?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kin Chung Chan: Filmy a seriály

  • 1
  • 2
  • Man Jeuk
    Man Jeuk (2008)
    Film
    Na konci prvního desetiletí nového milénia čelila hongkongská kinematografie hrozbě, že se vlivem podřizování se podmínkám komerčně lákavého čínského trhu z jejích filmů vytratí osobitost a lokální atmosféra. V této situaci natočil Johnnie To snímek Vrabčák, který pojal jako otevřené vyznání Hongkongu, jeho unikátnímu městskému prostředí a nezaměnitelnému géniu loci. V základu film pojednává o skupince kapesních zlodějů, jimž hlavy poplete tajuplná žena, která je poprosí o pomoc. Tuto premisu ale To přetváří do vizuálně strhující podívané, kde jakýkoli pohyb nabývá baletní grácii a sebemenší detail se mění v opulentní obraz. Vrabčák ale není manýrou, nýbrž – v souladu se svým názvem – nespoutanou a rozverně nadsazenou hříčkou, plnou pro režiséra typických nevyzpytatelných náhod.
    Žánry:AkčníDramaKomedie
    Režie:Johnnie To
    65%
    Na konci prvního desetiletí nového milénia čelila hongkongská kinematografie hrozbě, že se vlivem podřizování se podmínkám komerčně lákavého čínského trhu z jejích filmů vytratí osobitost a lokální atmosféra. V této situaci natočil Johnnie To snímek Vrabčák, který pojal jako otevřené vyznání Hongkongu, jeho unikátnímu městskému prostředí a nezaměnitelnému géniu loci. V základu film pojednává o skupince kapesních zlodějů, jimž hlavy poplete tajuplná žena, která je poprosí o pomoc. Tuto premisu ale To přetváří do vizuálně strhující podívané, kde jakýkoli pohyb nabývá baletní grácii a sebemenší detail se mění v opulentní obraz. Vrabčák ale není manýrou, nýbrž – v souladu se svým názvem – nespoutanou a rozverně nadsazenou hříčkou, plnou pro režiséra typických nevyzpytatelných náhod.
    Žánry:AkčníDramaKomedie
    Režie:Johnnie To
    3
  • Kaskadérka
    Kaskadérka (1996)
    Film
    Ann Hui ve své kariéře mnohokrát demonstrovala svou žánrovou všestrannost. Dokonale rozumí schématům válečných filmů, komedií, melodramat i akce, ale nikdy nezapomíná na ústředí motiv své tvorby – lidské příběhy, humanismus. Jeden z nejlepších příkladů jejího spojení žánrových experimentů s hlavním tématem představuje životní příběh kaskadérky Ah Kam (Michelle Yeoh). Na prostoru tří kapitol Hui vystaví tři odlišné filmy s jednotícím tématem postavení ženy v hongkongské společnosti. První část Kaskadérky je uvědomělou hříčkou typu Truffautovské Americké noci (1973) nebo Wajdovského Vše na prodej (1969), sebereflexivně vypráví o postavení kaskadérů uvnitř filmového průmyslu. Hui vykresluje jejich práci na jedné straně jako nebezpečnou, a režiséry a producenty ne vždy doceněnou, na té druhé pak nečekaně intimní. Kaskadérské kolektivy totiž tvoří malé rodiny, sevřený ekosystém uvnitř pragmatického průmyslu. Metafilmové vyprávění se změní v podvratné melodrama, a nakonec uprchlický příběh. Každá z těchto fází ale staví do popředí Ah Kam. Ženu, která se odmítá podrobit společenským normám, ať už jde o pozici kaskadérky, partnerky nebo matky. Kaskadérka totiž využívá žánrové vzorce především jako motivaci k prozkoumání vztahu mezi ženou a společností. (Filmasia)
    Žánry:AkčníDrama
    Režie:Ann Hui
    60%
    Ann Hui ve své kariéře mnohokrát demonstrovala svou žánrovou všestrannost. Dokonale rozumí schématům válečných filmů, komedií, melodramat i akce, ale nikdy nezapomíná na ústředí motiv své tvorby – lidské příběhy, humanismus. Jeden z nejlepších příkladů jejího spojení žánrových experimentů s hlavním tématem představuje životní příběh kaskadérky Ah Kam (Michelle Yeoh). Na prostoru tří kapitol Hui vystaví tři odlišné filmy s jednotícím tématem postavení ženy v hongkongské společnosti. První část Kaskadérky je uvědomělou hříčkou typu Truffautovské Americké noci (1973) nebo Wajdovského Vše na prodej (1969), sebereflexivně vypráví o postavení kaskadérů uvnitř filmového průmyslu. Hui vykresluje jejich práci na jedné straně jako nebezpečnou, a režiséry a producenty ne vždy doceněnou, na té druhé pak nečekaně intimní. Kaskadérské kolektivy totiž tvoří malé rodiny, sevřený ekosystém uvnitř pragmatického průmyslu. Metafilmové vyprávění se změní v podvratné melodrama, a nakonec uprchlický příběh. Každá z těchto fází ale staví do popředí Ah Kam. Ženu, která se odmítá podrobit společenským normám, ať už jde o pozici kaskadérky, partnerky nebo matky. Kaskadérka totiž využívá žánrové vzorce především jako motivaci k prozkoumání vztahu mezi ženou a společností. (Filmasia)
    Žánry:AkčníDrama
    Režie:Ann Hui
    4
  • 5