Recenze filmu Triple 9

60%

Komentáře a recenze 7

Chrustyn
Chrustyn
43 169 bodů
6
John Hillcoat jakoby se inspiroval Davidem Ayerem a natočil si svou vlastní drsnou kriminálku s policejního prostředí. Tentokrát z prostředí značně zkorumpovaného a po všech směrech shnilého. Hillcoat umí pracovat s vykreslením charakterů i drsným prostředím, (jak dokázal v Zemi bez zákona) ale tentokrát mu nějak ujela ruka. Má k ruce spoustu skvělých herců, často v neobvyklých rolích, dokáže vykreslit skvělou atmosféru i napínavé scény, ale jako celek se film spíše nepovedl a pokud jste mu přeci jen dávali nějakou naději, konečná třetina, (která měla být pomyslným vrcholem) vám jí vezme. Nečekejte to co ukazoval výborný trailer a film vás nezhnusí, ale rozhodně ani nenadchne a vlastně ani moc nepobaví.
18 781 bodů
4
Hillcoatovi se zase před kamerou sešel takový malý dream team, ale přiznám se, že nudnější áčkovou kriminálku jsem už neviděl několik let..
16 069 bodů
5
Tenhle film měl takový potenciál, že je třikrát hanba, že se to nakonec nepovedlo. I přes velkolepý casting se bohužel nepovedlo přiřadit správným hercům, správné role. Film postrádá kladné hrdiny a to navíc tím nejblbějším způsobem. V podstatě hlavní hrdina se objeví až po půl hodině filmu a vystřídá postavu, o které si od začátku myslíme, že ona je hlavním hrdinou, navíc jí v půlce filmu odprásknou, aby na konci řekli, že nejspíš pžežila. WTF? Snímek má hodně povedených scén, zajímavou atmosféru i herce, ale podráží mu nohy nedomyšlený scénář a špatně obsazení herci. Škoda.
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Průměrný thriller o vyšetřování zkorumpovaných poldů a gangových bossů s pár přestřelkama a prostřílenýma hlavama. Nic co by bylo výrazně nad průměr dnešní filmové doby. Jen ten výřad známých herců mě překvapil, hlavně Gal Gadot :-) 51%
SNCIS
SNCIS
6 541 bodů
3
Film se pyšní osobnostmi jako Gal Gadot, Woody Harrelson či Kate Winslet. No, ale jsou jen vábnička. Tím chci říct, že tam po většinu času nejsou. Příběh, kde policajti kradou zněl zajímavě, ale není to zajímavé. Scénář je bla bla bla a akčnější konec. No, ale upřímně ani ta akce mně tady nebavila. Já se po většinu času nudil. - 30%.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
8
Perfektně syrový - ale vobyčený. 3,5*
Sheemas
Sheemas
737 bodů
5.5
Akční krimi a drama s velmi dobrým obsazením, bohužel však příběhově pokulhává. Akční scény jsou opravdu povedené, ať už je to útěk z banky nebo policejní zásah v domě, ale to prostě celkově nestačí. A přitom tu bylo všechno co potřebovali, skvělí herci, kteří hrají zkorumpované policajty, dobří herci hrající dobré policajty, banka, loupeže, honičky v autech, přestřelky, a tak dále, ale stejně to nakonec nedopadlo, celkově je to po téměř dvou hodinách takové nějaké neslané nemastné.