Stefan Misovic: Nejlepší filmy
a seriály

6.3

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Stefan Misovic: Filmy a seriály

  • Sedím na konári a je mi dobre
    Sedím na konári a je mi dobre (1989)
    Film
    • SledovaniTV
    • KVIFF TV
    • DaFilms
    Jednoduchý a zároveň spletitý příběh dvou válečných navrátilců, kteří se náhodou potkají a od té chvíle jsou jejich osudy pevně propojené. Najdou společně poklad, usadí se v opuštěné židovské pekárně a začnou péct chleba. Společnou láskou se jim stane tajemná dívka Ester, která se tu jednoho dne objeví. Čekají je ještě všelijaké peripetie jejich společného osudu, včetně toho, že se oba stanou tatínky jedné malé holčičky, jak se však nakonec ukáže - jejich radost ze života nakonec vždy překoná všechno.
    Žánry:DramaKomedie
    80%
    Jednoduchý a zároveň spletitý příběh dvou válečných navrátilců, kteří se náhodou potkají a od té chvíle jsou jejich osudy pevně propojené. Najdou společně poklad, usadí se v opuštěné židovské pekárně a začnou péct chleba. Společnou láskou se jim stane tajemná dívka Ester, která se tu jednoho dne objeví. Čekají je ještě všelijaké peripetie jejich společného osudu, včetně toho, že se oba stanou tatínky jedné malé holčičky, jak se však nakonec ukáže - jejich radost ze života nakonec vždy překoná všechno.
    Žánry:DramaKomedie
    1
  • Volná noha
    Volná noha (1989)
    Film
    • VOYO

    V muzikantském prostředí se odehrává zpola směšný, zpola nahořklý příběh promarněných šancí, jak to prožívají jazzový trumpetista, původem Slovák, usazený v Praze a jeho kamarád saxofonista. Oba mají rádi bláznivou legraci, čímž své okolí často šokují. Jsou to bohémové, kteří pohrdají posluchačskými úlitbami, se střídavými úspěchy čelí všelijakým nástrahám. Atraktivita filmu však tkví především v izolovaných recesistických výstupech, které jsou poskládány jako korálky na niti. Obsažnějšího satiristického průhledu do jedné umělecké oblasti se však nedočkáme.

    Žánry:Komedie
    64%

    V muzikantském prostředí se odehrává zpola směšný, zpola nahořklý příběh promarněných šancí, jak to prožívají jazzový trumpetista, původem Slovák, usazený v Praze a jeho kamarád saxofonista. Oba mají rádi bláznivou legraci, čímž své okolí často šokují. Jsou to bohémové, kteří pohrdají posluchačskými úlitbami, se střídavými úspěchy čelí všelijakým nástrahám. Atraktivita filmu však tkví především v izolovaných recesistických výstupech, které jsou poskládány jako korálky na niti. Obsažnějšího satiristického průhledu do jedné umělecké oblasti se však nedočkáme.

    Žánry:Komedie
    2
  • Rabaka
    Rabaka (1989)
    Film
    Skupina Elán již dlouhá léta setrvává na výsluní domácí hudební scény, co konec-konců permanentně potvrzují i výsledky ankety Slávik. Podle námětu Borise Filan natočil režisér Dušan Rapoš v roce 1989 film, který čerpá motivy právě z hudebního zákulisí hudební skupiny. Hrdinů filmu hudebníků skupiny představují Elánisti Jožo Ráž a Jano Baláž. Hudební film zobrazuje příběh o skupině Rabaka, která se po svém rozpadu rozhodne, že se opět vrátí na koncertní pódia...
    Žánry:DramaHudební
    58%
    Skupina Elán již dlouhá léta setrvává na výsluní domácí hudební scény, co konec-konců permanentně potvrzují i výsledky ankety Slávik. Podle námětu Borise Filan natočil režisér Dušan Rapoš v roce 1989 film, který čerpá motivy právě z hudebního zákulisí hudební skupiny. Hrdinů filmu hudebníků skupiny představují Elánisti Jožo Ráž a Jano Baláž. Hudební film zobrazuje příběh o skupině Rabaka, která se po svém rozpadu rozhodne, že se opět vrátí na koncertní pódia...
    Žánry:DramaHudební
    3
  • Poéma o svedomí I, II
    Poéma o svedomí I, II (1978)
    Film

    V sérii velkofilmů, které přibližovaly triumfální tažení komunistů k moci (Dvacátý devátý, Dny zrady, Osvobození Prahy, Vítězný lid) a z nichž jsme už některé viděli, spatříme další monumentální položku, a sice obraz Slovenského národního povstání i událostí, které mu předcházely. Odpovídá přesně politické mytologii 70. let, kdy jeden z důležitých aktérů, Gustáv Husák, zastával tehdy prezidentský úřad. V semknutí všech protifašistických sil pod komunistickým vedením tudíž právě on zaujímal ústřední roli - podobně jako v Čechách bylo obdobné postavení přisouzeno Klementu Gottwaldovi. Pod pláštíkem velkofilmu s omračujícími davovými scénami se zdůrazňuje nejen vůdčí postavení komunistů, ale hlavně přátelská pomoc ruských vojáků, kteří přivezou svobodu. Příběh, opět se tvářící jako beze zbytku pravdivá rekonstrukce, se však odvíjí těžkopádně, herci nejsou schopni přesvědčit ani o životaschopnosti svých hrdinů, ani o věrohodnosti jejich skutků a výpovědí. Zůstala jen nabubřelá, rozmáchlá gesta a jako zasněné hloubání o slastné budoucnosti. Režiséři (Záhon film dokončoval po náhlém Bahnově úmrtí) zvolili zcela statický způsob vyprávění, jenž byl vnímán jako zastaralý už v době vzniku - Poéma o svedomí zcela propadla, vidělo ji pouhých sedm a půl tisíce lidí.

    41%

    V sérii velkofilmů, které přibližovaly triumfální tažení komunistů k moci (Dvacátý devátý, Dny zrady, Osvobození Prahy, Vítězný lid) a z nichž jsme už některé viděli, spatříme další monumentální položku, a sice obraz Slovenského národního povstání i událostí, které mu předcházely. Odpovídá přesně politické mytologii 70. let, kdy jeden z důležitých aktérů, Gustáv Husák, zastával tehdy prezidentský úřad. V semknutí všech protifašistických sil pod komunistickým vedením tudíž právě on zaujímal ústřední roli - podobně jako v Čechách bylo obdobné postavení přisouzeno Klementu Gottwaldovi. Pod pláštíkem velkofilmu s omračujícími davovými scénami se zdůrazňuje nejen vůdčí postavení komunistů, ale hlavně přátelská pomoc ruských vojáků, kteří přivezou svobodu. Příběh, opět se tvářící jako beze zbytku pravdivá rekonstrukce, se však odvíjí těžkopádně, herci nejsou schopni přesvědčit ani o životaschopnosti svých hrdinů, ani o věrohodnosti jejich skutků a výpovědí. Zůstala jen nabubřelá, rozmáchlá gesta a jako zasněné hloubání o slastné budoucnosti. Režiséři (Záhon film dokončoval po náhlém Bahnově úmrtí) zvolili zcela statický způsob vyprávění, jenž byl vnímán jako zastaralý už v době vzniku - Poéma o svedomí zcela propadla, vidělo ji pouhých sedm a půl tisíce lidí.

    4