Claudia Bobsin: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Claudia Bobsin: Filmy a seriály

  • Pád Třetí říše
    Pád Třetí říše (2004)
    Film
    Pád třetí říše je historické film, který detailně líčí poslední dny Adolfa Hitlera (Bruno Ganz) a nacistického režimu v Berlíně na jaře roku 1945. Snímek je inspirován vzpomínkami Hitlerovy sekretářky Traudl Junge (Alexandra Maria Lara), která byla svědkem závěrečných okamžiků v bunkru pod Říšským kancléřstvím. Příběh se odehrává v klaustrofobickém prostředí bunkru, kde Hitler a jeho nejbližší spolupracovníci čelí neodvratnému konci Třetí říše. Jak se sovětské jednotky blíží k Berlínu, atmosféra v bunkru je čím dál zoufalejší.
    80%
    Pád třetí říše je historické film, který detailně líčí poslední dny Adolfa Hitlera (Bruno Ganz) a nacistického režimu v Berlíně na jaře roku 1945. Snímek je inspirován vzpomínkami Hitlerovy sekretářky Traudl Junge (Alexandra Maria Lara), která byla svědkem závěrečných okamžiků v bunkru pod Říšským kancléřstvím. Příběh se odehrává v klaustrofobickém prostředí bunkru, kde Hitler a jeho nejbližší spolupracovníci čelí neodvratnému konci Třetí říše. Jak se sovětské jednotky blíží k Berlínu, atmosféra v bunkru je čím dál zoufalejší.
    1
  • Experiment
    Experiment (2001)
    Film
    Film založený na skutečných událostech při nechvalně známém Stanfordském vězeňském experimentu, který proběhl v roce 1971. Uměle vybudované vězení se nachází v prostorách výzkumné laboratoře - kompletně s celami, mřížemi a s neustále přítomnými kamerami. Na dva týdny je najato za slib vysoké odměny dvacet mužů ke hře na vězně a dozorce. Vězni jsou uzavřeni a musí se podvolit zdánlivě mírným pravidlům. Dozorcům je nařízeno jednoduše udržet pořádek bez použití fyzického násilí. Každý má možnost skončit v kteroukoli chvíli, čímž ale pozbyde nároku na odměnu. Na začátku nálada mezi oběma skupinami je poměrně dobrá. Ale už brzy nastanou hádky a dozorci používají stále drastičtější metody k udržení pořádku
    74%
    Film založený na skutečných událostech při nechvalně známém Stanfordském vězeňském experimentu, který proběhl v roce 1971. Uměle vybudované vězení se nachází v prostorách výzkumné laboratoře - kompletně s celami, mřížemi a s neustále přítomnými kamerami. Na dva týdny je najato za slib vysoké odměny dvacet mužů ke hře na vězně a dozorce. Vězni jsou uzavřeni a musí se podvolit zdánlivě mírným pravidlům. Dozorcům je nařízeno jednoduše udržet pořádek bez použití fyzického násilí. Každý má možnost skončit v kteroukoli chvíli, čímž ale pozbyde nároku na odměnu. Na začátku nálada mezi oběma skupinami je poměrně dobrá. Ale už brzy nastanou hádky a dozorci používají stále drastičtější metody k udržení pořádku
    2
  • 3
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    4
  • 5
  • Jsem ta druhá
    Jsem ta druhá (2006)
    Film
    Mladý a úspěšný architekt Robert Fabry, kterého v německém dramatu úspěšné režisérky Margarethe von Trottové ztvárnil Berlíňan August Diehl, právě prožil famózní noc. A poděkovat za to může především neznámé a tajemné krasavici v červeném, díky níž se podíval až k samotným branám ráje. Jenže po noci přichází den a během něj bývá často vidět mnohem víc, než by si mnohý přál. Nazítří se totiž dvojice potkává znovu. Jen ve zcela jiných úlohách. Ona mysteriózní žena, které svůj půvab propůjčila Katja Reimannová, se v normálním světě jmenuje Caroline Winterová, je velmi důležitá a stejně tak nesmlouvavá právnička ve firmě, jež má s Robertem spolupracovat, a vše nasvědčuje tomu, že si na minulou noc vůbec nepamatuje. Nebo nechce pamatovat. A co je největší problém, mladý Němec se do ní okamžitě zamiluje. Díky tomu ale Robert také nahlédne do jejího života a odkryje děsivé tajemství, které má cosi společného s Carolininým despotickým otcem v podání charismatického Armina Muellera-Stahla. Možná by mohl pomoci, ale může ho to stát také jeho vlastní život. Přesto neváhá.
    50%
    Mladý a úspěšný architekt Robert Fabry, kterého v německém dramatu úspěšné režisérky Margarethe von Trottové ztvárnil Berlíňan August Diehl, právě prožil famózní noc. A poděkovat za to může především neznámé a tajemné krasavici v červeném, díky níž se podíval až k samotným branám ráje. Jenže po noci přichází den a během něj bývá často vidět mnohem víc, než by si mnohý přál. Nazítří se totiž dvojice potkává znovu. Jen ve zcela jiných úlohách. Ona mysteriózní žena, které svůj půvab propůjčila Katja Reimannová, se v normálním světě jmenuje Caroline Winterová, je velmi důležitá a stejně tak nesmlouvavá právnička ve firmě, jež má s Robertem spolupracovat, a vše nasvědčuje tomu, že si na minulou noc vůbec nepamatuje. Nebo nechce pamatovat. A co je největší problém, mladý Němec se do ní okamžitě zamiluje. Díky tomu ale Robert také nahlédne do jejího života a odkryje děsivé tajemství, které má cosi společného s Carolininým despotickým otcem v podání charismatického Armina Muellera-Stahla. Možná by mohl pomoci, ale může ho to stát také jeho vlastní život. Přesto neváhá.
    6
  • Básník
    Básník (2003)
    Film
    43%
    7
  • 8