?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Armand Chagot: Filmy a seriály

  • Mafiosa, le clan
    Mafiosa, le clan (2006)
    Seriál
    Celkovo osem epizód strhujúceho deja nástupu jedného mafiánskeho klanu na Korzike. Súdna obhajkyňa Sandra má tridsať, keď je menovaná novou hlavou mafiáskeho klanu. Potrvá nejaký ten čas, kým sa vo svojej novej pozícii zapracuje vybuduje si dostatočný rešpekt na to, aby nikto nepochyboval o jej líderských schopnostiach. Veď predsa naučiť sa riadiť všetky zločinecké činnosti zaberie trocha času. Ukradnúť zbrane z lode, ulúpiť šperky z lietadla, preprať špinavé peniaze cez iný biznis, to všetko chce čas a aj odhodlanie rozlúčiť sa s nálepkou nežnej ženy v tomto prevažne mužskom svete. Situácia je však komplikovanejšia, ako sa na prvý pohľad môže zdať. Okrem obhajoby svojej pozície musí čeliť intrigám, nepriateľom a dokázať sa dohodnúť s políciou aj politkmi, aby tak hájila záujmy jednej z najobávanejších zločineckých skupín…
    Žánry:DramaKrimi
    70%
    Celkovo osem epizód strhujúceho deja nástupu jedného mafiánskeho klanu na Korzike. Súdna obhajkyňa Sandra má tridsať, keď je menovaná novou hlavou mafiáskeho klanu. Potrvá nejaký ten čas, kým sa vo svojej novej pozícii zapracuje vybuduje si dostatočný rešpekt na to, aby nikto nepochyboval o jej líderských schopnostiach. Veď predsa naučiť sa riadiť všetky zločinecké činnosti zaberie trocha času. Ukradnúť zbrane z lode, ulúpiť šperky z lietadla, preprať špinavé peniaze cez iný biznis, to všetko chce čas a aj odhodlanie rozlúčiť sa s nálepkou nežnej ženy v tomto prevažne mužskom svete. Situácia je však komplikovanejšia, ako sa na prvý pohľad môže zdať. Okrem obhajoby svojej pozície musí čeliť intrigám, nepriateľom a dokázať sa dohodnúť s políciou aj politkmi, aby tak hájila záujmy jednej z najobávanejších zločineckých skupín…
    Žánry:DramaKrimi
    1
  • Homme du train, L'
    Homme du train, L' (2002)
    FilmRole: Gardener of Manesquier
    70%
    2
  • Zločin v ráji
    Zločin v ráji (2001)
    Film

    Jojo Pytlák, francouzsky Braconnier, a jeho žena Lulu bydlí v Ráji. Tak se totiž jmenuje místo, kde mají tito manželé, které spolu svedl spíše osud než láska, svou farmu. Jojo je dobrák, nejvíc ze všeho miluje svou sbírku známek a stařičkou učitelku, které to co na sebe neřekne, ona ihned prokoukne, ale vždy má pro něho milé slovo, úsměv a umí ho utěšit. A Jojo si k ní chodí pro útěchu velmi často. Jeho robustní žena Lulu je mistr ve vymýšlení toho, jak by svému utrápenému manželovi ztrpčila život. Celá vesnice zná tuhle nerudnou a neupravenou ženu, která kupuje tolik lahví laciného vína a všichni Jojo Pytláka litují. Jednou uvidí Jojo v televizi slavného advokáta, který líčí, jak bravurně dokázal obhájit svého klienta, a dostane nápad. Ostatně, za zeptání člověk nic nedá...

    Žánry:KomedieRetro
    67%

    Jojo Pytlák, francouzsky Braconnier, a jeho žena Lulu bydlí v Ráji. Tak se totiž jmenuje místo, kde mají tito manželé, které spolu svedl spíše osud než láska, svou farmu. Jojo je dobrák, nejvíc ze všeho miluje svou sbírku známek a stařičkou učitelku, které to co na sebe neřekne, ona ihned prokoukne, ale vždy má pro něho milé slovo, úsměv a umí ho utěšit. A Jojo si k ní chodí pro útěchu velmi často. Jeho robustní žena Lulu je mistr ve vymýšlení toho, jak by svému utrápenému manželovi ztrpčila život. Celá vesnice zná tuhle nerudnou a neupravenou ženu, která kupuje tolik lahví laciného vína a všichni Jojo Pytláka litují. Jednou uvidí Jojo v televizi slavného advokáta, který líčí, jak bravurně dokázal obhájit svého klienta, a dostane nápad. Ostatně, za zeptání člověk nic nedá...

    Žánry:KomedieRetro
    3
  • Ráno v Benátkách
    Ráno v Benátkách (2002)
    Film
    Pondělí ráno. Vincent vstává v pět hodin, nasedá do svého opotřebovaného auta a hodinu a půl jede do továrny, kde se celý den věnuje tupé a monotónní práci, při které si nesmí ani zakouřit. Po návratu domů by nejraději maloval, samotu jeho ateliéru však permanentně narušují rodinné povinnosti. Práce, žena i děti mu ze života dělají peklo, a tak si jednoho dne koupí lístek do Benátek a bez varování odjíždí. Po dlouhé době se dokáže radovat z obyčejného dne, prochází se městem a potkává jistého Carla, který mu nabídne nocleh. Ráno je oba nezvykle brzo probouzí budík. Je pondělí a Carlo musí do továrny, kde se nesmí kouřit a kde se hodně a jednotvárně pracuje. Vincent raději cestuje dál, neznámo kam, a když se po zhruba osmi měsících jednoho večera opět ukáže ve svém stavení kdesi na francouzském venkově, zjišťuje, že rodina si jeho nepřítomnosti málem ani nevšimla. Ráno tedy v pět hodin vstane, nasedne do svého opotřebovaného auta a hodinu a půl jede do továrny, kde se celý den věnuje tupé a monotónní práci, při které si nesmí ani zakouřit.

    Snímek byl na Berlinale 2002 oceněn Stříbrným medvědem za nejlepší režii.
    63%
    Pondělí ráno. Vincent vstává v pět hodin, nasedá do svého opotřebovaného auta a hodinu a půl jede do továrny, kde se celý den věnuje tupé a monotónní práci, při které si nesmí ani zakouřit. Po návratu domů by nejraději maloval, samotu jeho ateliéru však permanentně narušují rodinné povinnosti. Práce, žena i děti mu ze života dělají peklo, a tak si jednoho dne koupí lístek do Benátek a bez varování odjíždí. Po dlouhé době se dokáže radovat z obyčejného dne, prochází se městem a potkává jistého Carla, který mu nabídne nocleh. Ráno je oba nezvykle brzo probouzí budík. Je pondělí a Carlo musí do továrny, kde se nesmí kouřit a kde se hodně a jednotvárně pracuje. Vincent raději cestuje dál, neznámo kam, a když se po zhruba osmi měsících jednoho večera opět ukáže ve svém stavení kdesi na francouzském venkově, zjišťuje, že rodina si jeho nepřítomnosti málem ani nevšimla. Ráno tedy v pět hodin vstane, nasedne do svého opotřebovaného auta a hodinu a půl jede do továrny, kde se celý den věnuje tupé a monotónní práci, při které si nesmí ani zakouřit.

    Snímek byl na Berlinale 2002 oceněn Stříbrným medvědem za nejlepší režii.
    4