Fred Clark: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Fred Clark: Filmy a seriály

  • Sunset Boulevard
    Sunset Boulevard (1950)
    FilmRole: Sheldrake
    • Google Play
    • iTunes
    Počínaje první scénou, kdy v bazénu hollywoodské vily plave mrtvola a začíná vyprávět svůj příběh, až po scénu poslední, kdy Gloria Swansonová schází ze schodiště v záběru stejně legendárním jako kočárek z Potěmkina, je Sunset Blvd. nejlepším filmem o filmu, jaký kdy vnikl. Mezi oběma slavnými scénami se pak klene oblouk vyprávění, v němž autoři dokázali nemožné, totiž s nelítostným cynismem komentovat svět filmu s jeho marnivostí, stravujícími ambicemi i prodejností a zároveň postavit pomník jeho velikosti, respektive složit obdivný hold titánům éry němého filmu. Příběh zapomenuté hvězdy Normy Desmondové, která sní o návratu ke slávě a pořídí si hračku v podobě druhořadého scenáristy Joea Gillise, jež jí k tomuto návratu má dopomoci, je z rodu těch, které zcela postrádají kladné hrdiny. Norma si Joea prostě koupí, využívá ho a miluje v melodramatické dikci svého mládí, a přitom s neúprosnou panovačností hvězdy, jíž nikdy nepřestala být. O nic morálnější není ani Joe, který se do role gigola obsadil z pohnutek neméně sobeckých. A konečně Normin dokonalý sluha Max, z něhož se vyklube její první režisér i první manžel... Jediná osoba, prokazující jakési známky lidskosti, je mladá lektorka Betty, pro niž tu logicky není místo.
    84%
    Počínaje první scénou, kdy v bazénu hollywoodské vily plave mrtvola a začíná vyprávět svůj příběh, až po scénu poslední, kdy Gloria Swansonová schází ze schodiště v záběru stejně legendárním jako kočárek z Potěmkina, je Sunset Blvd. nejlepším filmem o filmu, jaký kdy vnikl. Mezi oběma slavnými scénami se pak klene oblouk vyprávění, v němž autoři dokázali nemožné, totiž s nelítostným cynismem komentovat svět filmu s jeho marnivostí, stravujícími ambicemi i prodejností a zároveň postavit pomník jeho velikosti, respektive složit obdivný hold titánům éry němého filmu. Příběh zapomenuté hvězdy Normy Desmondové, která sní o návratu ke slávě a pořídí si hračku v podobě druhořadého scenáristy Joea Gillise, jež jí k tomuto návratu má dopomoci, je z rodu těch, které zcela postrádají kladné hrdiny. Norma si Joea prostě koupí, využívá ho a miluje v melodramatické dikci svého mládí, a přitom s neúprosnou panovačností hvězdy, jíž nikdy nepřestala být. O nic morálnější není ani Joe, který se do role gigola obsadil z pohnutek neméně sobeckých. A konečně Normin dokonalý sluha Max, z něhož se vyklube její první režisér i první manžel... Jediná osoba, prokazující jakési známky lidskosti, je mladá lektorka Betty, pro niž tu logicky není místo.
    1
  • Bílý žár
    Bílý žár (1949)
    FilmRole: Daniel Winston
    • Google Play
    • iTunes
    77%
    2
  • I Was Monty's Double
    I Was Monty's Double (1958)
    Film
    70%
    3
  • Později, miláčku!
    Později, miláčku! (1963)
    FilmRole: Mr. Codd
    Nicholas Arden a Ellen Wagstaffová Ardenovi jsou po třech letech milujícího manželství a se dvěma malými dcerami doma v Los Angeles na palubě letadla, které spadne v jižním Pacifiku. Přestože většina cestujících nehodu přežije, Ellen pravděpodobně zahyne, když ji smete záchranný člun a její tělo se nikdy nenajde. Rychle se posuneme o pět let dopředu. Nicholas, který chce žít dál, nechá Ellen prohlásit za mrtvou. Součástí tohoto kroku je i to, že se znovu ožení, tentokrát s mladou ženou jménem Bianca Steeleová, kterou chce vzít na líbánky do stejného letoviska v Monterrey, kde s Ellen strávili líbánky. Téhož dne Ellen vysadí v Los Angeles námořnictvo, které ji zachránilo z ostrova v jižním Pacifiku, kde byla posledních pět let uvězněna. Žádá námořnictvo, aby její záchranu nezveřejňovalo ani neoznamovalo Nicholasovi, protože to chce udělat sama.
    69%
    Nicholas Arden a Ellen Wagstaffová Ardenovi jsou po třech letech milujícího manželství a se dvěma malými dcerami doma v Los Angeles na palubě letadla, které spadne v jižním Pacifiku. Přestože většina cestujících nehodu přežije, Ellen pravděpodobně zahyne, když ji smete záchranný člun a její tělo se nikdy nenajde. Rychle se posuneme o pět let dopředu. Nicholas, který chce žít dál, nechá Ellen prohlásit za mrtvou. Součástí tohoto kroku je i to, že se znovu ožení, tentokrát s mladou ženou jménem Bianca Steeleová, kterou chce vzít na líbánky do stejného letoviska v Monterrey, kde s Ellen strávili líbánky. Téhož dne Ellen vysadí v Los Angeles námořnictvo, které ji zachránilo z ostrova v jižním Pacifiku, kde byla posledních pět let uvězněna. Žádá námořnictvo, aby její záchranu nezveřejňovalo ani neoznamovalo Nicholasovi, protože to chce udělat sama.
    4
  • Nesprávná truhla
    Nesprávná truhla (1966)
    Film
    Jen ten, kdo všechny ostatní přežije, může vyhrát tontinu, investiční spekulaci původně dvacetkrát jednoho tisíce liber šterlinků do společného fondu dvaceti mladých chlapců poručníky či otci jejich vloženou a po léta dozorčí radou (ovšem za přiměřený poplatek) moudře spravovanou. Série nešťastných nehod krátí seznam čekatelů na výhru, až na zakládací listině fondu zůstanou jen jména dvě – Masterman Finsbury (John Mills) a Joseph Finsbury (Ralph Richardson), bratři. Tito dva, ač bydlí v domech situovaných tak říkajíc bok po boku, spolu už přes čtyřicet le…
    68%
    Jen ten, kdo všechny ostatní přežije, může vyhrát tontinu, investiční spekulaci původně dvacetkrát jednoho tisíce liber šterlinků do společného fondu dvaceti mladých chlapců poručníky či otci jejich vloženou a po léta dozorčí radou (ovšem za přiměřený poplatek) moudře spravovanou. Série nešťastných nehod krátí seznam čekatelů na výhru, až na zakládací listině fondu zůstanou jen jména dvě – Masterman Finsbury (John Mills) a Joseph Finsbury (Ralph Richardson), bratři. Tito dva, ač bydlí v domech situovaných tak říkajíc bok po boku, spolu už přes čtyřicet le…
    5
  • 6
  • 7