?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Zdislava Pechová: Filmy a seriály

  • Hlava Medúzy
    Hlava Medúzy (2021)
    SeriálRole: Petra
    • iVysílání
    Zmizelý originál Rubensovy "Hlavy Medúzy" a dva mrtví muži. Tak začíná první epizoda nového seriálu České televize, který natočil Filip Renč. Osm příběhů podle scenáristy Petra Hudského zavede diváky do Brna a jeho okolí. Čtveřici kriminalistů vede precizní a cílevědomá Karin v podání Jitky Čvančarové. Dalších rolí se zhostili Jiří Dvořák, Michal Isteník a Petra Bučková. „Vybrali jsme si podobu Medúzy jako symbol našich kriminálních příběhů. Co jeden jedovatý had v její hlavě, to jeden příběh, jeden zločin, jedno zlo,“ říká režisér Filip Renč a dodává: „Je pro nás velkou výzvou přijít v dnešní bohaté produkci detektivek a kriminálek s originálním realizačním řešením. Jednotlivé příběhy jsou tedy kombinací skutečných kriminálních případů a fikce autorů. Co se týká stylu vyprávění i hudební dramaturgie, rád bych obnovil atmosféru českých kriminálek ze šedesátých let. Jednoduchá, výrazná hudba, napětí, účelné dialogy, tajemná atmosféra a minimální barevnost obrazu.“ (Česká televize)
    38%
    Zmizelý originál Rubensovy "Hlavy Medúzy" a dva mrtví muži. Tak začíná první epizoda nového seriálu České televize, který natočil Filip Renč. Osm příběhů podle scenáristy Petra Hudského zavede diváky do Brna a jeho okolí. Čtveřici kriminalistů vede precizní a cílevědomá Karin v podání Jitky Čvančarové. Dalších rolí se zhostili Jiří Dvořák, Michal Isteník a Petra Bučková. „Vybrali jsme si podobu Medúzy jako symbol našich kriminálních příběhů. Co jeden jedovatý had v její hlavě, to jeden příběh, jeden zločin, jedno zlo,“ říká režisér Filip Renč a dodává: „Je pro nás velkou výzvou přijít v dnešní bohaté produkci detektivek a kriminálek s originálním realizačním řešením. Jednotlivé příběhy jsou tedy kombinací skutečných kriminálních případů a fikce autorů. Co se týká stylu vyprávění i hudební dramaturgie, rád bych obnovil atmosféru českých kriminálek ze šedesátých let. Jednoduchá, výrazná hudba, napětí, účelné dialogy, tajemná atmosféra a minimální barevnost obrazu.“ (Česká televize)
    1