?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Dwight Bacquie: Filmy a seriály

  • Street Legal
    Street Legal (1987)
    Seriál
    71%
    1
  • The Recordist
    The Recordist (2007)
    FilmRole: Mr. Ryerson
    68%
    2
  • Friday the 13th
    Friday the 13th (1987)
    Seriál
    65%
    3
  • Televizní leč
    Televizní leč (1995)
    Film
    Stuart Sain je vedoucí pracovník ratingové firmy, která zabezpečuje provoz a vyhodnocení píplmetrů. Čísla nikdy nelžou, říká se svatým přesvědčením ředitel programu nejsilnější komerční stanice, který všechny své problémy i rozhodnutí konzultuje přímo s Bohem. Zápletka Wuhlova filmu je postavena na předpokladu, že čísla se mohou mýlit, že ony černé bedýnky, bedlivě sledující přepínání programů ve vybraných rodinách, najednou začnou dodávat zcela nesmyslné informace. A tak po léta nejsilnější komerční kanál je najednou na hlavu porážen veřejnou televizí PBT s jejími dokumenty o mizejících oceánech a starém porcelánu, na něž se předtím nikdo nedíval. Vedoucí televizní pracovníci, zodpovědní za sledovanost, zprvu nevěří, pak se vztekají, obviňují jeden druhého a nakonec propadají panice. Co když ta náhlá touha průměrného diváka po kultuře je novým trendem a ne nějakým krátkodobým vrtochem. Je nezbytné pružně reagovat, neboť řeč čísel je jasná, a tak vznikají sitcomy ze starého Řecka, kriminálka, jejímž hrdinou je cellista bojující se zločinem, nebo inscenace Hamleta s vloženou stopou dojmu (tragické vzdychání ve stylu nahraného smíchu, jak ho známe ze sitcomů). O pravdivosti dodávaných ratingů nikdo ani na chvíli nezapochybuje...
    Žánry:KomedieParodie
    50%
    Stuart Sain je vedoucí pracovník ratingové firmy, která zabezpečuje provoz a vyhodnocení píplmetrů. Čísla nikdy nelžou, říká se svatým přesvědčením ředitel programu nejsilnější komerční stanice, který všechny své problémy i rozhodnutí konzultuje přímo s Bohem. Zápletka Wuhlova filmu je postavena na předpokladu, že čísla se mohou mýlit, že ony černé bedýnky, bedlivě sledující přepínání programů ve vybraných rodinách, najednou začnou dodávat zcela nesmyslné informace. A tak po léta nejsilnější komerční kanál je najednou na hlavu porážen veřejnou televizí PBT s jejími dokumenty o mizejících oceánech a starém porcelánu, na něž se předtím nikdo nedíval. Vedoucí televizní pracovníci, zodpovědní za sledovanost, zprvu nevěří, pak se vztekají, obviňují jeden druhého a nakonec propadají panice. Co když ta náhlá touha průměrného diváka po kultuře je novým trendem a ne nějakým krátkodobým vrtochem. Je nezbytné pružně reagovat, neboť řeč čísel je jasná, a tak vznikají sitcomy ze starého Řecka, kriminálka, jejímž hrdinou je cellista bojující se zločinem, nebo inscenace Hamleta s vloženou stopou dojmu (tragické vzdychání ve stylu nahraného smíchu, jak ho známe ze sitcomů). O pravdivosti dodávaných ratingů nikdo ani na chvíli nezapochybuje...
    Žánry:KomedieParodie
    4