Filmy se formálně i narativně pohybují na pomezí krátké fikce a reklamy. Zkoumají rozdíly a interakce mezi nimi: vliv tradice pohyblivého obrazu a jazyka filmu na reklamu a využití narativních strategií a výrazových prostředků z reklam v dramatu. Tématem filmu *GRAY* je změna reality způsobená katastrofou a stírání hranic mezi vlastním já a druhým. Zabývá se situací, kdy druhého nelze vyloučit, protože je přítomen v samotném vzduchu, který dýcháme. Tři ženy hovoří o jaderné katastrofě, ke které došlo za hranicemi státu. Jejich řeč je aluzivní, zahrnuje jak fakta o jaderných nehodách, tak i soukromé myšlenky. Ženy sestupují nákladním výtahem do temného, podvodního prostoru. Změna, ať už způsobená spadem z jaderné havárie, nebo invazí cizího jazyka a zvyků, je trvalá.
Herci a tvůrci 7
Režie: