Ultimátní příšernost, která láka na ožehavé téma LGBTQ+ a zároveň chce být klasickým slasherem z 80. let. Na ty zjevy se nedá koukat, neumí hrát, film nudí a nefunguje absolutně v ničem.
Naprosto chápu, jak Logan ukecal producenty, aby mu na Tehy/Them dali peníze. Nápad s převýchovným táborem zlatý a spojení se slasherem (i vzhledem k užít kempu) pro potřeby žánru vlastně ideální. Že mají hlavní postavy orientaci takovou či makovou vedlejší. Že většina nepůsobí moc sympaticky, protože jim scénář nepředepíše nic, čím by si diváka získaly, je už skutečný problém. Podobně jako samotný základ. Logan totiž udělal z pozice scenáristy něco, čím si podřízl větev. Bez přehánění měl dobrý high koncept, který narušuje klasické slasher schéma. Jenže se ho drží tak důsledně (respektive hraje bez faulů), že nejenže první mord de facto odhaluje identitu vraha, ale hned druhý (na který se navíc čeká hodinu) prozradí i jeho motivaci. Je to zajímavá patová situaci, kdy na jedné straně naprosto rozumím tomu, co Logana pohánělo a proč si zvolil postupy, jaké zvolil a současně vlastně neměl být tak důsledný, aby měl v ruce aspoň nějaké karty. A protože i gore je podvyživené, z výsledku si nakonec odnášíme jen scénu na střelnici, která má přesně onen druh tenze, jaký je třeba, a perfektně creepy Bacona. To je vzhledem k potenciálu, jaký They/Them mělo, hrozně málo.