Zajímavosti 12
- Když Reg zavírá dveře náklaďáku u těla, které právě naložil, usekne mu prsty. Neproudí z něj žádná krev, což by se stalo pouze v případě, že by byl mrtvý. Totéž se stane s jeho rukou, když Wes a James objeví jeho tělo v náklaďáku - nejsou tam žádné modřiny ani proud krve. Aby se rána chovala tímto způsobem, muselo by k tomu dojít až po smrti. Aby se pak řidič dodávky "probral", když má být jeho tělo zpracováno, je nemožné.
- Producentka filmu Julie Ryanová o filmu řekla: "Sto krvavých akrů" je film, který musí vidět všichni, kdo mají rádi gore a rádi se smějí. Má tu dokonalou rovnováhu, kdy se v jednu chvíli svíjíte v křeči a v další minutě se válíte po zemi. Když jsem si v roce 2008 přečetl scénář, okamžitě jsem si ho zamiloval a chtěl jsem ho produkovat pod hlavičkou Cyan. Možná jsem se s příběhem ztotožnil, protože jsem z venkova jako Sophie... nebo možná proto, že jsem fanatický zahrádkář a chápu přínos krve a kostí na mých dýních!".
- Damon Herriman se podruhé objevuje v roli retrívra, který zabíjí silnice. Poprvé to bylo ve filmu "Dům voskových figurín" (2005).
- Komediální instinkt bratrů Colina Cairnese a Camerona Cairnese byl vždy nezbytnou součástí filmových a televizních receptů, které v minulosti připravili. Jejich krátký film "Celestial Avenue" (2009) oceněný IF (Inside Film) se soustředil na melbournskou dívku, která se zamiluje do chlapce pracujícího v restauraci v čínské čtvrti. Film byl zároveň velmi vtipný a vřelý. Colin Cairnes řekl: "Bez ohledu na to, o jaký projekt se jedná, máme tendenci se do našich postav zamilovat, dokonce i do těch zlých. Jakmile je rozpracujeme, stanou se mnohem složitějšími a zajímavějšími - a vtipnějšími.''
- Spolurežisér Cameron Cairnes vysvětlil, že první verze scénáře vznikla před šesti nebo sedmi lety. Řekl, že scénář pro natáčení filmu "má v podstatě stejnou architekturu". Ve filmu 100 Bloody Acres se objevuje prvek inovace a posouvání hranic. První návrhy si pohrávaly s ambiciózními myšlenkami nepřetržitého děje, à la Hitchcockovo " Provaz " nebo novější " Russian Ark ". Představa reálného času bratry zaujala. "Ano, byli jsme naivní," smál se spolurežisér Colin Cairnes. ''Ale ať už šlo o jeden záběr, nebo ne, myšlenka nepřetržitého děje se nám líbila. Vlastní příběh se od té druhé verze, kde to bylo v plánu, příliš nezměnil. Ale myslím si, že jakkoli byl tento koncept zábavný, potenciálně by nás připravil o možnost prozkoumat všechny postavy tak naplno, jak jsme chtěli."'' Film si zachovává určitý pocit reálného času, protože události spějí ke svému nevyhnutelnému, neúprosnému závěru. ''Takže si myslím, že jsme se drželi části té původní vize a zároveň jsme jí dali klasičtější filmovou strukturu,'' vysvětlil Colin. ''Rozhodně jsme do značné míry respektovali konvence hororových filmů, ale to, co tento film odliší, bude to, jak si pohrajeme s diváckými očekáváními tohoto žánru.''
- Spolurežisér filmu Colin Cairnes o filmu řekl: "Chtěli jsme, aby 100 krvavých akrů byl čistý horor. Chtěli jsme, aby to byl opravdu děsivý film typu 'Texaský masakr motorovou pilou'. Ale jak práce postupovaly, nějak si do scénáře našel cestu další, méně hrozivý prvek. Při psaní jsme se přistihli, že píšeme vtipy. Prostě jsme si nemohli pomoct. Ale jak se postavy a situace vyvíjely, zdálo se, že se to ubírá trochu jinou cestou, a my jsme to prostě přijali.
- Když Reg zavírá dveře náklaďáku u těla, které právě naložil, usekne mu prsty. Neproudí z něj žádná krev, což by se stalo pouze v případě, že by byl mrtvý. Totéž se stane s jeho rukou, když Wes a James objeví jeho tělo v náklaďáku - nejsou tam žádné modřiny ani proud krve. Aby se rána chovala tímto způsobem, muselo by k tomu dojít až po smrti. Aby se pak řidič dodávky "probral", když má být jeho tělo zpracováno, je nemožné.
- Producentka filmu Julie Ryanová o filmu řekla: "Sto krvavých akrů" je film, který musí vidět všichni, kdo mají rádi gore a rádi se smějí. Má tu dokonalou rovnováhu, kdy se v jednu chvíli svíjíte v křeči a v další minutě se válíte po zemi. Když jsem si v roce 2008 přečetl scénář, okamžitě jsem si ho zamiloval a chtěl jsem ho produkovat pod hlavičkou Cyan. Možná jsem se s příběhem ztotožnil, protože jsem z venkova jako Sophie... nebo možná proto, že jsem fanatický zahrádkář a chápu přínos krve a kostí na mých dýních!".
- Damon Herriman se podruhé objevuje v roli retrívra, který zabíjí silnice. Poprvé to bylo ve filmu "Dům voskových figurín" (2005).
- Komediální instinkt bratrů Colina Cairnese a Camerona Cairnese byl vždy nezbytnou součástí filmových a televizních receptů, které v minulosti připravili. Jejich krátký film "Celestial Avenue" (2009) oceněný IF (Inside Film) se soustředil na melbournskou dívku, která se zamiluje do chlapce pracujícího v restauraci v čínské čtvrti. Film byl zároveň velmi vtipný a vřelý. Colin Cairnes řekl: "Bez ohledu na to, o jaký projekt se jedná, máme tendenci se do našich postav zamilovat, dokonce i do těch zlých. Jakmile je rozpracujeme, stanou se mnohem složitějšími a zajímavějšími - a vtipnějšími.''
- Spolurežisér Cameron Cairnes vysvětlil, že první verze scénáře vznikla před šesti nebo sedmi lety. Řekl, že scénář pro natáčení filmu "má v podstatě stejnou architekturu". Ve filmu 100 Bloody Acres se objevuje prvek inovace a posouvání hranic. První návrhy si pohrávaly s ambiciózními myšlenkami nepřetržitého děje, à la Hitchcockovo " Provaz " nebo novější " Russian Ark ". Představa reálného času bratry zaujala. "Ano, byli jsme naivní," smál se spolurežisér Colin Cairnes. ''Ale ať už šlo o jeden záběr, nebo ne, myšlenka nepřetržitého děje se nám líbila. Vlastní příběh se od té druhé verze, kde to bylo v plánu, příliš nezměnil. Ale myslím si, že jakkoli byl tento koncept zábavný, potenciálně by nás připravil o možnost prozkoumat všechny postavy tak naplno, jak jsme chtěli."'' Film si zachovává určitý pocit reálného času, protože události spějí ke svému nevyhnutelnému, neúprosnému závěru. ''Takže si myslím, že jsme se drželi části té původní vize a zároveň jsme jí dali klasičtější filmovou strukturu,'' vysvětlil Colin. ''Rozhodně jsme do značné míry respektovali konvence hororových filmů, ale to, co tento film odliší, bude to, jak si pohrajeme s diváckými očekáváními tohoto žánru.''
- Spolurežisér filmu Colin Cairnes o filmu řekl: "Chtěli jsme, aby 100 krvavých akrů byl čistý horor. Chtěli jsme, aby to byl opravdu děsivý film typu 'Texaský masakr motorovou pilou'. Ale jak práce postupovaly, nějak si do scénáře našel cestu další, méně hrozivý prvek. Při psaní jsme se přistihli, že píšeme vtipy. Prostě jsme si nemohli pomoct. Ale jak se postavy a situace vyvíjely, zdálo se, že se to ubírá trochu jinou cestou, a my jsme to prostě přijali.