Dějová i vizuální mizérie ve druhém pokračování této série ..Anatomické pláty na koních z konce 15. století zasadit do doby Templářů. A celé to natočí na hradě (patrně Kost) s renesančními okny. Řekl jim někdo, že pěšáci a seržanti měli jinou uniformu než bratři rytíři? Že okolo roku 1290 měli na štítech už skoro 60 let černý horní pruh (břevno)? Že ve druhé polovině 13. století by už nikdo přilbu jen s horním krytem hlavy nenosil, protože je sto let stará, z doby okolo Hattínu? Že nemají mít kříž přes celý pupek, ale jen menší prsní křížek? Takovejch peněz a takové zásadní chyby. To je na kriminál. ..Do děje zakomponují postavu Parsifala který je ale z úplně jiného časového období a především z "Artušovské" legendy .Scénarista i celá parta která tenhle děs sesmolila by zasloužila natáhnou na skřipec.Tohle je opravdu shit určený pro americké(tupé) publikum a obdivovatele princezny Xeny. Pochopit proč HBO v tom utopilo docela velký ranec je snad jediným mystériem téhle slátaniny kde Fleur de lis («květ lilie») je symbol květu lilie pohledem zepředu, kdy jsou patrné tři okvětní lístky, dva boční a vztyčený středový promítán na zeď skrz sklíčko a tím je jasné ,že grál je ve Francii..proč ? Tím se zatím nikdo neobtěžoval diváky spravit.