?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Michaela Syslová-Kuchynková: Filmy a seriály

  • Občanský průkaz
    Občanský průkaz (2010)
    Film
    • Netflix
    • Max
    • VOYO
    • +4
    Film se odehrává v Praze mezi lety 1974–1977, tedy v době nejtužší normalizace. Jaká to jsou léta pro Petra, který je zároveň vypravěčem příběhu, a jeho kamarády Popelku, Aleše a Míťu? V patnácti dostávají občanský průkaz, v osmnácti se snaží získat modrou knížku a uniknout tak vojně v komunistické armádě. Mezitím poznávají nejen první lásky, ale i skutečnou tvář sebe samých a svých rodičů...
    76%
    Film se odehrává v Praze mezi lety 1974–1977, tedy v době nejtužší normalizace. Jaká to jsou léta pro Petra, který je zároveň vypravěčem příběhu, a jeho kamarády Popelku, Aleše a Míťu? V patnácti dostávají občanský průkaz, v osmnácti se snaží získat modrou knížku a uniknout tak vojně v komunistické armádě. Mezitím poznávají nejen první lásky, ale i skutečnou tvář sebe samých a svých rodičů...
    1
  • U mě dobrý
    U mě dobrý (2008)
    Film
    • Max
    • VOYO
    • Canal+
    • +1
    Filmová komedie na motivy povídek Petra Šabacha, podle scénáře Petra Jarchovského v režii Jana Hřebejka. U MĚ DOBRÝ se ohlíží do devadesátých let, do doby našich prvních krůčků na novém, neprobádaném území rašícího kapitalismu v Čechách. Šest přátel, zahrádkářů a rybářů, se schází v malebné přístavní hospodě U Buddyho na Libeňském ostrově. Jejich poklid, který tráví u desetníčkového mariáše, skončí ve chvíli, kdy se jeden z nich stane obětí falešných hráčů z Vysočanské tržnice. A tak jako ve starých westernech, berou i naši přátelé zákon do vlastních rukou. Na horkém území tržnice, které se hemží lehkými děvami, pašeráky, zloději, podvodníky i úplatnými policajty se pokusí získat zpět třicet šest a půl tisíce v použitých bankovkách. Podaří se jim to díky jejich kamarádství, odvaze, mazanosti, notné dávce štěstí a především díky protřelosti hráčského esa, hochštaplera a ekvilibristy Mistra Classe. (Falcon)
    Žánry:Komedie
    69%
    Filmová komedie na motivy povídek Petra Šabacha, podle scénáře Petra Jarchovského v režii Jana Hřebejka. U MĚ DOBRÝ se ohlíží do devadesátých let, do doby našich prvních krůčků na novém, neprobádaném území rašícího kapitalismu v Čechách. Šest přátel, zahrádkářů a rybářů, se schází v malebné přístavní hospodě U Buddyho na Libeňském ostrově. Jejich poklid, který tráví u desetníčkového mariáše, skončí ve chvíli, kdy se jeden z nich stane obětí falešných hráčů z Vysočanské tržnice. A tak jako ve starých westernech, berou i naši přátelé zákon do vlastních rukou. Na horkém území tržnice, které se hemží lehkými děvami, pašeráky, zloději, podvodníky i úplatnými policajty se pokusí získat zpět třicet šest a půl tisíce v použitých bankovkách. Podaří se jim to díky jejich kamarádství, odvaze, mazanosti, notné dávce štěstí a především díky protřelosti hráčského esa, hochštaplera a ekvilibristy Mistra Classe. (Falcon)
    Žánry:Komedie
    2
  • Toman
    Toman (2018)
    Film
    • Max
    • VOYO
    • O2 TV
    • +5
    68%
    3
  • Horem Pádem
    Horem Pádem (2004)
    Film
    • Max
    • VOYO
    • iVysílání
    • +1

    Dvěma převaděčům uprchlíků (Zdeněk Suchý, Jan Budař) zůstane po akci ve voze dvouměsíční dítě. Zapomenutého indického chlapečka prodají bezdětné Milušce (Nataša Burger), která touží po dítěti. Její manžel František (Jiří Macháček) je ovšem fotbalový hooligan a rasista. Čtyřicetiletá Hana (Ingrid Timková) pracuje v poradně pro uprchlíky. Její o mnoho let starší partner Otakar (Jan Tříska) zkolabuje při přednášce na univerzitě. Jejich osmnáctiletá dcera Lenka (Kristýna Boková-Lišková) se omylem dozví, že Otakar se nikdy nerozvedl se svojí první ženou Věrou (Emília Vášáryová), s níž má syna Martina (Petr Forman)
    (oficiální text distributora)

    Žánry:DramaKomedie
    68%

    Dvěma převaděčům uprchlíků (Zdeněk Suchý, Jan Budař) zůstane po akci ve voze dvouměsíční dítě. Zapomenutého indického chlapečka prodají bezdětné Milušce (Nataša Burger), která touží po dítěti. Její manžel František (Jiří Macháček) je ovšem fotbalový hooligan a rasista. Čtyřicetiletá Hana (Ingrid Timková) pracuje v poradně pro uprchlíky. Její o mnoho let starší partner Otakar (Jan Tříska) zkolabuje při přednášce na univerzitě. Jejich osmnáctiletá dcera Lenka (Kristýna Boková-Lišková) se omylem dozví, že Otakar se nikdy nerozvedl se svojí první ženou Věrou (Emília Vášáryová), s níž má syna Martina (Petr Forman)
    (oficiální text distributora)

    Žánry:DramaKomedie
    4
  • Jako nikdy
    Jako nikdy (2013)
    Film
    • VOYO
    Konec léta ve filmu Jako nikdy znamená zároveň konec života. Výtvarník Vladimír (Jiří Schmitzer) umírá. Dům v krásné krajině je jeho poslední útočiště, smrt je nevyhnutelná a on nechce umřít v odcizené nemocnici. Dvě ženy, které jeho nelehkému umírání asistují, jsou jeho současná partnerka Karla (Petra Špalková) - pětatřicetiletá malířka, bohémka, a bývalá milenka Jaruna (Taťjana Medvecká) - vdaná asi pětapadesátiletá zdravotní sestra. Tato trojice vede marný boj se smrtí, bojují sami se sebou a současně mezi sebou – což přináší každému z nich určité očištění… (Falcon)
    Žánry:Drama
    61%
    Konec léta ve filmu Jako nikdy znamená zároveň konec života. Výtvarník Vladimír (Jiří Schmitzer) umírá. Dům v krásné krajině je jeho poslední útočiště, smrt je nevyhnutelná a on nechce umřít v odcizené nemocnici. Dvě ženy, které jeho nelehkému umírání asistují, jsou jeho současná partnerka Karla (Petra Špalková) - pětatřicetiletá malířka, bohémka, a bývalá milenka Jaruna (Taťjana Medvecká) - vdaná asi pětapadesátiletá zdravotní sestra. Tato trojice vede marný boj se smrtí, bojují sami se sebou a současně mezi sebou – což přináší každému z nich určité očištění… (Falcon)
    Žánry:Drama
    5
  • Kruté radosti
    Kruté radosti (2002)
    FilmRole: Total HelpArt T.H.A.
    • DaFilms
    60%
    6
  • Medvídek
    Medvídek (2007)
    Film
    • Max
    • VOYO
    • iVysílání
    • +1
    Přes poetický název půjde opět o tragikomedii sázející především na skvěle napsané postavy a jejich dialogy. „Pokud bychom měli žánrově film přirovnat k některému dílu světové kinematografie, mohla by to být Americká krása nebo Hana a její sestry. Je to hodně konverzační film, který zkoumá z mnoha úhlů fenomén manželství a vše, co k němu patří. Tedy mateřství, otcovství, nevěry… To, jak je někdy manželství rozkládáno plíživě, nebo naopak, jak i velké zásahy zvenčí ho nerozklíží. Těžiště je tedy v postavách a jejich psychologii,“ vysvětluje Jan Hřebejk. Petr Jarchovský k tomu podotýká, že kdyby neexistoval film Tajnosti a lži, jeden z jejich nejoblíbenějších filmů, nynější Medvídek by se takto mohl jmenovat. „Zajímají mě příběhy, ve kterých věci nejsou pod povrchem takové, jaké se jeví navenek,“ dodává Jan Hřebejk. V příběhu o trojici kamarádů a jejich partnerkách se opět sešlo několik herců, se kterými režisér již spolupracoval: Nataša Burger, Jiří Macháček a také Aňa Geislerová a Roman Luknár. Ti budou stejně jako v Krásce v nesnázích hrát partnery. Autoři ovšem pro ně vymysleli naprosto odlišné postavy, a tak bude pro diváky jistě velice zajímavé sledovat, jak se může vztah mezi dvěma herci na plátně vyvíjet. Šestici uzavírají Táňa Vilhelmová a Ivan Trojan, s nimiž bude Jan Hřebejk točit poprvé. Třešničkou na dortu bude jistě i obsazení Jiřího Menzela a Věry Křesadlové do rolí rodičů.
    Žánry:DramaKomedie
    58%
    Přes poetický název půjde opět o tragikomedii sázející především na skvěle napsané postavy a jejich dialogy. „Pokud bychom měli žánrově film přirovnat k některému dílu světové kinematografie, mohla by to být Americká krása nebo Hana a její sestry. Je to hodně konverzační film, který zkoumá z mnoha úhlů fenomén manželství a vše, co k němu patří. Tedy mateřství, otcovství, nevěry… To, jak je někdy manželství rozkládáno plíživě, nebo naopak, jak i velké zásahy zvenčí ho nerozklíží. Těžiště je tedy v postavách a jejich psychologii,“ vysvětluje Jan Hřebejk. Petr Jarchovský k tomu podotýká, že kdyby neexistoval film Tajnosti a lži, jeden z jejich nejoblíbenějších filmů, nynější Medvídek by se takto mohl jmenovat. „Zajímají mě příběhy, ve kterých věci nejsou pod povrchem takové, jaké se jeví navenek,“ dodává Jan Hřebejk. V příběhu o trojici kamarádů a jejich partnerkách se opět sešlo několik herců, se kterými režisér již spolupracoval: Nataša Burger, Jiří Macháček a také Aňa Geislerová a Roman Luknár. Ti budou stejně jako v Krásce v nesnázích hrát partnery. Autoři ovšem pro ně vymysleli naprosto odlišné postavy, a tak bude pro diváky jistě velice zajímavé sledovat, jak se může vztah mezi dvěma herci na plátně vyvíjet. Šestici uzavírají Táňa Vilhelmová a Ivan Trojan, s nimiž bude Jan Hřebejk točit poprvé. Třešničkou na dortu bude jistě i obsazení Jiřího Menzela a Věry Křesadlové do rolí rodičů.
    Žánry:DramaKomedie
    7
  • Smrtelné historky
    Smrtelné historky (2016)
    Film

    Smrtelné historky jsou trikový povídkový celovečerní film, který kombinuje hrané akce s 3D a 2D animací, vedenou loutkou a zadní projekcí. Skládá se ze tří příběhů Dědek Kaktusák, Maják, Velkej chlap a tří krátkých blackoutů Na draka. Každá část filmu je vyrobena jinou technologií a je jiného žánru. Dohromady ale spolu příběhy souvisejí jak obsahově, tak formálně. Ve všech povídkách si tvůrci hrají s dvojím měřítkem a s ústředními tématy hrdinství a smrti. Vždy se setkává něco velice malého s něčím velmi velkým (malinkatý rytíř s obřím drakem, mexický prastarý skřítek s člověkem, drobounký Profesor s kravami, dva gangsteři s Velkým Chlapem). A všechna tato setkání končí hrdinskou smrtí malé ústřední postavy. Každý příběh však na hrdinství a smrt nahlíží jinak. (Falcon)

    Žánry:Animovaný
    56%

    Smrtelné historky jsou trikový povídkový celovečerní film, který kombinuje hrané akce s 3D a 2D animací, vedenou loutkou a zadní projekcí. Skládá se ze tří příběhů Dědek Kaktusák, Maják, Velkej chlap a tří krátkých blackoutů Na draka. Každá část filmu je vyrobena jinou technologií a je jiného žánru. Dohromady ale spolu příběhy souvisejí jak obsahově, tak formálně. Ve všech povídkách si tvůrci hrají s dvojím měřítkem a s ústředními tématy hrdinství a smrti. Vždy se setkává něco velice malého s něčím velmi velkým (malinkatý rytíř s obřím drakem, mexický prastarý skřítek s člověkem, drobounký Profesor s kravami, dva gangsteři s Velkým Chlapem). A všechna tato setkání končí hrdinskou smrtí malé ústřední postavy. Každý příběh však na hrdinství a smrt nahlíží jinak. (Falcon)

    Žánry:Animovaný
    8
  • El Paso
    El Paso (2009)
    Film
    • DaFilms
    53%
    9
  • Bourák
    Bourák (2020)
    Film
    • Netflix
    • VOYO
    • O2 TV
    • +2
    Příběh se odehrává ve Šlukdorfu, imaginárním městě na severu Čech, kde po revoluci zavřeli všechny fabriky a místo nich se vyrojily nonstop herny, kasina a šlapky. V  jednom z těch nonstopů s automaty pro zoufalce pracuje i Kamila, osmnáctka, která už má života ve městě, kde chcípnul pes, plné zuby. A ještě víc ji štve vlastní rodina. Odevzdaná matka a otec, který kšeftuje s vraky aut a říká si BOURÁK. Zastydlý puberťák s otřískaným růžovým Cadillacem, který chodí trsat rock and roll s holkou, co vypadá jako ze starého amerického katalogu na podprsenky. Scénář Bouráka napsal Petr Jarchovský a z námětu na sociální drama vznikla ulítlá černá komedie o dospělé dceři, která se rozhodne zachránit manželství svých nedospělých rodičů dřív, než půjde celá rodina ke dnu. (Falcon)
    36%
    Příběh se odehrává ve Šlukdorfu, imaginárním městě na severu Čech, kde po revoluci zavřeli všechny fabriky a místo nich se vyrojily nonstop herny, kasina a šlapky. V  jednom z těch nonstopů s automaty pro zoufalce pracuje i Kamila, osmnáctka, která už má života ve městě, kde chcípnul pes, plné zuby. A ještě víc ji štve vlastní rodina. Odevzdaná matka a otec, který kšeftuje s vraky aut a říká si BOURÁK. Zastydlý puberťák s otřískaným růžovým Cadillacem, který chodí trsat rock and roll s holkou, co vypadá jako ze starého amerického katalogu na podprsenky. Scénář Bouráka napsal Petr Jarchovský a z námětu na sociální drama vznikla ulítlá černá komedie o dospělé dceři, která se rozhodne zachránit manželství svých nedospělých rodičů dřív, než půjde celá rodina ke dnu. (Falcon)
    10