Recenze filmu Apostle

65%

Komentáře a recenze 17

Chrustyn
Chrustyn
43 674 bodů
8
Režisér výborných akčňáků Raid I a II, tentokrát na hororové půdě a stále kvalitně. Apostle rozhodně není standardní horor a lekaček nebo jiných hororových atributů je zde pomálu. Vše ale dohání výtečná atmosféra a výborná Evansova režie, která zachraňuje možná zbytečnou délku a připravuje si pro diváka celou řadu skvělých a brutálních scén, které vytasí v závěrečné třetině. Více takových filmů a nezlobil bych se.
32 233 bodů
5.5
Film se slušným potenciálem, nicméně nevyužitým. Příběh z Říma, kdy krutovláda těžce potlačovala křesťanství po úmrtí Krista mě zajímal, ale vylíhl se z toho nudný film bez jiskry a přidané hodnoty. Velmi slabá podívaná. Kladně mohu hodnotit snad jen dobře ztvárněné prostřední starého Říma.
22 530 bodů
6
Gareth Evans má na svědomí možná nejlepší soubojové scény, co byly kdy promítnuty na plátno, ale že jeho ambice tu (bohužel pro něj i pro nás) nekončí, bylo jasné vlastně celou dobu - Apostle je toho nevyhnutelnou eskalací. Není to špatné - má to v sobě ledasco sympatického, třeba expresivitu, jaké si většinou západní filmy netroufají. Myšlenkově to ale svojí nabubřelou banalitou evokuje nejslabší momenty Aronofského a po Witch to nemá zdaleka takovou údernost, jakou by to mělo před dní. 3 a 1/2
18 781 bodů
6
Slušný mysteriózní thriller o jednom tajemném ostrově a podivné komunitě na něm sídlící. Minimálně do půlky je to takové nevýrazné, ospalé, pak se ovšem zvýší rychlost, brutalita začne hrát prim a rázem je to hodně v poho. Každopádně se člověk nesmí moc vrtat se v logice, nebo chtít po filmu vysvětlení na některé otázky.
10 531 bodů
7
Tvůrce špinavé akční jedinečnosti Zátah se pokouší divákům ukázat, že kromě akce rozumí i něčemu jinému, a tak si vybírá příběh mladíka Thomase, jehož rodina dostala nemilou zprávu o únosu jeho sestry tajemnou komunitou výměnou za výkupné.. Thomas tak naoko cestuje jako nový člen tohoto osobitého společenství, aby proniknul mezi jeho struktury a dostal se až k kdovíkde držené sestře. Jenže to vypadá, že jeho dočasná komunita je svým pravdám a vůdcům až slepě oddaná, a co hůř, ony by mohly být skutečné. Atmosféricky slabší žánrovka vynahrazující divákům zážitek větším gorem.. Evans působil, že má navíc, ale rozhodně si Apostle nezaslouží zatracení. 70%
Harapes
Harapes
5 046 bodů
6
65%
Deywik
Deywik
4 971 bodů
6
cekal sem uplne neco jinyho, nez se ztoho stalo.. :D ale vcelku vklidu film.
naytsirk
naytsirk
4 784 bodů
6
Vubec ne spatny film... Bylo to ujety, ale zaroven zajimavy a i pres tu stopaz se to dalo zhltnout velmi rychle...
HonzysKISS
HonzysKISS
4 041 bodů
6
Ačkoli tahle téma moc nemusím, tak se na to koukalo moc pěkně. První polovina sice mohla být víc rozjetá, ale ta druhá hnedka všechno vynahradila. Především brutálnějšími scénky. Akorát když už to chtějí nazývat hororem, tak si s tím mohli pohrát o něco víc.
slord
slord
3 842 bodů
8
Atmosférický horor, v ktorom dostali jump scary stopku. Režisér Raidov si odskočil do iného žánru a celkom mu to vyšlo. Pri pozeraní mi nebolo príjemne, čomu dopomáhalo minimum hudby, ktorá bola nahradená nepríjemnými zvukmi, ktoré vo mne vyvolávali znepokojivé pocity. Herci sú fajn, s atmosférou sa pracuje veľmi dobre, avšak nie je to úplne dotiahnuté a niektoré sekvencie v deji sú dosť skratkovité čo trošku ten film zhadzuje, no napriek tomu je to v hororovom žánri zaujímavý kúsok. 7/10