The More You Know

61%
**Čím víc víš** je série veřejně prospěšných spotů, oceněná cenou Emmy, kterou vysílají kanály NBCUniversal ve Spojených státech i jinde. Tyto spoty se pravidelně objevují v hlavním vysílacím čase, v nočních pořadech a v sobotních ranních blocích programu NBC. V těchto spotech vystupují osobnosti z různých pořadů NBC. Prvním, kdo se v Čím víc víš objevil, byl Tom Brokaw, a to v září 1989. První logo s hvězdou a "kometou" vytvořil Paul Johnson na animačním stanovišti pomocí techniky štěrbinového skenování ve studiu R/Greenberg Associates na Manhattanu. Později byly aktualizovány pomocí trojrozměrné počítačové grafiky. V letech 2010 a 2011 se do kampaně zapojil i americký prezident Barack Obama a povzbuzoval rodiče, aby se více angažovali ve vzdělávání svých dětí. Zapojilo se i několik minulých prezidentů, včetně prezidenta Billa Clintona a prezidenta George H. W. Bushe. "El Poder de Saber" (Síla vědění) je sesterská kampaň Čím víc víš na stanici Telemundo. Zatímco ostatní americké televizní sítě mají podobné kampaně, například CBS Cares a A Better Community od ABC, Čím víc víš je pravděpodobně nejznámější.




Dodatečné informace

Původní název:
The More You Know (více)
  • USA The More You Know
Premiéra v ČR:
9. 9. 1989
Země původu:
USA
Ocenění:
Žádná ocenění