Smazaný uživatel
0 bodů •
0
Byl zajímavý marketingový pokus Streamu obrátit se na divačky Ulice a Ordinace - co jsem koukal na čísla sledovanosti, tak neúspěšný. Naštěstí. Že se Stream propadl od produkce Semestru a Pěstírny k tomuhle je samozřejmě smutné. A tím nemyslím zacílení na diváky, primárně divačky, středního a vyššího věku, ale dementní scénář, odpudivé antiherectví a neschopnost timeované komediální režie vedoucí k trapně sterilnímu odříkávání vtipů mentálně zaseklých na konci 90. let. Kadeřnictví je vším, čím se má za to, že internetová produkce být nemůže - je konzervativní, je pomalé, nemá spád ani cit pro pointu, nemá kontakt se světem - je takovou antitezí všeho, že vlastně dávalo smysl očekávat, že zaplní díru na trhu. Naštěstí se ukázalo, že nějaká laťka přece jenom existuje. Alespoň u lidí, co mají počítač. Doufám, že to pro nové směřování Streamu bude dostatečným klepnutím přes prsty a příště alespoň trochu zohlední kvalitu jako nutný aspekt díla.