Počet obětí tajemných zmizení lidí na palubě jednoho pravidelného linkového vlaku se nebývale zvedl, což nemohlo ujít pozornosti organizace zabijáků démonů. Ovšem předchozí snaha o vyšetření celé situace, doplněná vysláním několika lovců, nevedla k žádnému výsledku a skončila pouze dalším krveprolitím a lidskou smrtí. Proto byl nyní na cestu vyslán Kyoujurou Rengoku, samotný ohnivý pilíř Hashirů, nejsilnějších bojovníků celé organizace, aby učinil tomuto řádění přítrž. Jako doprovod mu byla vybrána trojice nadějných nováčků: Tanjirou Kamado, Zenitsu Agatsuma a Inosuke Hashibira. Ti věří, že budou mít možnost se něčemu přiučit od tohoto vzorového lovce démonů. Aniž by to však při nástupu do vlaku věděli, tak síla ukrytá za těmito útoky již dala do pohybu svůj strašlivý plán, díky kterému chce zabít všech dvě stě pasažérů včetně lovců samotných.
Kvalitní Japonský fantasy animák. Tohle Japonce baví, démoni, katany a souboje vše v mystickém duchu. Bavilo to i mě, ale první třetinu jsem měl ve snech hlavních aktérů pořádný zmatek.. spousta postav.. poté se to ustálilo a bylo to velmi dobré.. 70%.
Kouká se na to krásně a finální scéna je bezesporu skvost, ale stejně jako seriál nepoučitelně selhává v naprosto fundamentálních vypravěčských aspektech. Scénáři do určitého momentu chybí jakákoliv údernost a napětí. Pasažéři vlaku jsou výplň pohybujících se jpegů. Nehybné kameny vůbec nereagující na aktuální situaci. Celá struktura filmu a návaznost scén budí pocit, že ve filmu chybí určitá půlící část. Divákům se představí problém a z konce prvního aktu se hned přesouváme na filmové finále ve stylu boje s úhlavním nepřítelem, které je zakončeno dalším filmovým finálem, ale tentokrát je to boj s ještě úhlavnějším nepřítelem, který nebyl nikde dříve představený. Celá tato půlhodinka působí až bolestivě navíc, ale ironicky až tahle pasáž nabízí nejvíce zábavy. Dalším problémem zůstávají postavy a to bude spíše výtka vůči předloze než scénáři. Veškeré budování postav kromě Tanjira je založeno na výrobě karikatur s jednou do extrémů vyhnanou osobnostní vlastností. Jakékoliv další budování souvisí pouze s přidáváním špetek, co bychom normálně očekávali u postav normálních. Jde o kontrast. Ano, postavy projdou vývojem, problém je ten, že tím vývojem projdou tak aby se konečně dostaly z toho karikatoidního bahna. Jedné konkrétní jsem ke konci začal i docela fandit (poprvé v této frančíze), ale vyklubala se z ní pouhopouhá slepá ulička sloužící jako typický šÓNeNOvSkÝ motivátor pro hlavního hrdinu.