?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Diana Caravia: Filmy a seriály

  • Od konce světa nic dobrého nečekejte
    Od konce světa nic dobrého nečekejte (2023)
    Film
    74%
    1
  • "Je mi jedno, že se zapíšeme do dějin jako barbaři"
    "Je mi jedno, že se zapíšeme do dějin jako barbaři" (2018)
    Film
    • KVIFF TV
    • DaFilms
    „Je mi jedno, že se zapíšeme do dějin jako barbaři.” Tato věta, která zazněla na radě ministrů v roce 1941, zahájila etnické vyhlazování na východní frontě. Film je komentářem k tomuto výroku. Naše temné dějiny nejspíš nejlépe zachycuje zhrozený pohled anděla dějin, o němž píše Walter Benjamin, „jehož tvář je obrácena k minulosti. Kde vidíme řetězec událostí, tam on vidí jednu jedinou katastrofu, která neustále vrší trosky na trosky a vrhá mu je pod nohy. Anděl by chtěl setrvat na místě, vzbudit mrtvé a zcelit vše roztříštěné. Ale bouře, která se žene z ráje, se mu opřela do křídel s takovou razancí, že je již nedokáže přivřít. Nevyhnutelně ho odnáší do budoucnosti, k níž je otočen zády, zatímco před ním až do nebes narůstá hromada trosek. Této bouři pak říkáme pokrok.“ (Pilot Film)
    Žánry:DramaKomedieRetro
    Režie:Radu Jude
    70%
    „Je mi jedno, že se zapíšeme do dějin jako barbaři.” Tato věta, která zazněla na radě ministrů v roce 1941, zahájila etnické vyhlazování na východní frontě. Film je komentářem k tomuto výroku. Naše temné dějiny nejspíš nejlépe zachycuje zhrozený pohled anděla dějin, o němž píše Walter Benjamin, „jehož tvář je obrácena k minulosti. Kde vidíme řetězec událostí, tam on vidí jednu jedinou katastrofu, která neustále vrší trosky na trosky a vrhá mu je pod nohy. Anděl by chtěl setrvat na místě, vzbudit mrtvé a zcelit vše roztříštěné. Ale bouře, která se žene z ráje, se mu opřela do křídel s takovou razancí, že je již nedokáže přivřít. Nevyhnutelně ho odnáší do budoucnosti, k níž je otočen zády, zatímco před ním až do nebes narůstá hromada trosek. Této bouři pak říkáme pokrok.“ (Pilot Film)
    Žánry:DramaKomedieRetro
    Režie:Radu Jude
    2
  • Mammalia
    Mammalia (2023)
    Film
    Camil si neví rady se světem okolo – a není se čemu divit, když události naberou pokaždé nečekaný směr. Hraný debut Sebastiana Mihăilesca může vábit paralelami s ustřelenými filmy Quentina Dupieuxe anebo poetikou stylizované všednosti, jak ji známe od Roye Anderssona, místy se zdá, jako by vyrůstal z Black Lodge Městečka Twin Peaks. Mihăilescu ale pracuje s vlastní poetikou, v níž se abstrakce potkává se zlověstností, jaká nás paralyzuje v reálných životech. Expresivní momenty se střetávají s povědomými skličujícími pocity. Imaginativní, bláznivý film, který jako by se někdo snažil utlumit ketaminem. (KVIFF)
    Žánry:Drama
    42%
    Camil si neví rady se světem okolo – a není se čemu divit, když události naberou pokaždé nečekaný směr. Hraný debut Sebastiana Mihăilesca může vábit paralelami s ustřelenými filmy Quentina Dupieuxe anebo poetikou stylizované všednosti, jak ji známe od Roye Anderssona, místy se zdá, jako by vyrůstal z Black Lodge Městečka Twin Peaks. Mihăilescu ale pracuje s vlastní poetikou, v níž se abstrakce potkává se zlověstností, jaká nás paralyzuje v reálných životech. Expresivní momenty se střetávají s povědomými skličujícími pocity. Imaginativní, bláznivý film, který jako by se někdo snažil utlumit ketaminem. (KVIFF)
    Žánry:Drama
    3