?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Denis Barbier: Filmy a seriály

  • Vie est un long fleuve tranquille, La
    Vie est un long fleuve tranquille, La (1988)
    Film
    67%
    1
  • Tatie Danielle
    Tatie Danielle (1990)
    Film
    Tatie Danielle je černá komedie o vdově, která se rozhodne zničit životy svého prasynovce a jeho manželky. Tsilla Chelton ztvárňuje titulní postavu, jež truchlí nad smrtí svého manžela tím, že trápí každého, koho potká. Nakonec se nastěhuje ke svému synovci a jeho ješitné ženě. Brzy se celá rodina ocitá ve válce s Tatie, a tak odjíždí do Řecka, zatímco Tatie zůstává v péči Sandrine (Isabelle Nanty), au pair, která je stejně zatrpklá jako ona sama. Zpočátku si ty dvě nerozumí, ale postupně se spřátelí. Sandrine však dostane pozvání na přenocování u moře s americkým studentem, což by znamenalo, že Tatie zůstane na noc sama. Rozzuřená Tatie Sandrine vyhodí, a když je sama, upadá do hluboké deprese, až nakonec zapálí rodinný byt. Požár se stane národní senzací, Tatie je líčena jako ubohá stařenka a rodina jako krutí a bezcitní padouši.
    Žánry:DramaKomedieSatira
    67%
    Tatie Danielle je černá komedie o vdově, která se rozhodne zničit životy svého prasynovce a jeho manželky. Tsilla Chelton ztvárňuje titulní postavu, jež truchlí nad smrtí svého manžela tím, že trápí každého, koho potká. Nakonec se nastěhuje ke svému synovci a jeho ješitné ženě. Brzy se celá rodina ocitá ve válce s Tatie, a tak odjíždí do Řecka, zatímco Tatie zůstává v péči Sandrine (Isabelle Nanty), au pair, která je stejně zatrpklá jako ona sama. Zpočátku si ty dvě nerozumí, ale postupně se spřátelí. Sandrine však dostane pozvání na přenocování u moře s americkým studentem, což by znamenalo, že Tatie zůstane na noc sama. Rozzuřená Tatie Sandrine vyhodí, a když je sama, upadá do hluboké deprese, až nakonec zapálí rodinný byt. Požár se stane národní senzací, Tatie je líčena jako ubohá stařenka a rodina jako krutí a bezcitní padouši.
    Žánry:DramaKomedieSatira
    2
  • N'oublie pas que tu vas mourir
    N'oublie pas que tu vas mourir (1995)
    Film
    Xavier Beauvois zůstává až dodnes režisérem, jehož jedni zatracují a druzí obdivují. Ve svém celovečerním debutu otevírá téma nemoci AIDS. S pomocí citlivé kameramanské práce své kolegyně, vlastního scénáře, vlastní režie i hereckého výkonu se mu podařilo natočit vizuálně působivý snímek.

    Většina filmů od tvůrců, kteří získali Cenu Jeana Viga, je odrazem světa, ve kterém žijeme. Tato tendence je patrná také ve snímku Xaviera Beauvoise Nezapomeň, že zemřeš, natočeném deset let po výskytu nemoci AIDS ve Francii a během obléhání Sarajeva. V rozhovoru pro časopis Les Cahiers du cinéma v lednu roku 1996 režisér řekl: Zajímám se jednoduše o svět a chci točit filmy o současné době, nechci adaptovat Pagnola nebo Shakespeara. A nejsem koneckonců sám, stačí shlédnout filmy Desplechina, Kahna, Corsiniové, Lvovské a jiných filmařů mé generace. (pozn. autora: tři ze čtyř citovaných režisérů získali Cenu Jeana Viga).

    A film Xaviera Beauvoise je opravdu znakem své doby. Jeho podtitul Evropa 1995 odkazuje k filmu Evropa 51 Roberta Rosselliniho. Nezapomeň, že zemřeš je revoltující a nepředvídatelný snímek, stejně jako událost, která převrátí život naruby hlavní postavě. Benoît, jehož roli hraje sám režisér, je studentem dějin umění, který se chce jednou stát ředitelem muzea nebo profesorem. Tempo filmu se zrychluje, zabarvení a délky záběrů se střídají. Student, který byl dříve tak rozumný, má sebevražedné sklony po odhalení nemoci, která evokuje smrt a jejíž jméno zde vůbec není vysloveno, protože jak říká Xavier Beauvois: divák je inteligentní a chápe. Protože Benoît to nikomu neřekne. Protože to není téma filmu. Protože to slovo jsem nikdy nevyslovil ve společnosti těch, které jsem znal a kteří na tuto nemoc zemřeli.

    Xavier Beauvois, který je zároveň scénárista, tvůrce dialogů, režisér filmu i herec, měl po své ruce vynikající kameramanku Caroline Champetier, která pracuje jemně se stínem a světlem, které jsou rovněž průvodci člověka na cestě odchodu.

    (Luce Vigová, LFŠ 2007)
    Žánry:DramaLGBTQ+
    66%
    Xavier Beauvois zůstává až dodnes režisérem, jehož jedni zatracují a druzí obdivují. Ve svém celovečerním debutu otevírá téma nemoci AIDS. S pomocí citlivé kameramanské práce své kolegyně, vlastního scénáře, vlastní režie i hereckého výkonu se mu podařilo natočit vizuálně působivý snímek.

    Většina filmů od tvůrců, kteří získali Cenu Jeana Viga, je odrazem světa, ve kterém žijeme. Tato tendence je patrná také ve snímku Xaviera Beauvoise Nezapomeň, že zemřeš, natočeném deset let po výskytu nemoci AIDS ve Francii a během obléhání Sarajeva. V rozhovoru pro časopis Les Cahiers du cinéma v lednu roku 1996 režisér řekl: Zajímám se jednoduše o svět a chci točit filmy o současné době, nechci adaptovat Pagnola nebo Shakespeara. A nejsem koneckonců sám, stačí shlédnout filmy Desplechina, Kahna, Corsiniové, Lvovské a jiných filmařů mé generace. (pozn. autora: tři ze čtyř citovaných režisérů získali Cenu Jeana Viga).

    A film Xaviera Beauvoise je opravdu znakem své doby. Jeho podtitul Evropa 1995 odkazuje k filmu Evropa 51 Roberta Rosselliniho. Nezapomeň, že zemřeš je revoltující a nepředvídatelný snímek, stejně jako událost, která převrátí život naruby hlavní postavě. Benoît, jehož roli hraje sám režisér, je studentem dějin umění, který se chce jednou stát ředitelem muzea nebo profesorem. Tempo filmu se zrychluje, zabarvení a délky záběrů se střídají. Student, který byl dříve tak rozumný, má sebevražedné sklony po odhalení nemoci, která evokuje smrt a jejíž jméno zde vůbec není vysloveno, protože jak říká Xavier Beauvois: divák je inteligentní a chápe. Protože Benoît to nikomu neřekne. Protože to není téma filmu. Protože to slovo jsem nikdy nevyslovil ve společnosti těch, které jsem znal a kteří na tuto nemoc zemřeli.

    Xavier Beauvois, který je zároveň scénárista, tvůrce dialogů, režisér filmu i herec, měl po své ruce vynikající kameramanku Caroline Champetier, která pracuje jemně se stínem a světlem, které jsou rovněž průvodci člověka na cestě odchodu.

    (Luce Vigová, LFŠ 2007)
    Žánry:DramaLGBTQ+
    3
  • 4