Není komedie jako komedie. Ve čtvrtek do českých kin vstoupil ceněný snímek Palm Springs spolu s novým filmem režisérky Toulové, romantickou komedií Casting na lásku. Jak si oba (a další) snímky vedly u tuzemských diváků? Dozvíte se v komentovaném žebříčku tržeb a návštěvnosti českých kin, jehož statistiky zveřejňuje Unie filmových distributorů.
Články 8
Tuzemská kina zažívají okurkovou sezónu. Dobrou zprávou nicméně je, že tvůrci českého dokumentárního filmu V síti se brzy přiblíží magické metě divácké návštěvnosti. Jak jsou na tom další snímky? Dozvíte se v komentovaném žebříčku, jehož statistiky přináší Unie filmových distributorů.
Ve čtvrtek vstoupil do českých kin životopisný snímek Slávka Horáka Havel a jak se dalo očekávat, nenašel mezi ostatními snímky konkurenci. Mezi pěticí nejnavštěvovanějších snímků tuzemského víkendu najdete hned tři, které vznikly v České republice. Více v komentovaném žebříčku tržeb a návštěvnosti českých kin (statistiky přináší Unie filmových distributorů).
Čtvrtý víkend v řadě se na prvním místě nic nemění, ačkoliv Scooby-Doo se svým novým filmem romantické komedii z moravských vinic solidně zatopil. Více v komentovaném žebříčku tržeb a návštěvnosti českých kin (statistiky dodává Unie filmových distributorů).
Animovaného Scooby-Doo, revoluci ve Francii nebo portrét malířky Fridy Kahlo přinášejí čtvrteční kinopremiéry. Pojďme si jednotlivé filmy představit.
Když došlo k nečekanému zavření kin, znamenalo to zrušení řady očekávaných premiér. Někdo vyčkává, jiný se rozhodl vydat cestou distribuce přes internet. Konkrétně do virtuálního světa skočili v Universalu filmem Trollové: Světové turné.
Scooby-Doo, Shaggy Rogers, Fred Jones, Velma Dinkley a Daphne Blake jsou zpátky spolu s čistokrevným celovečerním animovaným filmem Scoob!. Snímek produkčního domu Hanna-Barbera brnká na notu nostalgikům, kteří pamatují populární seriál se záhadology a psem Scooby-Dooem. A do éteru vysílá finální upoutávku.
Zatímco u Disneyho jdou cestou hraných adaptací svých klasických animáku, ostatní studia naopak začínají v případě známých značek znovu sázet na kreslený kabát.