšťáckých konvencí, především v tabuizované oblasti sexu. Své pověsti dostál i ve svém zatím posledním snímku Můj pasák. Líčí v něm peripetie vztahu slušné prostitutky a hodného pasáka, který ji však zklame.

    Blier zachycuje vztahy mezi protagonisty filmu bez skrupulí, ale také bez zbytečného naturalismu, zato se zvláštní citlivostí a bezprostředností. Sám režisér říká, že prostituce je stejně jako zbraně a gangsteři součástí kinematografie. Ve filmu dominují dobře napsané dialogy, promluvy hrdinů a po obrazové stránce velké detaily jejich tváří a pohledů. Přes uvedené klady snímku jsou v Blierově filmografii (u nás bohužel velmi málo známé) ještě mnohem výraznější díla.
    60%
    Prostitutka Marie Abarthová je jednou z mála, které své povolání vykonávají s láskou. K zákazníkům je vždy pozorná a věnuje se jim naplno, ať jsou mladí, staří, štíhlí nebo při těle. Jedné noci objeví ve vstupní hale domu, kde bydlí, bezdomovce Jeannota, který zde přespává. Přinese mu teplé jídlo, půjčí teplomet a nakonec mu nabídne i svou náruč plnou lásky. Dívka se do charismatického muže zamiluje a nechá ho u sebe bydlet. Jeannotovi brzy začne vadit, že musí opouštět byt pokaždé, když jeho přítelkyně doma pracuje, a tak Marie pronajme větší byt. Tím ale milencovy nároky zdaleka nekončí...

    Režisér Bertrand Blier, syn známého herce Bernarda Bliera, získal uznání jako svérázný autor komedií, citlivý vykladač nevšedních lidských osudů a zejména jako bořitel měšťáckých konvencí, především v tabuizované oblasti sexu. Své pověsti dostál i ve svém zatím posledním snímku Můj pasák. Líčí v něm peripetie vztahu slušné prostitutky a hodného pasáka, který ji však zklame.

    Blier zachycuje vztahy mezi protagonisty filmu bez skrupulí, ale také bez zbytečného naturalismu, zato se zvláštní citlivostí a bezprostředností. Sám režisér říká, že prostituce je stejně jako zbraně a gangsteři součástí kinematografie. Ve filmu dominují dobře napsané dialogy, promluvy hrdinů a po obrazové stránce velké detaily jejich tváří a pohledů. Přes uvedené klady snímku jsou v Blierově filmografii (u nás bohužel velmi málo známé) ještě mnohem výraznější díla.
    4