Wendy

62%
Wendy
Wendy


Dodatečné informace

Původní název:
Wendy (více)
  • USA Wendy
  • USA Ein Leben zwischen den Zeiten
Země původu:
USA
Přístupnost:
12+
Rozpočet:
5 mil. USD
Ocenění:
Žádná ocenění

  • Název filmu / hlavní postava se jmenuje "Wendy" a je ztracena na neznámém ostrově s dalšími postavami, které se jmenují "Hook" a také "Peter", ačkoli se o něm nikdy nemluví jako o "Panovi", je velmi úzce a jasně odvozen a/nebo inspirován příběhem "Peter Pan", který napsal J. M. Barrie; ačkoli to nikde ve filmu (v titulcích) není přiznáno. V roce 1929 odkázal autor autorská práva na příběh Petra Pana a všechny z toho plynoucí honoráře britské nemocnici Great Ormond Street, která se specializuje na léčbu dětských nemocí. Toto právo / pomoc vypršelo v roce 2007 a přešlo do veřejného vlastnictví (70 let po Barrieho smrti). "Životně důležitý zdroj financování nemocnice bude ohrožen... když se Petr a jeho společníci z Neverlandu dostanou na veřejnost. ... Z žádného divadelního představení, filmu, televizního pořadu nebo knihy nebude nic dlužno... Od té doby poskytovali tolik potřebné finanční prostředky... Vydavatelé a producenti se mohou rozhodnout, že místo dosud vyplácených honorářů poskytnou dar, ale ředitelka charitativní organizace [nemocnice] Peter Pan C. De Poortere o tom pochybuje. 'Upřímně řečeno, Great Ormond Street pro lidi [mimo Velkou Británii] moc neznamená, ale] pokud ... chtějí vydavatelé přispět, bylo by to skvělé - byla by to třešnička na dortu - ale neočekávám, že to udělají.' " [Zpráva britského deníku Guardian z 12.7.].
  • Benh Zeitlin uvedl, že během intenzivní přípravy na film "Wendy" viděl pouze film "Šťastný Lazzaro" (2018). A nejenže je stejně starý jako italská scenáristka a režisérka tohoto filmu Alice Rohrwacherová, ale stejně jako ona jsou i Zeitlinovy filmy antiměstské, magicko-realistické pohádky, které nejraději natáčí na16mm film.
  • Při rozhovoru s Benhem Zeitlinem o uvedení jeho posledního filmu, teprve druhého po osmi letech, ho Kevin Smith přirovnal k Terrenci Malickovi, jehož režisérská kariéra také zahrnovala dlouhé časové úseky mezi jednotlivými filmy, z nichž nejvýznamnější byla dvacetiletá pauza.