Články o Holky z Derry

83%

Články 4

TV BAFTA: Zvítězily seriály Rod draka a Bude to bolet, doktore? Uspěl i pohřeb královny Alžběty
Festivaly a ceny24. 4. 2023
TV BAFTA: Zvítězily seriály Rod draka a Bude to bolet, doktore? Uspěl i pohřeb královny Alžběty

Britská akademie filmového a televizního umění uděluje každoročně svoje ceny nazvané BAFTA, jakýsi evropský protějšek amerických Oscarů. Zatímco ocenění za filmovou tvorbu se rozdávala již v únoru, v dubnu přišla na řadu televizní díla. Nedělní vyhlášení vítězů v Londýně opanovaly především seriály Rod draka (House of the Dragon) z produkce HBO a britská komediálně-dramatická série z lékařského prostředí od BBC/AMC Bude to bolet, doktore? (This Is Going to Hurt). Uznání získal i přenos pohřbu královny Alžběty a netflixovský snímek Podvodník z Tinderu.

Nejlepší filmy a seriály roku 2022 v českých kinech a na VOD. Co byste podle redakce Kinoboxu neměli minout?
Filmy31. 12. 2022
Nejlepší filmy a seriály roku 2022 v českých kinech a na VOD. Co byste podle redakce Kinoboxu neměli minout?

V roce 2022 bylo v českých kinech uvedeno téměř 350 filmů. Vyznat se v tomto množství je nemožné i pro profesionály, kteří chodí na několik projekcí týdně. Následující žebříček pomáhá k nejrychlejší možné orientaci, co vám mohlo uniknout a co má smysl dohánět.

Mistr mručení Tom Hardy je herec, jemuž je nejhůř rozumět. Za sebou nechal i rakouského kulturistu a šišlajícího Bonda
Téma28. 7. 2022
Mistr mručení Tom Hardy je herec, jemuž je nejhůř rozumět. Za sebou nechal i rakouského kulturistu a šišlajícího Bonda

Aplikace pro výzkum jazyků Preply provedla průzkum, v němž 1200 Američanů a Američanek popsalo, jak často užívají při sledování anglicky mluvených show titulky a co je k tomu vede. Nejenže vyšlo najevo, že pochopit dialogy v seriálech a filmech je těžší než dříve, ale z dotazníků vzešel také žebříček herců a hereček, jimž je nejhůř rozumět.

To máme mileniály #2. Cool faktor
Téma2. 4. 2021
To máme mileniály #2. Cool faktor

Zahraniční filmová a televizní studia, zejména v USA a Velké Británii, již léta cílí na mileniály. Vědomí obrovské kupní síly se ještě umocnilo po roce 2019, kdy se mileniálové stali s více než 72 miliony lidí největší generací v USA. Marketingoví specialisté se nicméně nadále shodují, že vzbudit jejich pozornost je obtížné, a udržet ji ještě těžší.