?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

John Callaghan: Filmy a seriály

  • Páv se zlatým okem
    Páv se zlatým okem (1967)
    FilmRole: Private (uncredited)

    V Hustonově rozsáhlé filmografii lze vedle snímků, které zaznamenaly úspěch okamžitě po svém uvedení, nalézt nemálo filmů oceněných až po mnoha letech. Odlesky ve zlatém oku, jeden z emblematických příkladů nespravedlivě opomíjeného filmového outsidera, vypráví o několika osobách zmítaných (nejen) sexuální frustrací v uzavřeném prostředí vojenské základny na americkém jihu. Major Penderton, ve strhujícím podání Marlona Branda, halí potlačovanou homosexualitu do zatuhlé fasády zmatečně artikulované mužnosti, zatímco jeho dominantní manželka (Elizabeth Taylorová) realizuje své pohrdání v náručí jiného muže. Hustonova adaptace románu Carson McCullersové intenzivním způsobem přibližuje atmosféru deformovaných emocí uvnitř klaustrofobní reality vojenského prostředí. K tíživé uhrančivosti filmu přispívá i speciální sépiová tonalita obrazu, dosažená procesem redukujícím barvy na minimum.

    67%

    V Hustonově rozsáhlé filmografii lze vedle snímků, které zaznamenaly úspěch okamžitě po svém uvedení, nalézt nemálo filmů oceněných až po mnoha letech. Odlesky ve zlatém oku, jeden z emblematických příkladů nespravedlivě opomíjeného filmového outsidera, vypráví o několika osobách zmítaných (nejen) sexuální frustrací v uzavřeném prostředí vojenské základny na americkém jihu. Major Penderton, ve strhujícím podání Marlona Branda, halí potlačovanou homosexualitu do zatuhlé fasády zmatečně artikulované mužnosti, zatímco jeho dominantní manželka (Elizabeth Taylorová) realizuje své pohrdání v náručí jiného muže. Hustonova adaptace románu Carson McCullersové intenzivním způsobem přibližuje atmosféru deformovaných emocí uvnitř klaustrofobní reality vojenského prostředí. K tíživé uhrančivosti filmu přispívá i speciální sépiová tonalita obrazu, dosažená procesem redukujícím barvy na minimum.

    1